bedrukte T-s 15,-* Stationsweg KLEUR ZWART/WIT FOTOKOPIEËN FAX SERVICE GEBOORTE-, HUWELUKS-, EN JUBILEUIV/IKAARTEN HET BEDRUKKEN VAN T-SHIRTS, MOKKEN, DISPLAYS EN MOUSEPADS MET JE IDOOL,-*«Dp FAVORIETE POPGROEP OF ANDERE AANGELEVERDE ITEMS, LEUK OM CADEAU I E DOEN. zaterdag 15 novemb WÊÈÊÊÊÈBSBÊ Het begon met de karaokeshow op zaterdag. Optreden van de dames hamburgers tijdens de karaokeshow. Optreden van de dameskadetten tijdens de karaokeshow. mm Afsluitng van het feest met alle medewerkers. Na alle activiteiten was er een afsluitend feestdiner. Overhandiging van de wisseltrofee. De foto's zijn allen gemaakt tijdens ons jubileumfeest. De winnaar van de wisseltrofee is dit jaar gewonnen door de kadetten van bakkerij Kees Zoondit tot groot verdriet van de Hamburgers van sfagerij Kees Burger. Wordt vervolgd... met een door u aangeleverd opnamemodel alleen bedrukking op voor- of achterzijde small - medium - large - x-large xx-large (ADVERTENTIE) Ondernemen is voor ons: flexibel zijnopen staan voor nieuwe dingen en inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Het is zoeken en sturentelkens weer je plannen bijstellen. Dat doen we al vijf tien jaar. Ondernemen is voor ons creatief en inventief zijn, inspelen op de veranderende vraag van onze klanten door de jaren heen. Dat is meteen het mooie van het vak, daar kun je je ei in kwijt. en instellingen, aan de deur bezorgd. Voor de gewone, alledaagse lunchmaar ook bij zaken- lunches en speciale evenementen. Makkelijk, snel en ovenvers en inmiddels met een enorm uitgebreide keuze in beleg. Dat we vijftien jaar geleden onze tijd al ver vooruit waren bewijzen ook de kant-en-klaar maaltijden, die toen al bij keurslagerij Burger in Even een pizza, een broodje of een snack voor de lekkere trek tussendoor? Nu heel gewoon, maar vijftien jaar geleden nog lang niet. Toch gingen ze toen bij bakkerij Zoon al over de toon bank. Net als de belegde broodjes voor bedrijven de vitrine lagen. Completevolwaardige maaltij den, om zo op tafel te zetten. Er zijn nu zelfs mensen die niets anders meer eten. In vijftien jaar verandert er veelheel veel. Onze klanten leven anders en besteden hun tijd anders. Snel, sneller, snelst. Boodschappen doen moet niet teveel tijd in beslag nemen. Klanten zijn mobieler en willen hun auto vlak bij de deur parkeren. Ze komen echt niet meer op de fiets, uitzonderingen daargelaten. Financiële onafhan kelijkheid, meer geld te besteden, het is de con sument van vandaag. Boodschappen doen gebeurt nog maar één of twee keer in de week. Thuis staan immers toch de vriezer en de magnetron? Gelukkig heeft ook bij ons de techniek niet stilge staan. weer nieuwe, en niet pas volgende week woens dag. Elk moment van de dag kunnen we zien wat er nodig is en staan we klaar voor onze klanten. Toch zullen we, met alle moderne ontwikkelin gen, nooit en te nimmer onze ambachtelijkheid prijsgeven. We zijn een moderne slager en bak ker, maar in een traditioneel jasje. Proef onze producten maar. Het overgrote deel van de vleeswaren wordt iedere dag vers in eigen slage rij bereid. De inkoop van vlees doet de slager zelf, bij de boer. Opdat u niet zomaar iets eet. Nieuwe computerge stuurde machines zorgen ervoor dat we onze klanten elke dag van negen tot zes kunnen bedienen met verse productenIs vandaag de worst op? Dan ligt er morgen direct Verder wordt een groot deel van het uitgebreide assortiment brood nog steeds in eigen bakkerij gebakken. Geurig, knapperig en o zo gezond. En daarbij geldt: wie meer koopt, betaalt in verhouding steeds minder. Zo kunnen klanten dagverse graanproducten voor een scherpe prijs in huis Die typische, een tikje nostalgische sfeer van de slager en de bakker van toen moeten blijven. Gezelligheid en gastvrijheid, je voelt je thuis en loopt er zo even binnen. Daarom zijn onze medewerkers meer dan belangrijk. Een hecht team met bekende gezichten voor onze klanten, die zich volop inzetten voor goede service. Dat zit 'm in kleine dingen, maar die vormen vaak wel nét dat beetje extra. Even de vlaai of de cake voorsnijden in punten of plakken. Bij het barbecue-pakket van de slager gaan de stokbroden kant-en klaar gesneden mee. En ja, het is weieens voorgekomen: de gekochte biefstuk is op de toonbank blijven liggen. Dan brengen we die dus gewoon even thuis. Keihard hebben ze gewerkt, onze medewer kers. Niet alleen tijdens de afgelopen zes feestwekenmaar ook in al die jaren ervoor. Dankzij hun grote inzet kunnen we onze klan ten kwaliteit bieden voor een goede prijs. Dat mag best eens gezegd worden. Dus was het afgelopen weekend even tijd voor ontspanning, met een uitje voor alle medewerkers. Normaal een hecht team op het werk, maar zeker ook in de vrije tijd op hef sportieve vlak. Want tijdens een heuse competitie tus sen 'kadetten' en hamburgerswerd er fana tiek gestreden om de felbegeerde bokaal. Toch bleek aan tafel, onder het genot van culinaire verrassingen uit andermans keuken, telkens weer dat kadetten en hamburgers prima samengaan. Ondernemen is voor ons: niet stilzitten. En dus gaan we gewoon verder met waar we al mee bezig waren. Onze klanten optimaal bedienen met een uitmuntend product voor een goede prijs. Die fantastische locatie in 't Loo hebben we ai, met hopelijk straks nog meer gratis par keerruimte voor de deur voor onze klanten. Hoewel de laatste verbouwing iedereen vast nog vers in het geheugen ligt, kijken wij allang weer verder. Er borrelen alweer genoeg ideeën voor een nieuwe opzet van onze winkels. Ondernemen is groeien, vernieuwen en vooruitzien. Wij zijn in ieder geval klaar voor de toekomst en gaan op voor de volgende vijftien jaar!

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Uitkijkpost : nieuwsblad voor Heiloo e.o. | 1997 | | pagina 18