AllCICEl Nieiis- AïferieiUe- Liilinllil Zaterdag 30 Januari 1826. G9ete Jaargang. No. 7785. Uitgevers i N.V. v.h. TRAPMAN Co., Schagen. ME MS XE BLAD. S t a a t s I o t e r ij. Binnenlandse^ Nieuws. KEUKUN Cyemengd Nieuws. SCHAGEB COURANT. Dit blad verschijnt viermaal per week: Dinsdag, Woensdag, Donder dag en Zaterdag. Bij inzending tot 's morgens 8 uur, worden Adver- tentlön nog zooveel mogelijk in liet eeratuitkomond nummer geplaatst. POSTREKENING No. 23330. INT. TELEF. no. 20. Prijs per 3 maanden fl.05. Losse nunrvwere 6 cent. ADVF.RTEN- TIöN van 1 tot 5 regels £1.10, iodore regel meer 20 cent (bewii^ao, inbegrepen)/ Groote letters worden naar plaatsruimte berekend. DIT NUMMER BESTAAT UIT 5 BLADEN, Trekking van Donderdag 28 Jan. 5e Klasse. 8e Lijst. No. 20368 f 100.000. No. 12619 f 50.000. Na 3110 f 2000. No. 3246 1000. Nos. 7943 9291 12190 18060 en 20012 edk t 400. Nos. 4117 6136 en 11672 elk f 200. Nos. BI4 3642 5396 6525 8303 9462 10620 15847 15926 17542 en 17883 elk f 100. Prijzen van f 70. 119 186 247 249 333 646 768 -933 957 975 1018 1127 1151 1169 1178 1310 1325 1376 1404 1431 1448 1479 1481 1520 1633 1637 1645 1651 1769 1870 2008 2015 2217 2220 2320 2371 2380 2422 2463 2471 2489 2491 2494 2748 2806 3000 3027 3046 3073 3104 3149 3186 3434 3450 3522 3599 4007 4041 4081 4095 4130 4325 4470 4560 4627 4640 4653 4758 4800 5051 5061 5233 5278 5373 5432 5487 5507 5535 5575 5578 5590 5668 5705 6006 6027 6033 6158 6324 6344 6370 6384 6546 6554 6571 6581 -6601 —56 6774 6980 7U4 7146 7165 7342 7382 7456 7725 7804 7895 7934 8021 8207 8214 8437 8440 .8458 8573 8679 8907 9102 9123 9181 9248 9340 9344 9185 9593 9602 9795 9838 9897 9951 9999 10068 10304 10428 10542 10883 10957 11138 11176 1127 511290 11325 11456 —503 57l( 11581 11708 11747 11869 11870 —977 12234 12242 12254 12320 12456 12541 12636 12696 12702 12812 12845 12849 12950 13385 13407 13471 13535 13579 13701 13772 13774 13942 14020 14068 14139 14155 14163 14230 1445U 14552 14584 14607 14621 14781 15129 15267 15269 15341 15485 15512 15541 —564 —580 15594 15596 15613 15820 16011 61308 16440 16552 16615 16706 16744 16768 17087 17155 17183 17385 17481 17490 17510 17629 17667 17675 17766 17801 17802 17831 17900 18146 18181 18334 18527 18697 18704 18713 18741 18844 18900 18907 19175 19218 19288 19534 19581 19640 19673 19698 19712 19741 19820' 19850 19950 20095 20218 20336 20352 20502 20621 20629 1 oeftit per Snecö, wat m totaal' pdLmL f 60 zal qpL breingen. Op voorstel van den haer Jb. Strooper werd lovecr 2 cent per snee® gestemd, wat echter geen meerderheid verkreeg aoodat nu. na goed keuring der vergadering 1 ct. wordt geheven. In een keurig verslag liet hierna de secretaris 1925 de revue passeetrén, waaruit wij aanstippen!» dat Let ledental! van 82 tot 86 is- geklommen Bij de verkiezing van 2 bestuursleden werden de aftredende heeren O. Pronk en P- Zomerdijk met groote meerderheid herkozen. Het aftredende lid van het Centraal' Bestuur, de heer A. Notfcelman, werd bij acclamatie herkozen. Alle drie namen hunne benoeming weer aan. De regeling der salarissen voor voorzitter, se cretaris effH ptjmiinlgjmeester, bleef gehandhaafde zijnde f 25, f 40 en f 15. Aan de afgevaardigden naar de algemeens verga dering, welke hiervoor f 2 ontvingen zal, op voor stel van den heer W. Band, thainjg f 3 worden uit gekeerd. Uitgeloot werden alsnu 3 aandeelen ad f 10 der Ceintr. Veilingsvereeniging ©tl wel de no.'s 41, 31 en 39, reep. van de heeren A. Buter, K. Kalft en J. Visser. Van het program werd even afgeweken door de komst van den oud-voorzitter, den heer L. Teemsma, thans te Alkmaar wonende, welke door voorzitter werd toegesproken en wederkeerig hield do heer JTeensma een kleine rede, hierbij meae- deelende, 'dat. al' was hij van hier vertrokken, hij toch deze streek en in 't bijzonder de tuinbouwers, nog steeds gedacht. Op verzoek van het bestuur werden wederom de heeren Jb. Strooper en Jn. Koe .ic^t de regeling der retkool-uitzetfing belast, welke dit aanvaarden. Bij de bespreking: Voorstellen voor de Alg. .Ver gadering stelde de neer O. Kos voor, om 't Centraal' Bestuur te verzoeken of deze de H.S.M. het ver zoek wilde doön om de laadplaats te verlengen» hetgeen door allen noodig wordt geacht. Aangeno men. - De heer Jb. Strooper zag gaarne dat op den beschrijvingsbrief geplaatst werd: vergroeting van het vedlingsgebouw. Dit is geen nieuw punt en daar alle .zusterverenigingen wel het Zelfde wil len, doch de finantiëri het nooit' toelaten, werd op voorstel van den heer D. Visser besloten, op den beschrijvingsbrief te plaatsen om de gelden, voor Vergrooting noodig, door z.g. sneezenDelastïng te vinden. Besproken werd het nut van het stichten' eeffier vereniging voor hulp bij' ziekte van den patroon. Daar dit bij aün m goede aaide viel, w©rd be sloten hierover eerstdaags te vergaderen. Daar de rondvraag mets opleverde, sloot voor zitter onder dank de vergadering. DE SPOORWEGEN EN DE N.V. SPOORWEG- BOUWBEDRIJF. De heer Arntz heeft tot den Minister van Water- staal de volgende vragen gesteld: lo. Is het den Minister bekend, dat door de Neder landsche spoorwegen aan de N.V. Spoorwegbouwbe drijf. te Utrecht, waarvan één of meeii leden van de directie der Nederlandsche spoorwegen als commis saris optreden., herhaaldelijk en sinds enkele jaren voor rekening van het Rijk werken ter uitvoering worden opgedragen, ook in gevallen, waarin de „bij zondere redenen", bedoeld in het antwoord van Minister van 24 Jan. 1923 op de schriftelijke vragen van den heer Van Rappard, ontbreken., zonder dat voornoemde N.V. bij publieke of onderhandsche in schrijving naar deze werken behoeft mede te cfin- curreeren, terwijl haar op allerlei wijzen tegemoet komingen bij die uitvoeringen 'worden gedaan, die men onder andere omstandigheden zeker niet zou toestaan? 2o. Is 't den Minister tevens bekend, dat bij vele werken van grooten en minderen omvang, welke door de Nederlandsche spoorwegen worden aanbe steed. de aannemer verplicht wordt, zijn materialen (onder andere hout en steenen) te betrekken van de vennootschap voornoemd, die ook één of meer steen fabrieken en houtbewerkingsplaatsen exploiteert, welke materialen (afgescheiden van de prijzen, 'die niet t« controleeren zijn) zeer dikwijls in hooge mate afwijken van de daaraan redelijk te stellen eischen, waardoor het zelfs is voorgekomen, dat belangrijke bedragen voor grooten© verwerkingskosten aan den aannemer vergoed zijn moeten worden? 3o. Is de Minister bereid, in verband met de drin gende noodzakelijkheid van een zuinig beheer, te be vorderen, dat in den vervolge alle werken, tot de Ne derlandsche spoorwagen behoorende. publiek, althans in concurrentie, worden aanbesteed en dat den aan nemer in het algemeen vrijheid wordt gelaten, zijn materialen te koopen daar. waar dit voor hem het voordeeligst i9, vooropgesteld, dat deze materialen aan de eischen der directie moeten voldoen? 4o. Zoo ja, is de Minister dan bereid te bevorderen, dat voornoemde N.V. Spoorwegbouwbedrijf, of welk ander lichaam dan ook. slechts alleen als controlee rend concurrent zal optreden en dus in de toekomst op geen enkele wijze meer bevoorrecht wordt boven andere te goeder naam en faam bekendstaande aan nemers en leveranciers van bouwmaterialen? EEN1GENBURG. Woensdagavond, vergaderde de turnbouwv©roenï- ging „De Noord-West'' ten huize van den heer K. visser. Aanwezig, met het bestuur, 32 leden. Voorzatter,' de heer K. Kalf, opende met een welkom aan leden en pers deze vergadering er de hoop bij uitsprekende, dat 1926 voor de reden een goed jaar mag rij'n. De secretaris, de heer P. Bood, las hierna de tiotulen, welke onveranderd worden goedgekeurd. Daar de .mededeelitigon en ingekomen stukkén vain ondergeschikt bei'ang bleken, werd daarna door den penningmeester, den heer A. Nottelhian, 'ver slag uitgebracht over den financieelen toestand, waaruit bleek, dat de ontvangsten hebban bedra- gem 331.74, de uitgaven f 391.71, alzoo een na. deelig saldo groot f 61.97. l!n verband met dit tekort werd voorgesteld1 ook dit jaar weer een sneezenbelasting .te heffen en wel' NIEUWE. NIEDORP Kwaliteiten niet minder en priizen niet ho»B«r dan la de stad. DAS KAAS. Op 1 Januari 1925 was het bevolkingscijfer te Vee- nendaal 3735 mannen en 3735 vrouwen, totaal 7470. Dus gelijk aantal mannen en vrouwen. Het aantal inwoners bedroeg op 1 Januari 1926 3845 mannen en 3845 vrouwen, totaal 7699. AUTOBUS IN EEN SLOOT. Mienimeldt u-it Almelo: Toen de autobusondernemer J. Langenhof uit Enter een aantal arbeiders van de fabriek der firma J. ten Bos huiswaarts bracht, kwam de autobus in botsing met een boerenwagen, die op den Entehweg gepas seerd moest worden. De autobus kantelde en kwam in eeil sloot terecht. Nadat met groote moeite de pas sagiert uit de bus geholpen waren, bleek dat me]. S. zoodanig aan hoofd en mond was gewond, dat ge neeskundige hulp van dokter Beens uit Wierden moest worden ingeroepen. De overige tien personen kwamen gelukkig met enkele schrammen en den schrik Vrij. De autobus was erg beschadigd. OUD-LEERLINGEN DER VAKSCHOOL VOOR KAASMAKERS. De Vereeniging van oud-leerlingen der Vakschool voor kaasmakers te Hoorn hield gistermiddag aldaar haar algemeen© vergadering. Waarin besloten werd, naar aanleiding van een schrijven van den dir.-gen. van den Arbeid betreffende een nieuwe arbeidsre geling voor personeel van zuivelfabrieken, een schriftelijk advies te zenden, waarin het vroeger in genomen standpunt zal worden gehandhaafd en waarbij op verruiming van den werktijd zal worden aangedrongen, zoodat gedurende de maanden Ja nuari. Februari en Maart de 7-urige arbeidsdag wordt verlengd tot een achturigen. Wegens aftreding van den heer Jb. Stapel Pz. werd als bestuurslid gekozen de heen v. d. Oord, te Beemster. De zomervergadering zal Worden gehouden te Alkmaar. Eten bestuursvoorstel tot stichting van een fonds voor uitkeering van gelden aan weduwen en weezen der leden werd aangenomen en een reglement op dit fonds vastgesteld. Het initiatief tot oprichting ging uit van dr. Schey die op 1 Oct. *25 gedurende de herdenking van zijn 25-jarig ambtsjubileum als zuivelconsulent, als eerste inleg f 100 had geschon- .ken. De heer Jb. Stapel Pz. hield een causerie- over herinneringen uit zijn loopbaan als kaasmaker. Hij werd aan het einde der vergadering tot eerelid der vereeniging benoemd. DE STRIJD TEGEN DE RUNDERHORZEL. De afd. Hoorn en omstreken van de Holl, Mij. van Landbouw besloot in haar gisteren gehouden ver gadering o.m. tot 'het hoofdbestuur een verzoek te richten, bij de regeering aan te dringen op bet ne men van wettelijke maatregelen tot bestrijding van de. zoo schadelijke .runderhorzel, zooals deze in Denemarken reeds eenige jaren met veel succes wor den toegepast. ZWARE! BRAND TE ALKMAAR. Uit Alkmaar, 28 Jan. In den afgeloopen nacht ontstond brand in bet drie verdiepingen hooge café Amicitia aan de Laat. De caféhouder, de heer Bak ker wist, aldus de Tel., met groote moeite zijn vier kinderen, echtgenoot© en de dienstbode in veiligheid te brengen. Tijd om zich te 'kleeden ontbrak, zoodat de menschen barrevoets op straat stonden. Het pand brandde geheel uit. Ook de daarnaast ge legen perceelen leden vuur- en waterschade. De brandweer werd ten slotte het vuur meester. De oorzaak van den brand is onbekend. Verzekering dekt de schade. WATERSNOOD EN BELASTINGBETALING. Door het R. K. - Werkliedenverbond in Nederland is aan den Minister van Financiën het volgende- schrijven gericht: „Tengevolge van den watersnood hebben velen al les of vrijwel alles verloren wat zij bezaten. Langs verschillende wegen zal daarvan wel een gedeelte 1 terugkomen, doch het lijdt geen twijfel, of bij een ramp van dezen omvang zullen meerdere getroffenen zich geplaatst zien voor de noodzakelijkheid de schade te herstellen. Gevolg van een en ander is, dat de betrokkenen geruimen tijd gebukt zullen gaan onder veel zwaar dere zorgen dan voorbeen bet geval was. 1 Met 't oog hierop hebben wij de eer Uwe Elxcel- lentie beleefd te verzoeken de Ontvangers der Be lastingen in de geteisterde streken te inétrueeren, om bij het toepassen der wettelijke bepalingen om trent het vaststellen der aanslagen en bij het innen der belastingen gedurende dit jaar groote soepelheid en clementie te betrachten tegenover de slachtoffers van de waterramp. Met betrekking tot de personeele belasting zal dit, uit een oogpunt van billijkheid, noodzakelijk zijn. Wij vertrouwen, dat Uwe Excellentie aan dit ver zoek zal willen voldoen en op deze wijze ertoe me-> dewerken om d9 gevolgen der ramp te verzachten". VOORZICHTIG TOCH. De heer G-. PL te. Amsterdam, was Woensdag*- morgen met een vriend de Zuiderzee opgegaan, om te jagen. In de nabijheid van Muiderberg wilde de heer PI. het zeil hijschen. Hij had zijn geladen geweer op een bankje gelegd, doch h©t zei! lag er onder, hij vatte het geweer bij den loopt en daar heit vast- haakte aan het zeil, duwde hij het qven terug. Ofschoon de hanen in rust stonden, zajn de loo- pen gelijktijdig afgegaan, waardoor, hij bi} den pols tn den linkeronderarm, waarvan het biip henste al's 't ware geheel' is weggeschoten, getrof fen werd. In aEterijl werd naar de kust terugge keerd, waar een dijkwerker met een touw den bovenarm afbond. De getroffene werd per auto naar Muiden gebracht. WAT FEN PRACHTIGE TOESTAND. Men schrijft uit Laren aan de Tel'.: Er was veén tijd, dat de Nederfandsche post om haar accuratesse beroemd was. Ik "herinner me nog. dat Jan Maandag zijn brieven aan zajn moeder eenvoudig adresseerde met: „Aan mijn Moeder, te Biggekerke" en zijn mioeder kon volstaan met: „Aan mijn zoon Jan", bij van der Molen op den Dam en het haperde nooit in de bezorging. AlB hij het huisnummer niet meer of niet wist. maakte hij op de briefkaart daarvan melding en werd er bij^ het adres geschreven: „Postbode, ik ben het huisnummer vergeten, maar dat zoek jij wel voor me uit. Afe ik je tegen kom, krijg je- e©n borrel} van .ure". Ook dat faalde nooit. Als men thans het huisnummer niet weet, denk dan met, dat de post het even in het adresboek zal' nakijken, dat toch niet ieder buiten-wonende zoo dadelijk bij de hand heeft Men krijgt rijn zending aJPs Mon« bekend" terug-. Daarvoor is geen tijd! Ook hier rijn wij er hard op achteruit gegaan, dank rij natuurlijk de bezuiniging, die de kapstok is waaraan alle klachten worden opgehangen. Vroe ger hadden wil hief vier bestellingen, waarvan er een in 'den regel' vroeg genoeg was om de forensen' die niet ar te vroeg, vertrekken ,nog te kunnen» bereiken. Tegenwoordig is dat uitgesloten, daar de eerste (bestelling te halftien of later kómt. Wat dit met bezuiniging te maken heeft is me niet duidelijk. Nog minder dat, als men 's avonds i met de post. die bij de meesten na half aoht wordt bezorgd, een bewijs van een aangeteekenden brief ontvangt, dezien niet kan ontvangen. Want dan is het bureau daarvoor (TVa uur) gesloten, hoewel er tot negen uur een ambténaar rit te wachten, of er ook een telegram komt. De forens kan dus, als hii 's morgens tij'dig naar Amsterdam vertrekt, riin aangeteekend stuk eerst den anderen dag ontvangen, wanneer hij het nl. door een huisgenoot l'aat .afhalen. Maar de zonderlingste bezuiniging is. dat er '9 middags maar één van de twee lo ketten geopend is en het publiek vaak met rijn 20en of 30en queue moet maken, het kan aanzien;! dat er behalVe de bediende-ambtenaar nog drie an dere ^aanwezig rijn, onder wie eön directeur én een onder-directeur, maar de dienst niet schijnt toe te laten, dat tij'delüjk bij dergelij*ke drukte het tweede loket geopend wordt. Ook hier zijn de F^ffen van den Heiligen Bureau- cratius ondoorgrondelijk. Nu ik toch over den post schrijf: kan iemand mij de vraag beantwoorden, waarom gestudeerde menschen, vaders van gezin nen, mannen met „z/ware baarden,"., postzegeltjes1 moeten yerkoopenP Zijn daar geen .jonge en go©d- kooper krachten vpor te benutten? DOOR DEN MIST. Dinsdagavond heeft bij den overgang van den spoorlijn aan den Goudschen weg te Bodegraven een vrij ernstig auto-ongeluk plaats gehad, meldt het „Leidsche Dagblad". Eten autobus reed met flinke vaart op den over weg toe en zag door den dikken mist misleid, niet dat de boomen gesloten waren en dat een vrachtauto daarvoor stond te wachten. Toen de chauffeur dat bemerkte, was het te laat om nog door krachtig remmen den wagen tot stilstand te 'brengen, zoodat deze met volle vaart op den stilstaanden vrachtauto reed. Deze schoof vooruit en een paar meter onder de spoorhekken door, juist achter den laatsten wa gen van den voorbijgaanden trein. Eén seconde eer der en een botsing tusschen trein en auto was on vermijdelijk geweest. De vrachtauto ontving slechts enkele beschadigingen, doch de bus was zoo goed als •vernield. De machine was totaal platgedrukt en het geheele voorste deel der carrosserie verbogen. Geluk kig bevonden er zich geen passagiers in den wagen en kwam de chauffeur met enkele lichte kwetsuren vrij. GROOTE TE IN BRAZïLïë, Uit Rio de Janeiro wordt bericht, dat in Brazilië een buitengewoon groote hitte heer&cht, die in de Zuidelijke provinciën zelfs 40 gr. bedraagt. LEVERINGEN VAN FORD AAN RUSLAND. Begin December heeft de Russische Amtorg" bij- Ford 10.000 tractors en 9250 ploegen besteld, met een totale waarde van 6 millioen, cif Russische haven. Slechts voor 25 van dit bedrag verleent Fort een crediet voor tien maanden; 75 moet in contanten worden betaald. Voor de ploegen bedraagt het crediet echter 65 voor een termijn van 6 tot 18 maan den. TE ZWARE BELASTINGDRUK OP DEN PARTL CU LIEREN HANDEL IN RUSLAND. Een commissie, die onlangs is ingesteld om een onderzoek in te stellen naar den druk der belas tingen op den particulieren handel in Sowj et-Rusland heeft, volgens de Dni, uitgemaakt dat de particulier^ handelsondernemingen gemiddeld 75 pet. yan bun zuivere ontvangst aan belasting moeten betalen, waarvan gemiddeld 40 pet. aan rijk-, 27 pet. aan gemeentelijke belasting en 8 pet. aan diverse bij komstige heffingen. Dit resultaat van haar onder zoek heeft de commissie aanleiding gegeven aan het volkscommissariaat van financiën voor te stellen een verlaging van verschillende der op den parti culieren handel drukkende belastingen voor te bereidèn. BOKSENDE DAMES. Te Hoxton Bath, vertelt Sporting Life, zal (Maan dag een wedstrijd worden gebokst tusschen een twee(- tal dames, geen demonstratie, maar eon ernstig ge vecht. 't Blad kant zich ten zeerste tegen dezen .da mesbokswedstrijd. Wanneer de kamp doorgaat, zal het er ongetwijfeld spannen. Want zeker zullen deze leden van het zwakke geslacht niet lieftallig doen. Het wedstrijd- boksen door vrouwen is zeker uit den booze. OVER DE MOUNT EVEREST? De Franschman Callizo, een vlieger die bekend staat als „Koning van de hooge lucht", houder van het we reldhoogte-record met 39.586 voet, bereidt zich voor op een groote onderneming. Met een speciaal ontworpen vliegtuig wil hij een expeditie naar Britsch Indië leiden teneinde over de Mount Everest te vliegen en op den hoogsten top de Fransche vlag neerwerpen. De machine, welke bij Bleriot gebouwd wordt, h^eft vleugels met een bij zonderen vorm, welke een maximum-stijgvermogen bezitten in ijle lucht. De motor zal de eigenschap be zitten weinig kracht te verliezen op groote hoogte. Wellicht einde Febr. of begin Maart vertrekt Callizo. De Fransche piloot zal het grootste gevaar van de onderneming natuurlijk vermijden en ditis^t gevan gen gorden door de wervelwind-en, welke boven de Mount-Everest woeden, en die vboral groote kracht hebben op geringe hoogte van den top af. Callizo zal niet in de directe nabijheid van den hoogsten berg der aarde- opstijgen, maar ver weg. Eerst wanneer hij ongeveer 1000 M. hooger vliegt, dan de hoogte van den berg. zal hij1 koers zetten om over den Mount Eve rest te vliegen. De Frhnsche vlag zal, bezwaard met metaal, neer geworpen worden. Ook wanneer landingsmogelijkhe den bestaan, zal hij die niet ondernemen, wijl de ijle lucht een opstijging onmogelijk maakt. E'en film-operateur zal den Mount-Everest van de lucht uit in beeld brengen. CYCLOON IN WEST-AUSTRALIë. West-Australië is door een cycloon geteisterd,», die ontzaglijke schade heeft aangericht. IVerscheidene huizen werden letterlijk weggevaagd. De vloot der parelvisschers is bijzonder geteisterd Ook in Nieuw Zuid-Wales heeft zeer stormachtig weer gewoed. De tornado woedde boven1 Broome. Groote schade werd ook toegebracht aan de parelvisschersvloot. Bij na tweehonderd loggers zonken. Een andere orkaan woedde te Kempsey in Nieuw Zuid-Wales waar van een aantal gebouwen de daken werden afgeslagen. Deze orkanen worden in verband gebracht met groo te zonnevlekken, welke werden waargenomen en ge fotografeerd. SLAAPZIEKTE. Te Mbskou zijn de laatste "weken tal van gevallen van slaapziekte voorgekomen, waarvan de meeste met cloodelijken afloop. De medische autoriteiten over wegen wat tegen uitbreiding der ziekte kan worden gedaan. ZONNEVLEKKEN EN ABNORMALE KOUDEL Eten Exchangebericht uit New-York meldt, dat de geleerden zich bezig houden met een bericht uif Chicago over opvallende magnetische storingen in de- Vereenigde Staten. Mr. Henry Cox, directeur van het meteorologisch instituut zegt, dat groote zonnevlekken oorzaak zijn van een abnormale koude in een groot gedeelte der Vereenigde Staten. Verwacht wordt, dat de storingen nog maanden zullen aanhouden.

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Schager Courant | 1926 | | pagina 1