E
M H
Keukens worden compleet
door sms geplaatst
GASHANDEL
ZOON HEILOO BV
ZOON
I
(^ASTRICUM
|4oteI Zuiderduin
Barkeeper
medewerker receptie
Medewerker huishouding
Medewerker zalen
medewerker Bistro
zoaP
Ziekenverzorgende/Verzorgende IG
Activiteitenbegeleider
UITKIJKPOST - 3 JULI 2002 - PAGINA 9
(incl. loodgieter, etc. ook voor
overige bouwkundige werken)
UW WEBADRES
IN
In het fraaie duingebied van Egmond
aan Zee, op 100 meter van het strand, ligt 5
Hotel Zuiderduin. Het hotel heeft 30 zalen,
waaronder een congreszaal
van 1000 m2, 350 kamers, 4 luxe suites
en vele faciliteiten: restaurant, pub, bistro,
zwesnbad, sauna, squashbanen, beautysalon
een fitnessruimte.
Wij zoeken medewerkers voor de volgende
functies:
Fulltime/Parttime
U kunt telefonisch of schriftelijk solliciteren.
Hotel Zuiderduin
T.a.v. mevrouw M. Tromp
Zeeweg 52
1931 VL Egmond aan Zee
tel: 072 750 2052
Internet: www.zuiderduin.nl
ifc
wekelijks in de krant
vaste plaats in de krant
bereikbaar vanaf
elke plaats
en op elk tijdstip
interesse? bel 072 5330175
WOORD
&DAAD -
STICHTING
WESTERHOUT
In Heiloo, nabij het Heilooërbos ligt
de Amberhof, een kleinschalig ver
pleeghuis-project voor 20 psycho
geriatrische bewoners. De
Amberhof is een onderdeel van de
Stichting Westerhout verder
bestaande uit: het verpleeghuis De
Hout, het verzorgingshuis
Westerlicht en psychogeriatrisch verpleeghuis Platanenhof. De Amberhof is
een zelfstandige werkeenheid,- welke zich momenteel bevindt in een over
gangsperiode naar een verpleegunit. Er zijn circa 25 medewerkers werkzaam.
Wij zijn per direct op zoek naar een:
Voor 32 uur p/w
En een:
Voor 12,5 uur p/w
Het werk
Als Ziekenverzorgende/Verzorgende IG ben je, met meer collega's van
verschillende disciplines, verantwoordelijk voor de totale zorg rondom de
bewoners op de Amberhof.
Als Activiteitenbegeleider organiseer je individuele- en groepsactiviteiten en
begeleid je onze bewoners tijdens deze activiteiten.
Wij bieden
Een leuke baan binnen de Amberhof met voldoende opleidingsmogelijkheden.
Na de gebruikelijke proefperiode krijg je een vast contract. Salariëring is
conform FWG 3.0. Zowel de functie van Ziekenverzorgende/Verzorgende IG
als de functie van Activiteitenbegeleider zijn ingedeeld in FWG 35.
Daarnaast is sprake van prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een
PC-privé regeling, een fietsenplan, een spaarloonregeling en aansluiting bij
PGGM pensioenfonds.
Wij vragen
Voor de functie van Ziekenverzorgende/Verzorgende IG vragen wij het
diploma ZV, Verzorgende IG, MDGO-VP of daaraan gelijkwaardig. Voor de
functie van Activiteitenbegeleider is het diploma MBO-AB vereist (of daar
aan gelijkwaardig). Uiteraard vragen wij een enthousiaste instelling. Ervaring
in de psychogeriatrie is een pré.
Voor meer informatie
Kun je contact opnemen met Carla Oberg, zorgmanager Amberhof,
tel 072-5322227
Meer informatie is ook te vinden op: www.westerhout.nl
Sollicitatie
Je sollicitatiebrief en c.v. voor één van bovenstaande vacatures stuur je
binnen twee weken op naar:
Stichting Westerhout, t.a.v. personeelszaken, Postbus 30503,
1800 EG ALKMAAR of per e-mail: Vacature@Westerhout.nl
(Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Kanaalweg 15 - 1851 LR Heiloo
Voor het vullen en ruilen van uw kampeer- en barbecuegasfles
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag
8.00-12.00 uur
Tel. 072-5331875
Of 06 53458623
Shell GAS
Let op: van mei t/m augustus ook op zaterdag geopend van 9.00 - 12.00 uur.
HELP
Help helpen! Geefo
v.v. 'Noodhulp Afghanistan'
VLUCHTELINGEN^^
Giro 550 Apeldoorn
Giro 3020900 Gorinchem
W-
(alle stukken van de sector Ruimte liggen ter inzage in het gemeente
huis te Limmen)
Ontvangen bouw- en sloopaanvragen en bouwmeldingen
Burgemeester en wethouders hebben onderstaande verzoeken
ontvangen:
200602 Rijksweg 162 te Limmen
210602 Burg. Boreelstraat 78 te Castricum
Delving 64 te Akersloot
240602 Neeltje Groentjesstraat 4 te Castricum
Mozartlaan 6 te Castricum
Zwanebloem 11 te Limmen
250602 Middenweg 45 te Limmen
Schoutenbosch 14 te Castricum
Belle van Zuylenlaan 67 te Castricum
Breedeweg 5 te Castricum
Enterij 64 te Limmen
Boschweg 19 te Akersloot
260602 Kievit 2 te Castricum
Jo Imminkstraat 4 te Castricum
Braken burgstraat 43 te Castricum
270602 Puikman 3 te Castricum
Schulpstet 17 te Castricum
bouw portaal tussen
woning en schuur
(legalisatie)
plaatsen dakkapel
(bouwnr. 30)
plaatsen dakkapel -
nieuwbouw woon
huis
uitbreiden en ver
bouwen woonhuis
plaatsen erfafschei-
ding (legalisatie)
uitbreiden garage/
berging
uitbreiden woning
en wijzigen dakkapel
plaatsen tuinberging
uitbreiden woning
plaatsen tuinhuisje
slopen dakbedek
king
wijziging gebruik
van sauna/bijkeuken
naar slaapkamer
wijzigen voorgevel
uitbreiden woning
verbouwing t.b.v.
kantoor en opslag
bouw afvalbreng-
depot
Rectificatie
190602 Pieter Kieftstraat 18 moet zijn Pieter Kieftstraat 18C
(bouw woning)
Deze kennisgeving betekent niet dat medewerking wordt verleend.
Aanvragen vrijstellingen
Burgemeester en wethouders maken bekend, dat met ingang van
vrijdag 5 juli 2002 de volgende aanvragen om vrijstelling van het
bestemmingsplan gedurende 2 weken ter inzage liggen.
Vrijstellingsverzoek ex artikel 15 van de Wet op de Ruimtelijke ordening
Jacob Rensdorpstraat 4 te Castricum uitbreiden woning
Geelvinckstraat 97 te Castricum plaatsen tuinhuisje
Burgemeester en wethouders maken bekend, dat met ingang van
vrijdag 5 juli 2002 de volgende aanvragen om vrijstelling van het
bestemmingsplan gedurende 4 weken ter inzage liggen.
Vrijstel lingsverzoek ex artikel 19 lid 3 van de Wet op de Ruimtelijke
ordening
Bizetstraat 3 te Castricum
Enterij 40 te Limmen
Enterij 40 te Limmen
Enterij 38 te Limmen
Enterij 13 te Limmen
Fortuna 5 te Limmen
Fortuna 7 te Limmen
Schoolweg 10 te Limmen
Schoolweg 12 te Limmen
Schoolweg 14 te Limmen
Schoolweg 16 te Limmen
Rijksweg 15 te Limmen
verbouwing/vergro
ten woning
plaatsen dakkapel
vergroten woning
plaatsen dakkapel
uitbreiden woning
uitbreiden woning
uitbreiden woning
uitbreiden woning
uitbreiden woning
uitbreiden woning
uitbreiden woning
uitbreiden woning
Vrijstel lingsverzoek ex artikel 19 lid 2 van de Wet op de Ruimtelijke
ordening
Alkmaarderstraatweg 66 te Castricum herbouwen garage/
berging
Het Korte Land 3 te Castricum plaatsen noodlokaal
Zienswijzen
Een ieder kan gedurende de termijn van terinzageligging schriftelijk
zijn zienswijzen omtrent de hiervoor genoemde aanvragen om vrij
stelling kenbaar maken bij burgemeester en wethouders.
Verleende vergunningen en meldingen
Burgemeester en wethouders hebben de volgende besluiten genomen:
Bouwvergunningen geaccepteerde meldingen
260602 Oude Haarlemmerweg 1 te Castricum verbouwen woning
260602 Het Strengh 2 te Castricum vergroten dakkapel
en uitbreiden woning
Kapvergunningen
280602 Houtsnip 3 te Castricum
kappen van 1 berk
Bezwaar
Een bezwaarschrift tegen de hiervoor genoemde besluiten dient
binnen 6 weken na de datum van afgifte van het betreffende besluit
te worden ingediend bij burgemeester en wethouders van de
gemeente Castricum. Inlichtingen over de mogelijkheden tot het
indienen van een bezwaarschrift zijn verkrijgbaar bij de afdeling
VROM in het gemeentehuis te Limmen.
Als u naar het buitenland (ongeacht welk land) reist en ongeacht
hoe lang u daar verblijft, hebt u altijd een geldig paspoort of geldig
Europese identiteitskaart of Nederlandse identiteitskaart nodig.
Het reizen met een document, waarvan de geldigheidsduur verstreken
is, is niet toegestaan. Reisdocumenten dienen persoonlijk te worden
aangevraagd. Zowel het paspoort als de Europese/Nederlandse identi
teitskaart hebben een geldigheidsduur van 5 jaar.
Paspoort
Hiervoor is voor het kind tot de leeftijd van 18 jaar toestemming
nodig van beide ouders/gezaghouders.
Het paspoort is wereldwijd geldig, maar voor sommige landen is het
tevens nodig dat u over een visum beschikt. Informatie hierover kunt
u verkrijgen bij het reisbureau waar u de reis boekt of bij de ambassa
de van het betreffende land.
Directe, maar ook latere bijschrijving van kinderen in het paspoort is
mogelijk. Kinderen kunnen in het paspoort van beide ouders/gezag-
houders worden bijgeschreven. Hiervoor is wel de schriftelijke
toestemming van de andere ouder/gezaghouder noodzakelijk.
Deze bijschrijving is geldig tot de leeftijd van 16 jaar (Tsjechië en
Slowakije t/m 14 jaar; Verenigde Staten t/m 12 jaar).
Voor de directe of latere bijschrijving is het noodzakelijk dat de aan
vrager samen met het kind/de kinderen persoonlijk de aanvraag komt
doen.
De leges voor een paspoort bedragen 33,30
De leges voor de directe bijschrijving bedragen per kind/per paspoort
bedragen 6,80
De leges voor de latere bijschrijving bedragen per kind/per paspoort
bedragen 15,80
Nederlandse identiteitskaart
Hiervoor is voor het kind tot de leeftijd van 12 jaar toestemming
nodig van beide ouders/gezaghouders.
Kinderen kunnen niet op de Nederlandse Identiteitskaart worden
bijgeschreven.
De Nederlandse Identiteitskaart is slecht? geldig voor een beperkt
aantal Europese landen: Andorra, België, Denemarken, Duitsland,
Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-lerland,
Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen,
Oostenrijk, Portugal, San Marino, Spanje, Turkije, IJsland, Zweden
en Zwitserland.
De leges voor een Nederlandse Identiteitskaart bedragen 26.80
Wat moet u bij de aanvraag altijd inleveren?
Eén recente, niet gebruikte (kleur of zwart/wit) pasfoto van
3,5 x 4,5 cm, gemaakt met een goede belichting en recht van
voren genomen. Automaatfoto's, stickerfoto's, digitale foto's of
foto's gemaakt door de schoolfotograaf voldoen niet aan deze
voorwaarden.
De reisdocumenten (paspoort, Europese/Nederlandse
Identiteitskaart, Gemeentelijke Identiteitskaart en Toeristenkaart),
die u in uw bezit heeft, of waarin u staat bijgeschreven, ook al is
de geldigheidsduur verlopen
Bij vermissing van deze documenten dient u aangifte van vermis
sing bij de politie te doen; het procesverbaal dient dan bij de aan
vraag te worden overgelegd; houdt u hierbij ook rekening met
extra leges en mogelijk een langere wachttijd.
De verschuldigde leges.
Aangevraagde documenten liggen na 1 week voor u klaar en dienen
persoonlijk te worden afgehaald.
Openingstijden afdeling Publiekszaken
Afdeling Publiekszaken is dagelijks geopend van 8.30 uur tot 12.30
uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur en op donderdag van 19.00 -
20.00 uur.
NB
Paspoorten en Europese Identiteitskaarten, die zijn afgegeven voor
1 oktober 2001 behouden hun geldigheid tot aan de datum vermeld
in/op deze documenten.
Aanvraagformulieren, waarop ouders/gezaghouders hun toestemming
kunnen verlenen zijn verkrijgbaar bij de afdeling Publiekszaken.
Voorverdere vragen kunt u terecht bij de afdeling Publiekszaken,
tel 661236/661246.
Er is vergunning afgeven voor het organiseren van het jaarlijks terug^
kerende timmerdorp op het Noord-End te Castricum in de periode
van 4 tot en met 10 augustus a.s.
e m e e n t e
Ook is vergunning afgegeven voor het houden van een hardloöpeve-
nement in de periode van 5 juli t/m 7 juli 2002 voor resp. de route
van de jeugdherberg Koningsbosch naar het centrum van de kern
Castricum en vanaf de jeugdherberg door de duinen naar het strand
en in de omgeving van Bakkum en Castricum.
Tot 1 oktober 2002 tussen 0.9.00 en 19.00 uur is het strand verboden
gebied voor paarden. Honden zijn niet toegestaan tussen 00.00 en
20.00 uur.
In verband met verlof/stage is mevrouw Maria Bochove, maatschap
pelijk werkster voor Akersloot afwezig van 25 juni tot en met
3 september 2002. Voor spoedeisende zaken kunt u gedurende
deze periode telefonisch contact opnemen met de stichting
Maatschappelijke Dienstverlening Midden-Kennemerland, telefoon
nummer (0251) - 658787 b.g.g. 257151.
Voor het opgeven van grof huishoudelijk afval kunt u voortaan bellen
van 08.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur naar telefoon
nummer 0251- 661337.
Het cliëntenplatform is bereikbaar:
Postadres: Postbus 148, 1900 CC Castricum
Spreekuur: donderdagochtend van 09.00-10.00 uur in dorpshuis
de Kern, Overtoom 15 te Castricum (telefoon 06 23372235)
In de nieuwe gemeentegids van Castricum is onder het kopje
Belangrijke telefoonnummers een hinderlijk foutje geslopen. Het tele
foonnummer van de heer E.Zoon, voormalig commandant van de
brandweer in Akersloot is niet meer bereikbaar voor brandweerzaken.
Heeft u de brandweer nodig in niet levensbedreigende situaties dan
kunt u bellen met het nummer 0251 661357.
De website van de gemeente is op dit moment even buiten gebruik.
Doordat er na de fusie zoveel is veranderd binnen de samenstelling
van het bestuur en de gemeentelijke organisatie was de gegeven
informatie niet meer juist. De site wordt op dit moment geactualiseerd
en zal eind augustus weer operationeel zijn.
De nieuwe gemeentegids is inmiddels huis aan huis verspreid. Mocht
u onverhoopt geen gids hebben ontvangen dan kunt u deze afhalen
bij de raadhuizen in Castricum en Limmen en bij het gemeenteloket
in de bibliotheek in Akersloot. U kunt ook contact opnemen met het
bureau Communicatie en Voorlichting, tel. 661230.
Castricum, 3 juli 2002
Bezoekadres
Raadhuisplein 1, 1902 CA Castricum
Zonnedauw 4, 1906 HA Limmen
(sector Ruimte)
Rembrandtsingel 1, 1921 EK
Akersloot (ma.14.00 -17.00,
wo. 10.00-12.00, vr. 14.00-17.00)
Postadres
Postbus 1301,1900 BH Castricum
Tel.: (0251) 66 11 22
Fax: (0251) 66 12 34
Internet: www.castricum.nl
E-mail: voorlichting@castricum.nl
of gemeentebestuur@castricum.nl
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot
12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur.
De afdeling Publiekszaken is voor
reisdocumenten en rijbewijzen ook
geopend op donderdagavond van
19.00 tot 20.00 uur.
De buitendienst van de afdeling
Civiel, Grijs en Groen vindt u
aan het Schulpstet 17, 1901 JH
Castricum. Deze locatie, waar ook
het afvalbrengdepot is gevestigd,
is geopend op werkdagen van
8.00 tot 11.45 uur en van 13.00
tot 15.45 uur. De afvalstraat op
is daarnaast ook op zaterdag
geopend van 9.00 tot 13.00 uur.
Voor vragen over afval belt u met
telefoonnummer (0251) 66 13 37.
Tijdens kantooruren
Bureau Communicatie Voorlichting,
Tel.': (0251) 66 12 30 66 12 40
Buiten kantooruren
Vragen, opmerkingen of klachten kunt
u inspreken op het antwoordapparaat,
telefoon (0251) 66 13 33 of aan ons
melden via de fax, (0251) 66 12 34.