I Kleine Advertentiën Deze week Partij Lappen Vitrage, Oudkerk Van Praag. t [BETREKKINGENl Advertentiën. DIVERSEN^ TE KOOP TE HUUR TE HUUR TE KOOP Tl AUTOMOBIEL te koop. extra lage schoonmaakprijzen. 2-pers. (prachtig lakwerk] Ledikant 12 els Chinamat Cocosmatjes 16.15 19.15 11.95 10.29 10.95 extra koopjes. Profiteert. per el f 0.55 Prima Vloerzeil, 183 cl breed 11.25 Tafelzeil, per el 10.45 lohannes Hermanui Jozophus Reekers, AANGEBODEN AANGEBODEN AANGEBODEN GEVRAAGD Wegens aanschaffing van een nieuwe, te koop een AUTO, torpedomodel, ruime 5-persoons wagen, voorzien van seml-allweather kap, slechts 28000 K.M. geloopen en pas grondig nagezien, voor den spotprijs van fflOOO.—p contant (tegenwoordige nieuwprijs f 4500.Alhier te zien. GEVRAAGD (gevraagd, te koop, te huur enz.),v.tt/m.3 regels 40ct., elke regel meer 10 ct. Aan ons Bureau te bevragen of met brieven 10 cent extra. Reclameprijzen In alle soorten VLOERKLEEDEN. BIJ: LUCHTVAART. De Noordpool-expedltle Amundsen— Ells worth—N oblie. De „Norge" In Engeland De Kongo-vllegers. Ernstig ongeluk boven een vliegveld. Vyf militaire vliegers omgekomen. De nieuwe Fokker V VH-8m. Vracht- en Autobusdiensten. Helder—Wlerlngen (W. Prins). Helder—Wieringen (H. J. Naastepad). Dienst op Wieringen: VERGADERINGEN, VERMAKELIJK HEDEN, ENZ. Dinsdag 18 April. Woensdag 14 AprlL Zaterdag 17 AprIL Dinsdag 20 April. Feestoonoert „Helder's Mannenkoor", Casino, 8 uur. Dienst op Behagen vla t Zand: Dienst op Jullanadorp: Dienst op Breezand en van EwtJckslnla: Dienst op Callantsoog: «da. «da «m, ^jf Den 18en April a.s., zyn onze geliefde Onders K. DAALDER en J. DAALDER-v. d. MEULEN 28 Jaar getrouwd. Hnn dankbare Kinderen Breezand, April 1926. 1VJJV '«TRV vpr V|^> Heden overleed, na voor zien te zyn van de H.H. Sacramenten der Sterven den, onze lieve Dochter en Zuster ANNA MARIA CLARA ENQELINA, op den leeltyd van 20jaar. Helder, 11 April 1926. Kanaalweg 162-163. Uit aller naam N. SIMON. A. J. SIMON—Liedmkiek. De Uitvaartdienst zal plaats hebben in de Parochiekerk H.H. Petrus enPaulus, op Woensdag a.s., voormidd. te 9 nnr, de ter-aarde-be- stelllng te 1180, op het R.-K. Kerkhof ,8t. Joseph". Heden overleed, zacht en kalm, onze innig geliefde Vader, Behuwd- en Groot vader, de Heer in den ouderdom van 85 jaar. Helder, 11 April 1926. Goversstraat 7. Namens de Familie, P REEKERS. DANKBETUIGING. Voor de zeer groote en har telijke deelneming, ondervonden tijdens de ziekte en bij het over lijden van onze geliefde Dochter en Zuster. ANNA HILLEQONDA, betuigen wij onzen innlgen dank, in 't bizonder aan onze geachte buren en kennissen en jonge heeren dragers, die ons zoo vele blijken van deelneming hebben gegeven. Fam. OTTER VANGER. Artilleriestraat 32. Mevr. C. F. E. SMITH, Ankerpark 21, zal, wegens omstandigheden, voorlooplg geen vaeten ont vangdag meer houden. t.a. K. VAN DALEN'. A. M. VAN DALEN-KERKHOF, a/b. s.s. ,J. F. Coen'V t.a UNIE KEET, Duivenvoordestraat 25, Haarlem, Net persoon, gep., 83 jaar, zoekt opleiding, waarna plaatsing als Chaffeur, liefst by particulier, eenigzins bekend met motoren. Hoog loon geen vereischte, Brieven onder Nr. 894, aan het Bureau van dit blad. KOSTHUIS Net en gezellig Kosthuis aan geboden voor net persoon, tegen billijken prijs. Brieven onder Nr. 896, aan het Bureau van dit blad. Gevraagd een flinke JONGEN. Adres: H.BOSCH, Aannemer, Emmastraat 79 Gevraagd een nette DIENSTBODE. Adres: Weststraat 26. Voor de Schoonmaak gevraagd een WERKSTER. Adres: Javastraat 7. Gevraagd een net DAGMEISJE. Adres: Spoorstraat 36. LOOPJONGEN. Gevraagd een nette Loopjongen. Adres: Fa. S. J. PRINS Co., Kanaalweg 175-6. Flink Dagmetaje gevraagd, boven de 16 jaar. Adres: DANIËL GROOT, Kanaalweg 110, BANKETBAKKERIJ. Wordt gevraagd een bekwaam 2de BEDIENDE. Brieven franco met opgaaf van leeltljd, verlangd salaris en 2 laatste betr., onder No. 899, Bureau van dit blad. Gevraagd een net DAGMEISJE. Adres: ISAKSON, Boterhandel, Vischmarkt. DAGMEISJE gevraagd bij: Mej. GRUNWALD, bovenhuis, Kanaalweg 74, geen wasch, geen kinderen. Zondags vry. Nette WER KSTER gevraagd, voor de schoonmaak. Adres: BUISMAN, Breewaterstraat 23. Over te nemen 2 nieuwe le klas luxe „Burgers"-Rijwlelen, beide met Torpedo-freewheel, terugtraprem en mej zwart cel luloid overtrokken sturen, uit de alom bekende fabriek H. Burgers van Groningen - Velp. Spotprijs, heeren- f 82.50, dames rijwiel f 65.—, prachtmachines met nog volle garantie, franco, vry zicht. Brieven onder Nr. 895, aan het Bureau van dit blad. Gevraagd nette Watchvrouw, om de wtfsch aan huis te komen doen. AdresWeststraat 75. Gevraagd net Dagmeisje, niet beneden 16~jaar. Adres: Spoorstraat 138. Een net DAGMEISJE. gevraagd. Adres: Weezenstraat 49. Te huur nette Zlt-Slaapkamer, voorzien van electrisch licht, desgewenscht m. h. verkeer. AdreB: Bureau vau dit blad. Gevraagd tegen 1 Mei een flinke DIENSTBODE. Zich aan te melden 's avonds na 6.30 uur Dykstraat 14. Gevraagd wegens ziekte der vrouw flinke DAQ-DIENSTBODE. Adres: Achterstraat 84 Mevrouw KIMMEL vraagt een flink DAGMEIJE, niet beneden 16 jaar en een nette WASCH- VROUW. Zich aan te meiden '6 avonds na 7 uur Binnenhaven 104. Mevr. A. J. Over de Linden, Kenaupark 14, Haarlem, vraagt een flinke Dienstbode. V.g.g.v. Aanmelding by: Mevrouw J. VERFAILLE, Dykje, te Helder. Te huur Woon- en Winkel huis Nieuwstraat 61. Te bevragen H. VEENTJER, Kerk gracht 30. Te huur een klein Huisje, staande Wagenstraat 19b. Huur- prys ft.60 per week. Adres: Woning-Burean, Koningstraat 111. Te hunr, tegen 1 Mei, een mooi HUIS met Tuin aan den Ryksweg 59, by de Koegras- Spoofbrng. Te bevragen aldaar. Te koop le kwaliteit Marine Uniform (Luit. ter zee 3e kl.) en verdere uitrusting. Geheel nieuw. Te bevr.Bunschoten de Googer, Utrecht. Te koop Kuikens, witte Leg horns, 60 cent, Broedoleren, Idem, 15 oent. Tot Vrydagmid- dag 12 uur nog eenige Broed- nesten beschikbaar. Adres: Koningsweg 8. Te koop een goed onderhou den Kinderwagen (grys) laag model f 20. Te bevragen 's avonds na 6 uur. Adres: Gravenstraat 47. Te koop Motor met zijspan, 79 P.K., electrisch, met 4 reservebanden en gereedschap, In goeden staat, proefrit^oege- staan. Adres: Bureau van dit blad. Te koop een Kinderwagen, zoo goed als nienw. Adres: Vosstraat 12. Te koop H.-D., 7/9, electr duo, uiterst f326. Adres: Garage Langestraat. Tel. 410. TOONBANKJEN. Toonbanken en Winkelstellages te koop. Adres: Fa. S. J PRINS Co., Kruisweg 175/6. Ter overname aangeboden een zeer goed onderhouden Plano, glad notenbout, f 300, 4 Cra- pauds met 4 bijpassende Stoe len, notenhout met moquette bekleeding. Te zamen f 110, ook afzonderiyk. AdresBureau van dit blad. Te koop pracht Huls op z., n. stand, v. en a. vry uitz., bev.; kamers, suite, erker, gang, keu ken, W.C., loods, v. en a. tuin, boven 3 sl.kamers, zolderkamer, met waterl. en waschbak, bal kon, gas en electrisch licht. Koopsom f 4600.—. Brieven franco onder Nr. 893," aan het Bureau van dit blad. Te koop een A.C.E.-MOTOR- RIJWIEL, sportmodel. Adres: Molenstraat 94. Te koop Waschmachlno, compleet. Adres: Loodsgracht 24. Te koop en eiken Heeren- Armstoel en eiken Dames- Vouwstoeltje. Adres: Bureau van dit blad Te koop een Haerenrijwlel met kettingkast f 27.50 eu een Heerenrijwiel met torpedonaaf en nieuwe banden f35. Adres: Hoogstraat 123. Te koop broedsche Kippen, jonge Legkippen, Slachtkip- pen, Duiven, Tortelduiven edz, Adres: BREMER, Poelier, Koningdwarsstraat 54. Prima macco- en fll d'écosse- DAMESKOUSEN en HEERENSOKKEN, voor extra lage pryzen, ,Miche- lin" BANDEN alleen by ons f2.25. Adres: Oostslootstraat 20. PAKKISTEN. Te koop een groote party grooteen kleine PAKKISTEN. Adres: Fa. S. J. PRINS Co., Kruisweg 175/6. SPOED GEWENSCHT. Te koop wegens omstandig heden, voor den halven prys, een nienw Hoeren- en Dames- rijwiel, 1ste klas, bet Heeren met 3 versnellingsnaaf. Brieven onder Nr. 892, aan het Bureau van dit blad. Voor een prysje te koop, een zoo goed als nienwe BROED MACHINE, inhoud 50 eieren Adres: S. 8AS, Zwarteweg, Breezand (N.-É.) Te koop prima kalfs HEEREN MOLIÈRES, alle maten, f 7.en DAMESSCHOENEN in alle maten en modellen. Adres: Oostslootstraat 20. Een Slaapkamer met gelegen heid voor stndeeren gevraagd, door 2 korporaal-seiners K. M. Brieven onder No. 897, aan het Bnreau van dit blad. Adres: Burean van dit blad. Te koop ongeveer 200 Liter Melk, desgewenscht 2 maal per dag te leveren. Brieven onder letter U, by den Boekhandel MAAS, Kanaalweg. Te koop Regulateurklok f 6.—, Trap van „Singer" Naaimachine f6.— Schuiftafel 14.enz. AdresJ. ROB, Timmersteeg 1. Te koop een Heerenrijwiel, zoo goed als nieuw, voor f 60. Adres: Jonkerstraat 44. Te koop 2 elec. Slaapkamer- Lampjes en een elec. Ganglamp, Haard- of Keukentafeltjes en een Tafelstoel voor f 1.50. Te bevragen na zessen. Adres: le Wilhelm dw.str. 8. INDIË. Te koop keurige witte Pakken. Flinke maat, benevens Hut koffer. Adres: Bureau van dit blad. Te koop gevraagd 5 of 6 PALINGFUIKEN. Brieven met prysopgaaf onder Nr. 898, aan het Bureau v. d. blad. Wegens vergevorderden leef tijd te koop een WOONHUIS, waarin gevestigd een van ouds bekende Sigarenzaak, naast Casino te Helder. Te bevragen by den bewoner, Kanaalweg 146. Te koop een zoo goed als nieuw Heerenrijwiel (Burgers E. N. R.), uitersten prys f 55. Adres: Zuidstraat 70. Te koop een beste Jongens- flets (9—13 jaar. Adres: Bloemstraat 4. Te koop wltta Pakken, O. O., nienw zwart Heerencostuum, mid delmaat, f 16, Qrijze Overjas, f 8, Serre- of Kamerplant, f 3, lage bruine Schoenen, Nr. 36, f 1.50, Rolgordijnen, f 2. Adres: Javastraat 33. HOOFD-OFF. ZEEMACHT. Te koop nieuwe Epaulette, Dragon en Steekkwasten. Adres: Bnrean van dit blad. Te koop een KINDERWAGEN. Adres: Anemonenstraat 34. Te koop 2 imitatie Smyrna Vloerkleeden. Spotkoopje. Adres: Znidstraat 80. Te koop, wegens plaatsgebrek, een zoo goed als nieuw pracht zwaar eiken SLAAPKAMER AMEUBLEMENT (compleet). Adres: Bureau van dit blad. Te koop GRASZODEN. Bestellingen worden thuisbezorgd. Adres: Klaas Duitstraat 1. 2- Naar het Agentschap Stefani uit Rome meldt, is de „Norge" het luchtschip voor de Poolexpeditie onder leiding van Amundsen, Ellsworth Nobile uit Rome vertrokken, op de eerste etappe van de kust van de Noordpool en dwars over het Poolbekken. De „Ncrge" ls Zondagavond om zes uur tt Pulham (iets bezuiden Norwioh aan de Oostkust van Engeland) aangekomen. Het geringe gewioht van de „Norge", na het verstoken van de brandstof ge durende den volbrachten tocht van 1400 mijl, en daarbij de abnormale weersom standigheden, maakten het landen te Pul ham uiterst moeilijk, maar tenslotte kreeg men het gevaarte toch In de reusachtige loods, waar het gedurende deze week blij ven zaL Zondagnamiddag om halfvijf kwam het Italiaansche luchtschip de „Norge", met Amundsen en major Soott aan boord, bo ven het vliegkamp Pulham (Norfolk) Ban. De landing leverde, ondanks alle voor zorgsmaatregelen, eenige moeilijkheden op, maar na ongeveer een uur waren deze moeilijkheden overwonnen. Madrid—Manilla. Van de drie Spaansche vliegtuigen, waarmede de vlucht van Madrid naar Mu- nilla wordt ondernomen, zijn er slechts twee te Bagdad aangekomen. De avia- teura weten niet waar hun collega met het derde toestel is gebleven. De Deensche vliegers. Een der beide Deensche vliegers die onderwg zijn van Kopenhagen naar Tokio is Zaterdag t© Hanni in Indo China aan gekomen, na 1100 mijl van Bangkok ln Siam af te hebben gevlogen. Zijn metgezel, die bij een noodlanding zijn toestel beschadigd heeft, hoopt Maan dag te Bangkok te kunnen opstijgen. Kaïro—Kaapstad. De 4 militaire vliegmachines hebben Kaapstad bereikt Op zoek naar den - vermisten Spaanschen vlieger. Uit Kaïro zijn 8 Engelsche vliegers op gestegen om den Spaansche vlieger, die vermist wordt, op te zoeken. Er loopen geruchten, dat Estiver, de vermiste vlieger, nog gezien ls op onge veer 200 mijl van Amman. De vlucht Kopenhagen—Tokio. Het plan van den Deenachen militairen vlieger, luitenant Botved, was om van Hanoi naar Kanton te vliegen, doch we gens de onrustige toestanden daar is het waarschijnlijk dat de route zal worden gewijzigd. De Belgische vliegers zijn gistermor gen om half negen uit Belgrado vertrok ken, koerszettend naar Brussel. Het ergste ongeluk dat de Engelsche luchtmacht sedert den oorlog overkomen is, gebeurde Zaterdag boven het vliegveld van Henlow, in Bedfordshire, waarbij vijf vliegers het leven hebben gelaten. Twee vliegtuigen botsten toen op een hoogte van 100 M. op elkaar en vielen in vlam men naar beneden. De slachtoffers waren de vlieger-officier William Soot, vlieger- officier Charles Laoey, de „leading alr- craft-man" Reginald Germaene, de „lea ding aircraft-man" Basil Young en de 1ste klas „aircraft-man" James Simmonds. De vlieger-officier Laoey vloog met zijn drie helpers met een Vickers-Vlmy-vlieg- tuig boven het veld, terwyi hij poppen met valschermen naar beneden wierp. Hij was daar een tijd mee bezig geweest en de proefnemingen slaagden uitstekend. Toen het vliegtuig daalde om een anderen vlie ger Dobbs op te nemen, had de botsing Slaats met een kl.eine Avro, bestuurd door en vlieger-offloier Soott, die juist opge vlogen was. De Avro trof de Vickers- Vimy van onderen en de twee vliegtuigen ploften samen naar beneden. De vlammen sloegen vijftig voet hoog in de lucht uit nadat de benzine-reservoira gesprongen waren. De brandweer had een half uur noodig om de vlammen te bedwingen. De vliegtuigen werden volslagen vernield en het stoffelijk overschot van de slacht offers was geheel onkenbaar geworden. VUf Fokkers van de K. L. M. De vijf Fokker F Hl-vliegtuigen der K. L. M., welke aan de Zwitsersche lucht vaart-maatschappij Balair zijn verkocht, zijn Zaterdagmorgen van de Waalhaven vertrokken. Bestuurders waren de 5 oudste piloten der K. L. M. Aan boord bevonden ziah de Zwitsersche meesterknecht, de meester knecht der K. L. M.,- eeri* Nederlandsohe meoanioien en eenige Zwitsersche jour nalisten. Overigens waren er reserve-deelen, welke eveneens aan de Balair zijn ver kocht en niet per wagon konden worden verzonden, ln de vliegtuigen gestuwd. Het ls voor de eerste maal, dat een es kader groote verkeersvliegtuigen zulk een grooten tocht heeft ondernomen. Leider van den tooht was de oudste K. L. M.- plloot, de heer G. J. Geysendorffer. De toestellen landden om 7 uur 40 min. ln Keulen, om daar benzine ln te nemen en verdere weerberichten van de route al te wachten. Zij zouden hun tocht door het Rijndal tot Bazel voortzetten. De 5 Fokker F Hl-vliegtuigen hadden reeds 5 jaar dienst by de K. L. M. gedaan, doch waren langzamerhand ongeschikt ge worden voor het gebruik op de groote in ternationale routes, doordat zij slechts aan 5 passagiers plaats bieden, niet voorzien zijn van draadlooze en verder ook niet het groote gerief bieden van de nieuwe F VH-vliegtuigen, waarover de K.L.M. thans beschikt. Het zijn eohter vliegtuigen die, toen zij in gebruik genomen werden, hun tijd vooruit waren, zóó, dat zij heden nog niet als een verouderd type kunnen worden beschouwd. De Zwitsersche maatschappij heeft deze vliegtuigen, welke ln uitstekenden staat verkeerden, van de K. L. M. overge nomen om daarmede het beginnend Zwit- sersch luchtverkeer op te bouwen. In den aanvang heeft zij daarvoor geen vliegtui gen van grooter omvang noodig. De vliegtuigen zyn Zaterdag om 11 u. 22 min. uit Keulen gegaan en om 8 u. 8 te Bazel aangekomen. Men schrijft aan de N. Rott. Ort: Toen in begin September van het vorige jaar, het eerste Nederlandsohe drlemoto- rlge vliegtuig, de Fokker F VH-8m tc Schiphol beproefd werd vóór de versche ping naar Amerika, was het niet meer mogelijk de autoriteiten in de gelegenheid te stellen, met dit jongste product van de Nederlandsohe teohniek kennis te doen maken. Twee van deze nieuwe toestellen werden voor de Amerikaansche Noordpoolvluch- ten geleverd en ook de General Motors bestelde zulk een toestel. Inmiddels heeft ook de Engelsche regeering groote be langstelling voor dit toestel aan den dag gelegd, hetgeen tot gevolg had, dat er een proefvliegtuig besteld werd. Dit toestel, dat natuurlijk reeds eerder werd ingevlo gen, heeft Zaterdag voor verschillende autoriteiten op Schiphol gedemonstreerd. Omtrent de technische bijzonderheden van dit toestel wordt het volgende mee- (^6d6èld' De Fokker F VH-8m is een verdere ont wikkeling van de F Vn en onderscheidt zich van deze laatste door grootere be drijfszekerheid, welke verkregen ls door het inbouwen van meer motoren. Het doel van het driemotorige vliegtuig is het ge bruik op luchtlijnen, welke over gebied loopen waarop noodlandingen tengevolge van terreinomstandigheden ten eenenmale onmogelijk zijn, zooals in bergachtige streken enz. verder ls het driemotorige vliegtuig het aangewezen vliegtuig voor het maken van nachtvluchten. Dit vliegtuig ls derhalve niet ontwor pen om grootere lasten te vervoeren, doch uitsluitend om dezelfde last van een één- motorige F. VII met grootere snelheid en veiligheid te transporteeren. De voornaamste afmetingen zijn dan ook bijna gelijk aan die van de F. VIL De twee onder aan den vleugel opgehan gen motorgondels vormen natuurlijk het typische onderscheid tussohen de beide toestellen. De staart is ca. 80 cM. langer gemaakt dan bij de F. VHI om het zuivere sporen van het vliegtuig in de lucht te verhoogen, hetgeen vooral bij nachtvluchten van groot belang is, want indien het vliegtuig uit zichzelf goed koers houdt, behoeft de piloot slechts weinig te corrigeeren en kan zyn volle aandacht aan de instrumenten ^rijden. De stuurvlakken zijn over het algemeen geiyk aan die van de F. VII, met uitzon dering van het kielvlak, dat grooter ls on bovendien voorzien is van een verstel- lings-mechanisme, waardoor de invals hoek van het kielvlak gedurende het vlie gen versteld kan worden. Dit mechanisme is geiyk aan dat van de stabilo verstel ling. De vergrooting en de verstelbaar heid van het kielvlak zyn uitgevoerd om by het uitvallen van een der zy-motoren het daardoor ontstane moment op te hef fen. De piloot behoeft dit dus niet door middel van het richtingsroer te doen, zoo dat onnoodige krachtsinspanning gedu rende het vliegen vermeden wordt. Het vliegtuig wordt voortbewogen door 3 luchtgekoelde motoren van 200 P.K. elk, waarvan er één vooraan den romp is ge monteerd en de twee anderen aan gon dels onder aan den vleugel zyn bevestigd. Evenals by de F VH wordt de benzine voor de motoren medegenomen in twee groote valtanks, welke in het midden gedeelte van den vleugel gemonteerd zyn. Brandgevaar is dus zoo goed als uitge sloten. De zy-motoren maken het mogeUjk om zeer snel en met een kleine straal te draaien. By landen met zywind, kunnen de zy-motoren het draalen in den wind verhinderen. By de minimum snelheid of bij overtrekken vertoont het vliegtuig geen neiging in een vrille te geraken. Het toestel biyft by deze minimum snelheid bestuurbaar. Aan zich zelf overgelaten komt het vliegtuig niet boven den criti- schen hoek. By opzetteiyk overtrekken van het vliegtuig zakt het langzaam door. Vertrek (Stationsplein): Helder *6.oov.m., n.30v.m., 4.30 n.m. De Kooij 6.is Anna Paulowna 6.35 (via Breezand) v. Ewijcksluis 6.50 Hippolytushoef 7.10 Aank. Den Oever 7.20 Vertrek (Wieringen): 11.45 4-45 12.05 n.m., 5.05 Den Oever Hippolytushoef v. Ewijcksluis Anna Paulowna •7.25 v.tn., 7-35 755 8.10 8.30 12.20 12.40 13.50 1.10 n.m., 1.20 1.40 1.55 3.15 5-30 5.40 5-50 6.00 n.m. 6.10 6.30 6-45 7-OS De Kooij (via Breezand) Aank. Helder 8.45 a.30* 7.30 (Stationsplein). (•De diensten 6 uur v.m. uit Helder en 7.35 v.m. van Wieringen rijden op Zondag niet). Vertrek: 6.45 v.m., 13.45 n.m., 4.30 n.m. Den Oever Hippolytushoef 7.00 v. Ewijcksluis 7.25 Anna Paulowna 7.40 De Kooij 8.00 (via Breezand) Aankomst Helder 8.15 (Kerkplein b. d. Werf) Vertrek: Helder (Kerkpl.) 9.30 v.m., De Kooij 9-45 Anna Paulowna 10.15 v Ewijcksluis 10.20 Hippolytushoef 10.40 Aank. DenOever 10.55 12.55 1.10 U5 1.45 2.00 4.4O 5.00 5-15 5-35 5-50 2.15 n.m., 6.05 n.m. 2.30 6.20 2.55 6.50 3.05 7-OS 3.25 7-15 3.40 7-35 (Zondags vervalt de tweede dienst). C. D u ij n k e r„ autovrachtdienst. Vriuiagnamiddags vertrek om 3.30 uur der Eijk, Sluisdijkstnaat. van Zangver. „Harmonie", Casino 8 uur. Algem. ledenverg. Leeszaal, lokaal Van Weelde, Koningsplein, 8 uur. Helderis Fanfareoorps, Casino, 8 uur. C. Deutekom (v/h De Wit), auto- viachtdienst. Maandag-, Woensdag- en Vrijdagmiddag, ver- trek om 3 uur van Van der Eijk, Sluisdijkstr. J. Vader, vrachtrijder. Maandag-, Woensdag-, Vrijdiag- en Zaterdag middag om 1 uur van Van der Eijk, Sluii- dijkstraat. M. van Eeten, autobusdienst (perso nenvervoer). Masndag, Woensdag en Vrijdag, vertrek des morgens 11 uur en 's middags 6 uur van Van der Eijk, Sluisdijkstraat. A. van Zoonen, vrachtrijder. Maandag en Donderdag vertrek tusschen 2 en 3 uur van Van der Eijk, Slulsdijkstraat. G. B e e t s, autobusdienst (personen- en en vrachtvervoer) met verbinding op Schagsn. Alleen Woansdagmiddsg vertrek om 3 uur van Van der Eijk, Sluiadijkstraat. 1

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Heldersche Courant | 1926 | | pagina 3