Wegens ontbinding der Firma, TOTALE UITVERKOOP en OPRUIMING van Lapnen Mtentie. sen Mite Werkster. Br. HUMS Twee Dienstboden Chevrolet-Touring ffaarSsnsiarkt te SCHAGEN, op wmmm24 juli Ziet onze Hulp-dtalage langs de schutting grenzende aan nns perceel, J. H. MILLERS, Laat 131. MEISJE MEISJE, Wlnkeljnffronw diensMe of werkster. Stgarenmakenj. Ad^artcutieu. zal AFWEZIG zp 25 Jul! tot en met 18 Aug. Typist(e) net MEISJE CHAUFFEUR. BOVSKWOMING. j Te koop Vergelijkt HS uiterlijk half elf uur z(M> mogeiyk des Vrijdags, evsmel uiterlijk Zaterdags- morgens half negen, ALKMAAR, Zlt-Slaapkamer of Zit- en Slaapkamer 2 moots Laudhuizen GEBR. LUST, Een opzienbarende ontdekkinej Ingezonden stukken Marktbericliten Advertentien, voor het nummer van denzelfden dag bestemd, wor sen tot morgens aangenomen, uitgezon- dterd des Zaterdags. Wegens het vroegere verschijnen dies Zaterdags is het wensehelijk da.t de advertentien, voor dit num mer bestemd, in *>ns bezit zijn. fcledea overieed in het Slads- Ziekenhuis te Alkmaar, onze giaachte Neef CORNKLIS BIjOM Jz., in den ouderdom van mini 76! jaar. Uit atler naam, C. HUIBERT9, Ex.-Test. Ee o ig« en algemeene kennis- geving. On tfkarspel, 16 Juli 1925. Gevi-.aagd voor Zaterdags AdresS. KOSTER, Gate „De Graanha ndel", Luttik-Oudgrp 28. gevraagd voor de morgenuren. Adres: Metiusgraeht 8. Gevraagd tegen 1 Augustus net voor dag en nacht. S. BOUMA, Verdronkenoord 105. gevraagd voor drukke dagen en Zaterdags, liefst eenigszins met het vak bekend. Adres banket- bakkerij KOKKES. gevraagd, v. g. g. v., tegen begin Augustus: Hoog loon en verval. Adres bureau van dit hiad. gevraagd op handelskantoor hier ter stede. Bekendheid met corres- pondeeren in de moderne talen strekt tot aanbeveling. Brieven onder U 87, bureau van dit blad. DIRECT GEVRAAGD Zaadmarkt 46, Alkmaar. Gevraagd of eenv. Juffr. in gezin vanSpers. DE LANGE, Kenn.straatweg 124 Reeds 5 jaar als zoodanig werk- zaam, v.g.g.v., wenscht van be- trekking te veranderen. AdresG. VAN BKMMEL Jhz., Varkensmarkt, Vianen a. d. Lek. 5 pers. electr. m. starter. Billijk te koop. BLAAUW, Ritsevoort 37. Te hoop een goed beklante Br. onder letter V 88, bur. van dit blad. TE HUCR een j Te bevr. HEILIGELAND 38. gezocht, zonder pension, tegen 1 October. Brieven met prijsopgave (vuur en licht inbegrepen) No. 732, Boekhandel v/h C. KOOVKER, Leiden. TE HUUR met grooten voor- en achtertuin. Voorzien van Eleetr, licht, Gas en Waterleiding aan den Rijksstraat- weg te Heiloo by Alkmaar. Huur- prijs f 600-per jaar. Te bevragen C. J. OOlJKAAS t.o. Villa „BJock- hove", Rijksstraatweg C 59, Heiloo. Prachtigo Meubelen, Tafels, Stoe- len, Bult'etten, enz.,-tegen elk aan- nemelijk bod. Ook op termijubet. A. H. DEKKER, Hoogstr. 5. onze LINNEN DAMAST KAPOK- MATRASSTELLEN met die van anderen, dan ziet u diret het groote verschil. Koopt daarom uw Matrassen bij St. Annastraat 11, boek. Fnidsen ffiffliiinimn miBiiiiiiiiiiiiiiii! liiniiiiiii m v H m I urniUBHiranBuniaP fajllissement^n. Heden zij p. uitgesproken de volgende fail- lissementen le. Rein.trdus Boon, stucadoor, wonende te Hoorn. Rechter-Conimissarisi mr, Th. Maassen C tarator: Mr. S. A. Thomes te Hoorn. 2e. Engei?ibertus Halff, te Egmond aan Zee, Voorstraat 58. Rechter-Cominissaris: Mr. M Mulder; Curator: Mr A. Schenko- veld te Allan a ar. GCi'EDKOOPE TREIN. In een, adwrtenfie in dit blad vindt men bijzonderheden omtrent een goedkoopen trein van Helicier, Anna-Paulowna, Schagen, Noordscharwoiude, Heerhugowaard en Alk maar naar Zrpandam en Amsterdam (C.S.) en terug op Woensdag 29 Juli. DE NIEUWE DIENSTREGELING VOOR DEI SPOORWEGEN. Blijkens 'n icinisterieel aanschrijven wordt het ontwerp dkanstregeling niet meer ter visie van de Kamers van Koophandel gelegd, maar moeten voor 1 Augustus bezwaren te gen de bestaan<le dienstregeling ter kennisse van de spoorweig'directies worden gebracht. De secretaris van de Kamer van Koophan del de heer Scheffel verzoekt daarom belang- hebbenden. hem ;zoo spoedig mogelijk hun be zwaren kenbaar te maken, aangezien hij de-. zer dagen over' de dienstregeling een adres zal verzenden, waarin verschillenae wenschen Zullen worden kenbaar gemaakt. P1ROGRAMMA voor het Concert in den Sted. Muziektuin. j op Woensdag 22 Juli, van 8 tot 10 uur, door het Btedelijk Muziekcorps, Directemde heer H. A. Maas. 1. C. L. Murath. Aurora, Deutsche!' Marsch. 2. Fr. Schubeittf. Ouverture Zur Oper ,,1'ierabras".! 3. M. J. Glink^. Fantasie uit de opera „Das Leben f.ur den Zar". 4. St. Moninszko. a. Canzone a. d. Oper Halka". M. Carl. b. Forsters Fochterlein, Wald- Idyll. Solo"s» voor fluit (de heer J. Bosch) m<a': begeleiding van a. quintet en b. quartefe 5. F. Mendelssohn. Kriegmarseh der Pries- ter aus „Athalia". 6. Joh. Strauss. Geschichten aus dem Wie- nerwald, Waizer. 7. F. Halevey. Fantaisie de l'opera „La Juire". I 8. Finale. EIND-EXAMEN RTJKS HOOGERE BURGERSCHOOL. In de opgave van hen, die sJaagden voor het eind-examen, der Rijks Hoogere Burger- school alhier, o.p tbrak in ons nummer van gisteren de naatii van mej. Alida Stapel, I FIANOBOUW. Sedert eenige dagen kan men voor de ra- men van het irmgazijn der firma P. T. IJp- ma, Langestraat, een piano zien, die door ge- noemde firma gebouwd is en dioor haar net, eenvoudig uiterlijk opvalt. Het instrument is kruissnarig met gehee! doorloopende pantsering, om de stempennen aangevuld met ahorn met het oog op pri ma stemverhoroding in onze vochtige provin- cie. Ribben en fcam op de klantbociem zijn ver- Kjmd en extra verschroefd, terwijl de baskam door bizondere constructie (speciale klankga- ten) vrij-zwevend op den klankbodem ge- plaatst is (dit faatste is een speciaJiteit der fiima IJpma.)! De bas is hierdoor bizonrfer van toon. Het instrument is verder voorzien van prima Langermecnatciek. BovengenoenKte gegewns werden ons, op ons verzoek door clen Ireer Ijpma vcrschaf'. We hebben een mooi, degelijk instrument ge zien dat getujgenis aflegt van de ctegeliTke LICHT OP! Hedenavond voor rijwielen en motorrijtui- gen te 9.36 uur licht op.. Voor rij- en andere voertuigen cen half uur later. (Biiiten verantwocrdelijkkeid van de Redac- tie. De opname in deze rubriek bewijst geens- zins dat de redactle er mede instemt AUTOBUSKWESTIE." Geachte heer Redacteur! Met groote belangstelling heeft onderge- teekende de verschillende ingezonden stukken plus uw meeningen hieromtrent gelezen. Als oud-autobusondernemer heb ik de „strijd" op het traject BergenAtkmaar steeds belangsteHend gevolgd en steeds ge- tracht het verloop der verschillende gebeur- tenissen zoo otnpartijdjg mogelijk te beoor- deelen. Het heeft mij echter getroffen dat de di verse d iens tveranderingen" steeds in het absolute nacleel waren van de onidernemers Min Sehalkwijk. Het nu pas genomen be- sluit van B. en W. te Alkmaar om de bus- sen van bovengenoemde onidernemers een kw artier later te iaten vertrekken dan die van den heer Parma heeft de deur toegedaan en het rechtsgevoel van Velen in oipstand ge bracht. Wat is de kwestie! Beide oimdernemingen lieten in de morgen uren ieder een bus rijden. De koek werd dus gedeeld. Parma's dienst vertrok de halve, Min Sehalkwijk de heele uren uit Alk maar. B. en W. te Alkmaar laten nu de bus- sen van Min Sehalkwijk ook op die uren een kwartier later vertrekken. Dit is 10.15 en 11.15. De diensturen van 10 en 11 uur zijlm hun eenvoudig afgenomen enaan Parma gegeven. Van een „oud recht" kan hier geen sprake zijn omreden Parma's autodienst op die uren nooit een bus heeft laten rijden. In een van uw onderschriftam beweert u dat een en ander gebeurt om het public!; meermalen te kunnen laten vertrekken. U vergeet echter dat er van half tien tot kwart over tien geen bus uit Alkmaar rijdt. Het reizend! publiek moet nu een kwartier langer wachten daar Parma alleen van de dienst van elf uur gebruik maakt. En durft u nu een dergelijk besluit billijk noemen? Gaarne had ik van u over dit punt een coincreet ant- woord1. Na 12 bur's middags laten beide onder- nemingen twee bussen rijden. Met het des- tijds openen van hun dienst zijn Min Sehalkwijk 10 minuten achter Parma gesteld. Zeer in hun nadeel. Het publiek rekent nu eenmaal gemakkelijker op heele en halve uren. En als'er iemand wordt gevraagd wanneer er een bus vertrekt dan is het vaste antwoord: „ieder half uur". En waar Ber gen een groot vervoer van vreemdelingen geeft, zoo is het logische gevolg dat Min Sehalkwijk door een dergelijke regeling ge- dupeerd warden. Met de afsluiting van den Bergerweg moest over den s'mallen Kogendijlc worden gereden en moesten de bussen met kort tijd- verschil achter ellcaar vertrekken. De eene onderneming vertrok het eerst uit Alktfiaar, de andere uit Bergen. De kansen waren hierdoor gelijk en was geen reden tot ontevredenheidL En zeer ten gerieve van het publiek ver- trokken de bussen steeds op tijd. G-ejakkerd weed er niet. Zoodra was echter de Berger weg gereed of de dienst werd wederom op dh bekende 10 minutem gesteld ende misere begon opnieuw. En tot slot zijn de 19 minuten er 15 geworden.Alles steeds, zoo het heette, in her bclang van het reizend pu bliek en de veiligheid van het verkecr. In uw laatste oncfcrscltrift koiut echter tie aap uit den mouw. ^Oiudat de .ene onderne- nring de oude reckter,heeft worden alle goede dirig'en haar toegeworpen tot zelfs do diensturen van haar concurrent. Is dat recht?, Mag een gemeentelijke overheid in het be- drijfsleven ingrijtpeu? Mijn inziens heeft zij zich daar streng buiten te houden. Zij is per slot het gekozeio bestuur der gemeenschap zelf en heeft zich met particuliere belaogen niet te bemoeien. En al zou het haar goed recht zijn dan is een motief van „6udste rechtcn" middel- eeuws en ontbloot van elke principled'.® grond. Wij weten nu echter waar dte schoen wringt. Er wordt hier iemand opzettelijk de hand boven het hoofd gehouden wat ten kos- te van een ander gaat. Hoe is het mogelijk! U vinb het gewenscht dat B. en W. van Bergen overleg plegen met het gemeentebe- stuur van Alkmaar. Maar, geachte Redactie, het telkenmale verandteren der dienstregelin- gen is ®iet gescljiedt cl'oor B, en W. van Ber gen maar door het Gemeentebestuur van Alkmaar. Zoodat het de plicht was geweest van B. en W. van Alkmaar als zoodanig overleg te plegen met het Gemeentebestuur van Bergen. U heeft echter volkomen gelijk waar u schrijft dat door het gelijk vertrekken der bussen uit Bergen gejakker ontstaat. En te- vens staan wij voor het feit dat het passee- ren der groote bussen steeds plaats vindt in onze smalle Dorpstraat met zijn op het oogenblik zoo drukke verkeer. Een reden te meer voor B. en W. uit Alkmaar om alvorens een dergelijk besluit als bovengenoemd te ne- men, eerst overleg te plegen met B. en W te Bergen. De tcgenwoordige regeling is voor het ver keer in Bergen dan ook omoelaatbaar. Er moet aan deze ongezonde toestand zoo spoe dig mogelijk een eind komen, ten eerste voor de veiligheid van het verkeer en in de twee- de plaats voor de betrokken ondernemers. Zou het volgendte „dienstplaq" geen over- weging verdiepjen? Vertrek 's morgens: De eene onderneming op dte heele, de andere op de halve uren Vertrek's middags: Uit Alkmaar: de bus- sen van Parma op de heele en halve uren, die van Min Sehalkwijk 5 minuten later. Vertrek uit Bergen de bussen van Min en Sehalkwijk op de heele en halve urerf, die van Parma 5 miduten later. Resultaat: Geen bevoorrechting. Geen re den tot ontevredenheid. Geen gejakker. Het passeeren der bussen geschied op de breede Bergerweg, Meerdere veiligheid. Tevens zou ik aan B. en W. te Bergen de raad willep geven om van de gtandplaats j® de Stationsstraat een a 1 gem eene stand- piaats te maken en die autobus welke het eerst vertrekt, vooraan te laten staan. Dit geschied in Alkmaar ook en is en voor .de reizigers en voor de veiligheid gewenscht. Ten slotte nog' dit: waar volgens u dte Hooge raad beslist heeft dat bij het verlee- nen van een standpteats door B. en W. biin- dende !>pal ingen mag worden verbonden, zoo geloof ik toch niet dat een van die bepa- lingen zal zijin: Bevoorrechting van den een boven den ander wegens meerdere dienst- jaren. Met dank voor de plaatsing. Bergen (N.-H.) P. P. Bergen (N.-Ii.) 17 Juli 19?5. AUTOBUSDIENSTEN BERGEN—ALKMAAR. Mijnheer de Redacteur. Gaarne wilde ik eenige plaatsruinite van U voor het rravolgende: Met eenige verwondering las ik het ingezonden stulc van S., zelcer uit orikunde kwam hij tot dergelijke conciusies. Mijn voile instemming had het onderschnF der Redactie; vdoral de zinsnede, waarin werd opgemerkt, dat het op den weg van B. en W. van Bergen had gelegen, in dezen samen te werken met de politic te Alkmaar, was zeer op zijn plaats. Het geldt hier toch een sb ijd op leven en doocl. Dei dienst van Min en Schalkwiik is tor stand gekomen met het kennelijke doel om den dienst van Parma „er uit -te drukken"; aan gezien er geen plaats is voor 2 diensten. Eerstgenoemden hebben het er op gewaagd: winnen of verliezen. Dat als ze het niet halen is zulks hun eigen schuld. Toen Min en Sehalkwijk met hun dienst be- gonnen, werd het algeroeen billijk geacht, dat deze dienst 10 .minuten na den bestaan- den dienst vertrok. De zienswijze van de po litic te Alkmaar is niet veranderd, doch de vernieuwing van den Bergerweg heeft blijk- baar wijziging gebracht in de zienswijze van B. en W. van Bergen. Hierdoor loopt de vei-* ligheid van het publiek ernstig gevaar. Dienst no. 2 vertrekt niet in overeenstemming met het vertrek uit Alkmaar op de kwartieren uit Bergen, doch wacht tot het laatste nippertje, zoodat de bussen van Min en Sehalkwijk in een goed kwartier naar Alkmaar jakkeren. In gewone gevallen zou dat zoo'n bezwaar niet zijn, doch vrijwel doorloopend moet er ge- wacht worden voor den overweg te Alkmaar. In verband hiermede wordt# het traject Ber gen—Alkmaar op onverantwoordelijke wijze afgejakkerd. Waarom Min en Sehalkwijk be zwaar hebben tegen de regeling van de Alk- maarsche politie is onbegrijpelijk. Of verlan- Sen ze, tegen alle billijkheid in, dat er aan e vertrekuren van den bestaanden dienst wordt getornd? Dat is moeilijk aan te nemen. U, mijnheer de Redacteur dankzeggende voor de yerleende plaatsruimte, verblijf ik, Hoogachtend, G. P., Bergen. (Ujt bovenstaande stukken blijkt wet, dat in Bergen de meeningen zelfs op der de P.'s nogal uiteen loopen. De heer P. P. spreekt van een middtel- eeuwsch standpunt, dat door Alkmaar wordt ingenonien, maar is toch wel zeer uit den tijd wanneer hij wit ontkpnnen, dat die over heid niet het recht heeft in het belaing van de veiligheid in het bedrijfsleven in te grij- pen en dit vooral waar het openbare midde- len van vervoer betreft. Met Rijk geeft ook voor de spoorwegdien- sten bindendte voorschriften en waar voor de autobusdiensten er nog geen rijksregeling bestaat, is het o.i. de plicht-van de gemeente lijke overheid om bij deze diensten regelend op te ireden. De verpnderstelling, dat de Alkmaarsche politie opzettelijk een van de ondernemers de hand boven het hpofd1 houdt, is onjuist. De politie was het bekend geworden, dat er tusschen de ondernemers van beide diensten uit concurrentiezucht een verbouding bestaat, die gevaar dr<?igde op te Jeveren voor het rei zend publiek en stelde daarom een regeling in, die, in het belang van het publiek, een zoo gelijkmatig mogelijke verdeeling van het aantal diensten per dag bevordert. Voor het ipemen van een beslissing moest een soort Salomons nitspraak worden ge- daan en dat de politie zich daarbij af vroeg, wje de oudste rechteu had, wijst o. i. niet op enn streven naar opzettelijke beyoordee- ling. n Wanneer het gevolg van de nieuwe rege ling is, dat's morge, s tusschen half 10 en kwart over 10 de tusschenruimte in het ver trek van de bussen een kwartier is verlengd, clan is dit een yerslechtering die o. i. echter niet opweegt tegen de voordeelen die er zijn outstaan: een gelijkmatige verdeeling van het aantal diensten over den geheelen dag. Bij zijn opmerking over het rijden langs den Kogtendijk vergeet de heer P- P. dat toen de van Alkmaar fomende bussen te Koedijk moeste® wachten tot de van Bergen komende bus was gepasseerd, waardoor dte veiligheid ten zeerste werd verhoogd: Bij het in gebruik nemen van den nieuwen Bergerweg werd maar weer raak gereden. Wat de door den inzender voorgestelde dienstregeling betreft, voor de morgendien- stcn lijkt deze o>ns niet ongeweiischt, doch voor de middagdienst n lijkt ons een vertrek om het kwartier meer in het belanfi' van het publiek, dan een vertrek van 5 minuten m elkander. De Alkmaarsche politie heeft toezicht fe houden over een groot aaimtal autobusdien sten, Aan den Nieuwlandtersingel staan er zelfs vier die in een richting vertrekken, doch deze leveren niet die moeielijkheden op ate de twee diensten' op Bergen. Wij blijven dan ook van meening dat het algemeen belang in d'eze vordert, dat men in Bergen niet dwars ingaat tegen door Alk maar te nemen maatregelen. Wij nueenen dat er gemeenschappelijk teen lij® getrokken moet worden. Het is o. i. wel iets voor Mr. Wende- laar om in deze als bemiddeTaat gemeen- schappelijke besprekingen tusschen' Alkmaar en Bergen te openen. Dit zal in ieder geval beter zijn da® dat de Commissaris der Koningin, door aan- drang uit het publiek zich genoodzaakt zall zien deze aangelegenheid onder de oogen te zien. Da® zou wel eens kunnen blijken dat de opzet om te bevoordteelen daar aanwezig is, waar men die niet verondterstelt. Red: A'lkm. Crt.) BURGERLIJKE STAND. GEBORENy Johannes Adrianus, z van Adrianus Jo hannes de Reus en Maria Poland. Mari- nus Jan, z. van Leendert Middelkoop en Willemke van Zuidam. Gerrit Pieter, z van Johannes van Beekum en Guurtje Het- mig. - i OVERLEDEN: A ;j Jacob Verver, 6 maahden. Teetje Fel ler, wed. van Cornelia Kool, 58 jaar. TELEGRAFISCH WEERBERICHT, naar waarnemingen, verricht in den morgen van 21 Juli. Medegedeeld door het Kon. Nedei'l. Meteorologisch Instituut te De Bildt Hoogstc barometerstand 768.4 te Karl- stadt. Laagste barometerstand 750.3 te Akureyrif Verwachting (van den avond van 21 juli tot den avond van 22 Juli) Zwakke tot matigen wind, uit Oostelijke richtingen, licht- tot halfbewolkt, dro<^ warm weer. PURMEREND, 21 Juli. Op de heden ge houden markt waren aangevoerd':* 15 st, kleine FabriekSkaas 55.50—/ 59, 55 st. kleine Boerenkaas f 55—/, 60/4 st. Goud- sche kaas 59, 473 runderen w. o. 290 vette 0.90—1.25, 127 melk- en geldekoeien f 175450, handel stug; 56 stieren44' paarden 100—/ 200, handel matig; 64' vette r alvereu 1,20—/ 1-40, handel matig; 314 kalveren: ®ucht. kalv. v. dl slaoht 15' tot 42, v..d. £ok 1638, handel stug; 508 varkens: vette varkens v. d: zout. 0.78—- 0.83, w. d. slacht 0.86—/ 0.92, handel' matig; 60 magere varkens 2545, han del stug; 199 biggen 1026, handel' stug; 263 schapen 3648, 504 lamme- ren 2330, handel stug; kippeneiereo f 6.75 tot 7.25, Eendeieren 5.70. Eie- renveiljng: 19705 st. Eendeieren a 5.10 tot 5-20, 24970 stuks Kippeneieren a 6.50 tot 7.50, 144 st. Kippeneieren b 5.90 tot 6.30, 1017 Kg. Boter 2.15 tot f 2.25, ZAANDAM, 20 Juli 1925. Veilingver- eeniging „de Zaanstreek". Slabooneni 7)4—s 12 ct. p. p., Snijboonen 7iA—\\Vi ct. p. m Tuinbooneu 74115 ct- par zak, Aardappe-j, len 6.807<9'0 per 100 K.G., Drielioge 4.505.10 per 100 K.G., ^kndijvie 0.2 tot 2 per 100 struiken, Selderie 212 per bos, Pieterselie 510 ct. per bos, Poste-i lein 14 —30 ct- per kleine kist, Komkomme— 4—12 ct. per stuk, Peen 10—15 ct. per be Sla 45150 ct. per kist, Prolefic 27—30 p. p.. Bessen H)26 ct. p. p., Citro f 4.90 per 100, Spinazie 15—22 ct. per/kl'A kist, Rabarb.er 5—lft-cat. per bos.1 1 ill waardoor elke vorm van genezen wordt. DE WONDERBARE BEHANDELIMG VAN DEZEN SPECIALIST KAN U I GEHEEL GRATIS BEPROEVE. N. De Heer J. HITTEMA, Veenhuizer 3 lid- I? dcnweg, HEERHUGOWAARD-NOO RD, M had, als gevolg van verscheidene aanva lien §s van Influenza een spierrheumatiek oti.twik- =1 kcld in linkerknie tot de heup en red! iter- schouder en arm. Na vier weken beha nde- lings schrijft zijn vrouw: Het zal iederen Kjd'flrbe- tang inboezemen te uretea ||f dat zii .Duo-FormuU!'' ge- heel gratia kunnen belm -men. p; Mr. Richards zal 1 oate- loos en zonder eeni&M ver- plichting een 10-daagacd ,e be- handejing aan iederen> lijder |i toezcnden- Spocdig zult U ovq rtuigd zijn, dat Uw Rheum tstick §i| genezen kan worden," zoo- fa dat U een nieuw le ra n be- i! gint zonder pijn of ajorgen. Een onfciftare gen'/u van alle Rlirum ttlschc kwjden, welkc ccn a!grbrr!« opscbu-.'t fCg heeft gebrachl, wordi r.'i b i w j%rocf tocgezonden door Mr Arthur Ku t'cn grooten specialist. Dc ontdckking van Mr Arthur Richards genaarad „Duo-E orira V heeft rcc-s buitcn- gewone bijkans ongrboflijke genezingcn tot eid/icl gc« bracht. Wanhopende pati€nten hebben zich tot hem gewend, nadat zij tientallen guldens hidden uitgegevcn en alles gcprobeerd hadden zonder 1 eenig resultaat te bereiken, en in niet £ep enkel geval faalde hij hulp te verleenen- Manncn en vrouwen, zclfs van meer gevorderden leef- rijd. worden nu geheel be- vrijd van elken vorm van JIcRhhteHeut'®cht DOE DIT HEDEN 0P DE POST! etc zcer vaal nfi'edurende w»rdl !even U "B<Jt de helft van het leven piin en zonder u.t.te! aan Mr R,chard.. Zendt .eer. geldt Bim.en ongeveer 4o uur zult U in staat zijn Uwe genezing te beginncn. Adres: Mr. A. RICHARDS Room 964 Cromwell House, High Holborn, \Ai 4 p°n WlOUBift U London W C 1.kosteloaze „Tot onsgenoegenkan ikU Engeland. 10-daansche Bcnandallng. nielden dat mijn man van zijn pijnen bevrijd is. Het been was reeds na veertien 1 Vraag nog heden de 10-daagsche gratis behartdeling van ..DUO-FORMULA" en verdrijf Uw piintn begin het leven te. genicten - verban die verou- derde trekken- ellende gehad te hebben. Brieven overvloeiende van dankbaarheid uit alle deelen van de wereld, komen dage- lijks binncn- Lees er een van: dagen geheel beter en de pijn is weg; wij zijn U zeer dankbaar en zullen uw Be hartdeling e?p ieder aanbe- velen". Gelieve mij gratis zonder eenige 'ver- plichting de 10-daagsche behandeling van wDuo-Formula" te zenden. No. NAAM: -w-™ 964 ADRES: In te vullen in potlood. Deze Coupon kan op eenbrief- kaart geplakt en voor 12y3 ct. verzonden wordesn; brief ingesloten is porto 20 cents. De kleine Caupon heeft pezondheid en geluk aan duizenden een onei- g ordem; in g gebracht, I Piiize.

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Alkmaarsche Courant | 1925 | | pagina 3