Nederland haalt den
Vorst der Belqen in
Drooglegging Hl-polder
geeft overvloedig werk
ing van water
IJsselmeer
aan
WIE ZUM DE 10 POPULAIRSTE NEDERLANDERS
Vijf gewonden bij
verkeersongeluk
Post vluchten op Indië
MAGGIS POPULARITEITS-WEDSTRIJD
F.3500.' AAN BELONINGEN VRAAGT UW WINKELIER EEN FORMULIER SLUITING 1 DEC-
Triomftocht van twee Majesteiten
Geen Duitsche Joden meer naar
Japan
Damwand bezweek met
donderend geraas
Verraderlijke tuimeling
Schiphol Centraal
vliegveld
PUBLICATIE
479e STAATSLOTERIJ
KONINGIN WILHELMINA BEGROET
PERSOONLIJK HAAR HOOGEN GAST.
EEN VROUW WERPT EEN BRIEF NAAR
DE KONINKLIJKE AUTO
Precies om 1 uur stoomde gister
middag de trein, waarin de Koning
der Belgen naar ons- land reisde,
het station Roosendaal binnen.
Terwijl de militaire muziek de
Brabangonne speelde, stapte Koning
Leopold het perron op. Zijne Majes
teit was gekleed in de uniform van
luitenant-generaal van het Belgi
sche leger en getooid met het groot
kruis van den Nederlandschen
Leeuw.
Het is de Belgische gezant baron Herry,
die het eerst den Vorst begroet, en daarna
den vice-admiraal A .Vos, lid van den aan
den Koning toegevoegden eeredienst voor
stelt. Vervolgens roept de commissaris dei-
Koningin in Noord-Brabant, jhr. mr. dr.
A. B. G. M. van Rijckevorsel Zijne Majes
teit het welkom op Nederlandschen bodem
toe.
Eenige duizenden schoolkinderen begroe
ten met vlaggezwaai den Hoogen Bezoeker,
die met een vriendelijken glimlach voor
deze hulde dankt.
De salonwagen van H.M. de Koningin
brengt Koning Leopold naar de hoofdstad,
doch in Rotterdam wordt een oogenblik
gestopt, want daar voegt Prins Bernhard,
die zich per auto naar de Maasstad bege-
venheeft, zich bij den Koning, teneinde de
zen tijdens het laatste gedeelte van de reis
te vergezellen.
Een incident.
Hare Majesteit de Koningin was reeds om
elf uur per auto in Amsterdam aangeko
men. Als Zij zich, met klein gevolg naar
het Centraal Station begeeft, doet zich op
den Daan, aan de zijde van den Nieuwe n-
dij-k, een klein incident voor. Een vrouw uit
het publiek dringt naar voren op den rij
weg en loopt zwaaiende met een brief,
dien zij aan H. M. de Koningin wil ter
hand stellen, in de richting van de Ko
ninklijke auto. Onmiddellijk snellen mili
tairen en politieagenten toe, die de vrouw
vastgrijpen. Zij werpt den brief in de
richting van de auto der Vorstin. Het
epistel wordt doof één der agenten van de
motorbrigade opgevangen.
De vrouw, die in overspannen toestand
verkeert, wordt naar de politiepost in het
Koninklijk Paleis gebracht, waar men haar
aan een verhoor onderwerpt. Zij verklaart,
dat zij aan Hare Majesteit de Koningin een
brief wil overhandigen met een verzoek
om gratie voor haar moeder, die in de
gevangenis zit.
Nader blijkt, dat de vrouw uit Rotterdam
afkomstig is; zij wordt ingesloten in het
hoodfbureau van politie.
De' Koninklijke stoet vervolgt nu zonder
vertraging den tocht naar het Centraal
Station.
Een Koninklijk welkom.
Thans bevindt de Landsvrouwe zich in
de Koninklijke wachtkamer van het Cen
traal Station, welke met roode en witte an
jers is versierd. Er is hier een uitgelezen
gezelschap bijeen: de minister-president dr.
H. Colijn en alle overige leden der regee
ring, lal van diplomatieke en militaire
autoriteiten, w.o. de commandant der ma
ritieme middelen te Amsterdam, adj. i. b.
d. van H. M. de Koningin, kapitein-ter-zeo
N. A. Rost van Tonningen, de schout-bij
nacht H. Jolles, commandant der Marine te
Wilemsoord en de leden van Harer Ma-
jesteits gevolg, onder wie de chef van bet
Militaire Huis van H. M„ vice-admiraal F.
Rauduin, de adjudant van dienst, luite
nant ter zee le klasse, jhr. E. J. van Holthe,
en de ordonnans officier van dienst le lui
tenant A. J. F. M. Egtor van Wissekerke.
Ook is het gemeentebestuur van de eerste
stad des lands aanwezig.
De Vorstin gekleed in een lange japon
van paars go-ndbrocaa.t en een driekwart
mantel van donkerpaars fluweel met lange
bruine bont. waarover zij het groot Cordon
van de Orde van Leopold draagt, begeeft
zich naar het perron, omgeven door de le
den van Haar gevolg, die allen in schitte
rende uniformen, de dames in bijna slee-
pende gewaden, gehuld zijn.
Als de trein, precies te 3 ure,
stilstaat, laten de tamboers en pij
pers der Koninklijke Marinekapel
de roffelende presenteermarsch
hooren, een lakei opent de deur van
den Koninklijken trein en de Soe
verein der Belgen treedt op het per
ron. Zijne Majesteit begroet de Ko
ningin, die met uitgestoken hand
naar voren is getreden, eerbiedig
met een handkus.
De Brabangonne weerklinkt en daarna de
vroolijke Piet Hninmarsrlv onder welks to
nen de beide Staatshoofden de eerewacht
der Koninklijke Marine inspecteeren, welke
onder commando van den luitenant ter zee
le klasse A. N. Schrakamp staat opgesteld.
In de wachtkamer hebben de verdere be
groetingen plaats,
Een menschenmassa wacht
De enorme menschenmenigte, die op Sta
tionsplein, Damrak en Dam is saamge-
stroomd en er door de saluutschoten van
Hr. Ms. „Tromp" van verwittigd is, dat Ko
ning Leopold is aangekomen, wacht nu met
spanning op het vertrek van den Hofstoet.
Eindelijk is het groote oogenblik daar. Een
luide jubel stijgt op en geldt voornamelijk
de open roode gala-calèche, a la deaumont,
bespannen met zes paarden, waarvan het
voorste en het achterste linkerpaard here
den wordt door jockeys in gaia-uniforni,
bestaande uit witte pantalon en gouri-roode
buis, en voorafgegaan door twee in denzelf
den uniform gekleede jockeys op lossb paar
den.
De caleche wordt voorafgegaan door het
le regiment huzaren, gekleed in grijs veld-
tenue met lichte bepakking, den hoogen,
zwarten kolbak op.
Salueerend dankt de Vorst.
Koning Leopold heeft in de caleche rechts
van Koningin Wilhelmina plaats genomen;
tegenover de Koningin zit Prins Bernhard.
De tocht naar het Paleis wordt een ware
triomftocht. Glimlachend wuift onze Vorstin
de duizenden toe, vriendelijk salueerend
dankt de Belgische monarch voor de spon
tane hulde, hem door de juichende Amster
dammers gebracht.
Al te spoedig is de grootsche intocht afge-
loopen. Nog verschijnen de Landsvrouwe en
Haar Vorstelijke Gast, nadat Zij het Paleis
betreden hebben, op het balcon en hebben
opnieuw donderende ovaties in ontvangst te
nemen.
Dan is het sprookje van Koninklijke schit
tering voorbij
De Prinses in de hoofdstad.
Naar wij vernemen, is H. K. H. Prinses
Juliana gistermiddag te kwart voor drie per
auto aan het Paleis aangekomen.
Gcvolq van het Duitsch-Japansch
cultureele accoord.
Uit goede bron wordt vernomen, dat van
af 25 November, den dag waarop het
Duifsch-Japansche cultureel accoord wordt
onderteekend, de toelating van Duitsche Jo
den practisch verboden zal zijn. Do aanstel
ling van Duitsch-Joodsche onderwijzers, die
de laatste drie jaar in Japan op bijzonder
groote schaal heeft plaatsgevonden, zal
voortaan onmogelijk zijn, daar de Duitsche
regeering zich de keuze zal voorbehouden
van de Duitsche onderwijzers, die naar Ja
pan worden gezonden.
De Duitsche Joden, die door de Japansche
autoriteiten in dienst genomen zijn, zullen
niet weggezonden worden, doch de regee-
ring heeft niet-officieel den wensch te ken
nen gegeven, dat zij, wier verbintenissen af-
loopen, door anderen worden vervangen.
Groote schade aan nieuw droog
dok te Vlissingen.
De ijzeren damwand van het in
aanbouw zijnde nieuwe droogdok,
op de fabrieksterreinen van de N.V.
Koninklijke Maatschappij, „de Schel
de" te Vlissingen, is gistermiddag
omstreeks één uur met donderend
geraas bezweken. Het woest bin-
nenstroomende water vernielde al
les wat in dit droogdok aanwezig
was. Gelukkig waren de arbeiders
tijdig gewaarschuwd, doordat de
damwand reeds in de ochtenduren
kraakgeluiden gaf.
De oorzaak van den doorbraak moet ge
legen zijn in den hoogen waterstand van
het kanaal. Deze hooge waterstand was
noodzakelijk omdat het 9500 n. reg. ton me
tende Zweedsche tankschip „Reguluseen
lading olie moest lossen aan de fabrieks
terreinen op de Vlismark, gelegen juist te
genover het in aanbouw zijnde droogdok.
Toon nu de „Regulus" tegenover het droog
dok was gekomen, is er waarschijnlijk een
sterke zuiging ontstaan, waardoor de dam
wand is bezweken.
Spoedig snelde van alle kanten hulp toe,
doch het bleek, dat niemand eenig letsel
had bekomen. De schade is echter aanzien
lijk en het werk aan het droogdok wordt
hierdoor drie maanden vertraagd.
Twee jeugdige inbrekers door
nachtwakers aangehouden.
Zaterdagavond hebben twee jongelieden,
loopjongens van 18 en 20 jaar, gepoogd op
den Admiraal de Ruyterweg te Amsterdam,
in een zaak van de firma Jamin binnen te
dringen. De eene jongen was juist, geas
sisteerd door den ander, zoo ver gevorderd,
dat hij via het tuimelraam zich kon laten
zakken, toen dit raam het begaf. Hij viel
met de brekende ruit naar binnen. Het
neerkletterende glas werkte als alarmsig
naal en de jongen wist niet hoe gauw de
beenen te nemen. Hij trapte een winkel
raam in en ontsnapte door het gat haastig
naar buiten. Op het geroep van „houdt den
dief" snelden twee nachtwakers toe, die de
vluchtenden achtervolgden. De een kon al
gauw worden gegrepen, de ander wist aan
vankelijk te ontkomen, doch werd tenslotte
na ijverig speuren in een rijwielzaak in de
Reinier Claeszenstraat teruggevonden.
Beide jongens zijn aan de politie overge
leverd. Bij het verhoor bleek al -spoedig dat
men met twee „goede bekenden" te doen
had. Zij zijn ingesloten.
zijn
zou spoedig
Wetsontwerp
te wachten.
„De Tijd" heéfts gemeld, dat de regeering
besloten zou hebben Schiphpl met ingang
\an 1 Januari 1939 tot centraal vliegveld
te maken.
„Het Volk" spreekt met groote beslistheid
dit bericht tegen. De Regeering is, aldus
het blad, in genen deele van plan vooruit
te loopen op de beslissing van de Tweede
Kamer, zoodat elke mededeeling omtrent
definitieve besluiten te dezer zake al bij
voorbaat onjuist moeten worden geacht.
Volgens de Tel. zou het desbetreffende
wetsontwerp zeer spoedig naar den Raad
van State worden gezonden.
Gedurende een periode van IS
jaren voor gemiddeld 5000 ar
beiders werk.
Dr. Lely wist het wel!
Men schrijft ons uit Amsterdam:
Gestaag wordt er gearbeid aan de droog
making van de Zuiderzee. Reeds is de Wie-
ringermeer geworden tot een verzameling
modelboerderijen, en in den N.O. polder
wordt het vruchtbare land meter voor meter
aan het water ontworsteld. Het groote le
venswerk van Dr. Lely vordert regelmatig en
het voldoet volkomen aan de verwachtingen,
die zijn schepper koesterde.
Dr. Lely heeft een zeer scherpen,
bijna profetischen kijk gehad op de
ontwikkeling van de Zuiderzeepol
ders. Amsterdammer van geboorte,
heeft hij voor de hoofdstedelijke be
langen bij dit droogmakingsproces
steeds een belangrijke plaats inge
ruimd, en het is niet overdreven te
beweren, dat Dr. Lely gedurende ve
le jaren arbeid heeft geschapen voor
duizenden stadgenooten.
Reeds thans is de droogmaking voor Am
sterdam een schitterend werkobject, en dal,
terwijl de droogmaking der beide groole
Zuidelijke polders, waarbij de hoofdstad in
de eerste plaats geïnteresseerd is, nog moet
geschieden.
Een werk van f 500.000.000 ligt ge
reed om voor een belangrijk deel
door Amsterdamsehc handen te wor
den voltooid. Statistisch is komen
vast te staan, dat gedurende een pe
riode van 18 jaren gemiddeld ötiOO
arbeiders per jaar werk kunnen vin
don in de droogmaking van den
N.O.polder, cijfers, die ten aanzien
van de Zuidelijke polders nog guns
tiger zullen zijn,
Auto slipt bij het passeeren.
Op de Wouwsche baan nabij Roo
sendaal heelt zich gistermiddag om
streeks vier uur tengevolge van de
gladheid van het wegdek een ern
stig verkeersongeluk voorgedaan,
waarbij vijf personen werden ge
wond, van wie drie vrij ernstig.
Een auto, afkomstig uit den Haag. wilde
een boerenkar, welke met kalk was geladen,
passeeren, nog voordat een uit de tegenover
gestelde richting komende auto was gena
derd. Dit bleek niet geheel mogelijk te zijn,
zoodat de bestuurder, die zeer snel reed, zijn
stuur op het allerlaatste oogenblik snel naar
rechts moest omgooien om den tegenligger
te ontwijken. Op het critieke moment even
wel kwam de wagen te slippen. De auto
botste tegen den boerenkar en sloeg achter
eenvolgens tegen twee hoornen. In de auto
waren behalve de chauffeur, de heer H. de
Jong, nog drie personen gezeten, n.1. ir.
Dresden en de heeren Bakker en Van Gent,
allen Hagenaars.
De bestuurder en de heeren Bakker en
Van Gent werden uit de auto geslingerd en
in de langs den weg loopende sloot gewor
pen. Alle inzittenden, die ongeveer 30 jaar
oud waren, liepen verwondingen op en
werden naar het „Charitas"-ziekenhuis te
Roosendaal overgebracht. Ir. Dresden was
er het ernstigst aan toe. Zijn borstkas was
ingedrukt, terwijl de heer Bakker ernstige
inwendige kneuzingen had opgeloopen. De
beide andere inzittenden hadden snij- en
schaafwonden bekomen en konden, na in
het ziekenhuis te zijn verbonden, naar Den
Haag terugkeeren.
Op de boerenkar was de landbouwer van
Tilburg uit Wouw gezeten. Hij sloeg van
den kar op den betonnen weg. De man
heeft waarschijnlijk eenige ribben gebroken
en is ter observatie in het ziekenhuis opge
nomen
Van den kar braken de burries. Het paard
sloeg op hol. Men kon het dier evenwel
spoedig tot staan brengen.
Het spreekt van zelf, dat de droogmaking
van de Zuiderzeg, die terecht beschouwd
wordt als een nationaal stuk werk van den
eersten rang, arbeid geeft aan Nederlanders
uit alle deelen van het land, maar toch is
het vooral Amsterdam, dat hiervan profi
teert, in het bijzonder met betrekking tot
de bijkomende werkzaamheden, zooals het
aanvoeren van materiaal, drukte op con-
structicwerkplaatsen en scheepswerven, enz.
Gunstige invloed op de
stad.
hoofd-
Al deze belangen zijn echter van tijdelij-
ken aard. Blijvend is de exploitatie van
aanzienlijke hoeveelheden vruchtbaren
grond in de onmiddellijke nabijheid van
Amsterdam. Het is niet moeilijk te voor
spellen, dat de banden tusschen de hoofd
stad des lands en de nieuwe cultuurgebie
den zeer nauw zullen zijn. Niet alleen zul
len de producten van den nieuwen bodem
te Amsterdam een goreeden afzet vinden,
maar ook zullen de landaanwinsten een
gunstigen invloed hebben op de welvaart
van Amsterdam. Dit verschijnsel is niet
nieuw. De droogmaking van de Haarlem
mermeer heeft eenzelfden gunstigen invloed
uitgeoefend op Haarlem, en de droogmaking
van tien Beemster is oorzaak geweest, dat
Purmerend een enorme uitbreiding heeft
ondergaan.
Z.O.-polder
oord.
als forensen-woon-
Er zijn echter ook tallooze bijkomstige be
langen. Zoo zullen er wegen en verbindin
gen met het nieuwe land tot stand moeten
komen, waarvan de aanleg ook weer tijde-
lijken en de exploitatie blijvenden arbeid
oplevert. Wellicht ook zullen de Zuideijke
polders een gedeelte der forensen tot zich
trekken of een woonoord worden voor hen,
die op lateren leeftijd het stadsgewoel wil
len ontvluchten. Als ontspanningsoord zal
het nieuwe land voor de hoofdstad ook ze
ker niet zonder heteekenis blijven.
Nieuw land wordt gewonnen. Ons geheelc
land, maar in het bijzonder Amsterdam,
vaart er wel bij. Vooral dit laatste wordt,
naarmate het werk vordert, meer en meer
beseft, en de Amsterdammers mogen er hun
onsterfelijken stadgenoot Dr. Lely wel dank
baar voor zijn, dat hij bij zijn plannen van
stonde af een open oog heeft gehad voor de
essentieele belangen, die Amsterdam bij de
droogmaking heeft.
De taak van de Overheid.
Ingediend is een wetsontwerp tot aan
vulling van de wet van 28 Februari 1891
tot vaststelling van bepalingen betreffende
's Rijkswaterstaatswerken. Aan de Memorie
van Toelichting is het volgende ontleend:
Een der belangrijkste voordeelen van de
afsluiting van de Zuiderzee is, dat in de
omliggende gebieden zoet water kan wor
den ingelaten, waardoor het nadeel, in het
bijzonder voor de veeteelt, van vervuiling
en verzilting van het binnenwater kan wor
den beperkt. In zeer droge zomers echter
zal vooral na verdere indijkingen de kans
bestaan, dat het IJsselmeer niet altijd vol
doende water bevat om onbeperkt inlaten
van water naar de omliggende gebieden te
gedoogen.
Het is daarom gewenscht het ont
trekken van water aan het IJssel
meer en het maken of wijzigen van
daartoe strekkende werken afhanke
lijk te stellen van medewerking der
overheid. Immers, worden terzake
geen voorzieningen getroffen, dan
RESTITUTIES BIJ UITVOER VAN
EIEREN EN PLUIMVEE.
Met ingang van 20 November 1938 zijn de
volgende wijzigingen in de restituties bij
uitvoer van eieren, eierproducten of pluim
vee aangebracht:
a. kippeneieren fl,12M ner 100 stuks;
b. eendeneieren f0.75 pet 100 stuks;
c. voor koelhuis- en kalkeieren worden
deze bedragen slechts vergoed, voorzoo
ver ten genoegen van de Nederlandsche
Centrale voor Eieren en Pluimvee is
aangetoond, dat de eieren op of na 20
November 1938 zijn opgeslagen of inge-
kalkt;
tevoren als monopolieproduct ingevoer
de kippen- of eendeneieren fl,12K per
100 stuks;
op of na 20 November 1938 geprodu
ceerde bestanddeelen van kippen- en/of
eendeneieren f0.22M per kg. netto-
levende piepkuikens f 0.12 per k'g le
vend gewicht:
geslachte piepkuikens f0.13 per ke.
netto;
h. geslachte kalkoenen f 0.11 per kg. netto*
j- geslachte ganzen f0.13 per kg. netto;
j. geslachte kippen, hanen en eenden f0.03
per kg. netto;
k' 1«v«e,nnd|-kippen en hanen f9.95, f30.—
of f 19.8.) per wagon, al naar gelang van
het land van bestemming.
De invoerprijsverschillen zijn met in
gang van genoemden datum eveneens ge
wijzigd en wel:
d.
g-
le.
2c.
3e.
4e.
oe.
voor eieren in schaal fl,12K;
voor eieren, eidooier of eiwit, in be
vroren of vloeibaren toestand f0.22K
per kg. netto;
voor gedroogden eidooier fO.47 per ktr
netto;
voor gedroogde eieren (zonder schaal)
f 0.82 per kg. netto;
voor gedroogd eiwit f 1.56 per kg. netto,
's Gravenhage, 21 Nov, 1938. (Adv.)
Oehoe
(terugreis)
Ibis
Ihccnreis)
Emoe
(terugreis)
Pelikaan
(heenreis)
Valk
(heenreis)
Zilverreiger
(terugreis)
7ertrek van Aankomst te
Mars. 21 Nov. A'dam 21 X0v_
Medan 21 Nov. !!and- 31 NoV)
Bagd. 21 Nov. Athene 21 x0v
Jodhp. 21 Nov. Rang. 21 Nov,
Alcx. 21 Nov. Basra 21 \ov
Rang. 21 Nov. Jodhp. 21 N0Vi
zou een zoo nuttig mogelijk gebruik
van het IJsselmeer niet zijn ge
waarborgd.
Het is voorts ook noodig loozing op hef
IJsselmeer en het maken of wijzigen van
daartoe strekkende werken onder overh -i(js,
toezicht te brengen. Indien toch dit lo)zeil
toegelaten blijft zonder aan de mogelijkheid
vau eenigerlei beperking te zijn gebonden
zou, vooral na verdere inpolderingen, de'
hoogste waterstand zoodanig kunnen stijgen'
dat, ook al mochten de waterkin ingen mnd-
om het IJsselmeer daardoor nog niet aan-i
stonds worden bedreigd, toch de duur van
-do periode, waarbij liet water boven den ge,
wenscliten stand staat, zal. worden verlengd
zulks ten nadecle van de afwateringsbelan-
gen.
Het is gewenscht ook voor de rijkskanalen
de mogelijkheid te scheppen__om het afleiden
van water uit en het loozen op die kanalen
in algemeenen zin onder toezicht te stellen.
Al wordt daarvoor reeds ingevolge de 1^.
staande regelingen in vele gevallen in bet
bijzonder als uitvoering van werken noodig
is, vergunning vereischt, het kan voorkomen
dat dit niet het geval is, en afleiden of loo-
zen mogelijk is zonder dat het rijk als be
heerder daaromtrent kan meespreken. Dit
is uiteraard ongowenscht in gelijke mate als
voor het IJsselmeer.
(Niet officieel)
lste klasse, 1ste lijst
Trekking van Maandag 21 November ISC'J
Ilooge Pië-.en
1500.— 9473 10394
1000.— 1305 4744 7876
400.— 19688
200.— 11689
100.— 7542 7597 8846 14679
Prijzen van 20.
1012 1013 1032 1054 1093 1098 1158
1206 1217 1299 1337 1377 1400 1409
1422 1520 1633 1688 1733 1741 1757
1783 1813 1825 1841 1858 1890 1911
1933 1949 1999 2029 2034 2053 2103
2135 2157 2158 2184 2206 2253 2268
2334 2397 2416 2460 2490 2546 2550
2588 2648 2661 2724 2792 2819 2820
2947 2991 3043 3075 3151 3169 3172
3194 3231 3236 3248 3295 3322 3389
3421 3438 3450 3465 3503 3515 3529
3585 3591 3322 3351 3676 3691 3711
3782 3787 3804 3813 3829 3842 3854
38Öi 3886 3894 3956 3958 397Ö 3983
4029 4042 14049 4095 4115 4J17 4121
4203 4231 4239 4274 4300 4309 4311
4348 4403 4411 4502 4525 4536 4543
4565 4591 4742 4767 4796 4798 4808
4855 4857 4834 4887 4933 5004
4841
5018 5099 5120
5389 5429 5550
5714 5728 5730
5960 6002 6023
6132 6174 6198
6292 6304 6354
6481 6513 6580
6666 6675 6677
6805 6807 6846
7121 7128 7170
7486 7516 7529
7905 7924 7927
8089 8097 8122
8336 8401 8422
8550 8588 8593
8694 8704 8711
8873 8937 *8973
9163 9164 9177
9391 9406 9526
9695 9742 9746
9898 9912 9918
5158
5558
5733
6088
6211
6375
6582
6678
6961
7172
7630
7929
8115
8436
8605
8739
8987
9201
9583
,9791
9938
5162
5603
5801
6093
6242
6408
6587
6755
6972
7242
7634
5163 5191
5625 5602
5897 5908
6094 6006
6262 6270
6455 6469
6630 6646
6758 8782
7038 7058
7250 7408
7561 7759
7990 7994 Ö031
8157 8155 8294
8473 8503 8533
8619 8630 8546
8758 8808 8834
9034 9070 9124
9225 9244 9262
9614 9636 9649
9807 9852 9875
1171
1417
1771
1031
2133
2238
2572
2927
3184
3392
3553
3763
3306
3Ï*8
4173
4328
4518
4„35
5014
5356
5700
5989
622
6785
6i76
6565
6734
7089
7423
7879
8018
8501
8547
8693
8853
9141
9275
9„37
9236
■■■■■■PU 9973 9998
10192 10248 10249 10264 10265 10275 1 395 10407
10429 10481 10484 10495 10591 10Ü34 10061 10711
10728 10789 10802 10923 10930 10981 11006 HOOS
1102'. 11031 11044 11061 11007 11125 11148 11214
11285 11382 11386 11460 11478 11495 11547 11589
11616 11619 11628 11643 11673 11701 11715 11758
11769 11773 11851 11880 11898 11909 11916 11980
12044 12051 12061 12082 12085 12102 12124 12128
12157 12160 12164 12177 12186 12310 12373 12431
12423 12445 12529 12503 12578 12590 12595 12501'
12638 12693 12694 12871 12875 12879 12886 12831'
12895 12900 12910 12941 12950 12964 12909 13002
13007 13014 13036 13063 13089 13131 13134 13150
13161 13175 13221 13227 13234 13265 132C8 13269
13273 13289 13295 13313 13328 13338 13341 13343
13383 13412 13465 13495 13496 13519 13524 l5£33
13551 13552 13553 13641 13656 13658 13688 13729
13742 13760 13775 13783 13834 13844 13864 13836
13910 13927 13936 13964 13966 13975 14023 14035
14036 14037 14118 14122 14124 14147 14259 14327
14332 14348 14388 14393 14397 14402 14525 14333
14560 14600 14647 14666 14684 14695 14707 14738
14784 14807 14867 14888 14910 14915 14S49 14951
15044 15089 15116 15138 15147 15148 15152 15194
15223 15258 15313 15334 15369 15379 15408 15413
15494 15510 15528 15530 15582 15692 15708 15729
18752 15759 15799 15839 15967 f0033 16035
1Ü106 16112 16151 16275 16332 16353 16313
16512 16550 16569 16584 16601 16726 16746 16765
16766 l6778 16823 16861 16863 16966 16981.16987
?6995 17033 I7095 17123 17139 17201 17209 17216
17327 17359 17409 17411 17443 17549 17625 17037
17643 17683 17695 17722 17732 17757 17806 178U
17846 17852 17879 1*7912 17996 18036 18393
™5 l8!22 18162 18170 18178 1 8202 18217 18223
l8256 18288 18327 18403 18424 18455 13591
18u29 18652 18668 18675 18682 18699 18704 13719
18714 18802 18808 18858 18864 18926 18983 18913
19007 19024 19053 19058 19098 19193 19206 19228
19235 19248 19324 19379 J9408 19414 19422 19447
19457 19485 19513 19517 19521 19533 19555 19597
19599 19650 19676 19684 19689 19726 19820 l"29
19833 19838 19885 19911 19942 19987 20010 20C<1
20059 20067 20141 20144 20171 20187 20206 20250
20285 20341 20348 20385 20386 20396 20460 20477
20484 20494 20538 20578' 20579 20593 20599 20652
20758 20804 20827 20872 20879 20917 20938 20985
21008 21013 21096 21102 21106 21117 21119 21129
21174 21181 21226 21250 21276 21314 21331 21331
21363 21409 21506 21578 21582 21593 21601 21614
21647 21655 21661 21667 21685 21699 21708 21713
21719 21779 21805 21849 21909 21939 21950 21973
21975 21979 21990