Tijd voor onze klanten Wat is one-stop-shopping? Het is tijd voor de Rabobank. Rabobank Adviseurs blij met extra ruimte 28 Kort gezegd: een vlotte en deskundige bediening van de particulierenmarkt door een geoliede organisatie. Sneller door de klant te bedienen als hij daar om vraagt; directer door minder overdrachtsmomenten, beter door alleen een afspraak in te boeken als de vraag van de klant te complex is en het voor de klant ook helder is dat hij op een geschikt moment terugkomt. 'One stop shopping' betekent ook minder overdrachtsmomen ten waardoor de kans op fouten verder vermindert. Met andere woorden, degene die de klant bedient, blijft verantwoordelijk en maakt het af. Manager Oscar Honing: "Fusiebeloften waarmaken" Onze maatschappij verandert. Een 'open deur' zult u zeggen, maar wat we zien is dat die veranderingen in de bankwereld zich momenteel sneller voltrekken dan een paar jaar geleden. Als Rabobank houden we de vinger stevig aan de pols en zorgen we ervoor dat we steeds voorop blijven lopen. We stemmen onze cliëntenbediening af op de gewijzigde behoeften van de klant. Sneller, directer, beter is ons motto. Klanten zullen dat merken in onze kantoren. de kapper, als er ruimtë is ga je. zitten en word je geknipt. Maar van tevoren een afspraak maken blijft natuurlijk ook mogelijk." Els ver woordt op uitstekende wijze de mening die zij met haar collega's deelt. Onze adviseurs zijn klaar voor'cliën tenbediening 2008'. Els van Twuijver, adviseur Verkoop en Service: "Ons werk wordt er alleen maar interes santer door. Het takenpak ket is ruimer, we mogen meer adviseren. We kun nen onze klanten nu veel vaker direct geven wat ze vragen, zonder dat ze op afspraak terug hoeven te komen. Het is net als bij 5 MAART 200 UITKIJKPOST Rabobank Noord-Kennemerland Dorpsstraat 62,1901 EM Castricum Kantoren in Akersloot, Bergen, Castricum, Egmond-Binnen, Egmond/Zee, Heiloo, Limmen, Schoorl. T. 072 507 33 33 info@rabobankNKL.nl www.rabobank.nl/NKL "Bij de fusie - nu ruim een jaar geleden - heb ben wij onze klanten niet zozeer een grotere bank beloofd, maar wel een organisatie die slagvaardiger is (door schaalvoordelen) en be ter in staat is om de financiële behoeften van leden en klanten te vervullen. Al in het eerste jaar zijn we goed gevorderd op weg naar'de mooiste Rabobank boven het Noordzeeka- naal'. Met meer mensen is de continuïteit in de advisering beter gewaarborgd. De adviseurs delen hun kennis, waardoor iedereen persoon lijke groei reaïisel||. Nieuwe adviseurs hebben het team versterkt. Doordat internetbankieren en het gebruik van apparaten inmiddels de gewoonste zaak van de wereld zijn, is er meer ruimte voor persoonlijke benadering. Op deze wijze wil Rabobank Noord-Kennemerland dicht bij haar klanten staan, betrokken zijn bij hun wel en wee door uitstekende financiële adviezen en producten te leveren en daarmee - de toppositie in de Nederlandse bankwereld te versterken. En omdat Rabobank niet een beursgenoteerde organisatie is, staat winst maken bij ons niet voorop." der vaak een afspraak zal worden gemaakt waarvoor u later moet terugkomen. Al uw vragen die we meteen kunnen beantwoor den, worden op dat moment opgelost. Directer omdat de bankadviseur die u bij de eerste ontmoeting een hand geeft, ook de adviseur is die uw vraag beantwoordt zonder u door te verwijzen naar een collega. Natuurlijk zijn er complexere vragen die voor bereiding vergen. U zult het er dan snel mee eens zijn dat het zinvol is om op een later moment op afspraak terug te komen. Het derde element is'beter'. Allround adviseurs weten van de hoed en de rand. Voortdurend werken onze advi'seurs aan hun ontwikkeling door opleiding en training. In onze nieuwe klantenbediening huldigen wij het principe One-stop-shopping als hieronder beschreven. Vanaf 1 februari is een begin gemaakt met 'cliëntenbediening nieuwe stijl'. U zult meer bankadviseurs zichtbaar in onze kantoren aantreffen. Zij krijgen bovendien een ruimer takenpakket. Het voordeel voor u als klant zit in 'sneller'en 'directer'. Sneller omdat er min-

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Uitkijkpost : nieuwsblad voor Heiloo e.o. | 2008 | | pagina 28