Stand 68.
N.V. NASSAU-GARAGE
DE 25ste AUTOTENTOONSTELLING.
Een klein eerste klas-programma.
Oe meest verkochte Europeesche Auto.
ALKMAARSCHE COURANT van MAANDAG ï-cD
Een belangwekkende expositie in het
P.A.I.gebouw.
Technisch weinig veranderingen, aan
exterieur en comfort is zeer veel aan
dacht besteed.
EEN FEEST VAN LIJN EN KLEUR.
(PRODUCT G.H3.C.)
NASSAUPLEIN 1, ALKMAAR.
Off. Dealer voor Alkmaar, Schagen,
Wieringen en Omstreken.
Degradatie-candicJaten roeren zich.
Alcmaria komt met een punt uit
Bloemendaal terug I
Alkmaar wint van Texel I
DE EERSTE KLASSERS
Allereerst mogen wij noemen V. U. C—
DE TWEEDE KLASSERS
u
s
'I i"ï \m
A
Fl
E
L
1
N 1-2:1-1
- |o-o
Glimlachje
.6 V v
SPORT EN WEDSTRIiDiN
(Van onzen eigen verslaggever.)
Ziezoo, onze schrijftafel ligt weer vol
met een geweldige hoop paperassen, druk
werk, folders, mooi, leelijk, al dan niet in
kleuren, en al die drukwerken handelen
vanzelfsprekend over een en hetzelfde on
derwerp: over de moderne automobiel of
het een en ander artikel dat daar nauw aan
verbonden is.
Geïnteresseerden in deze materie weten
natuurlijk wel wat er weer voor een dag
of tien in Amsterdam aan de hand is: in het
groote R.A.I.-gebouw wordt voor de 25ste
maal de j aarlij ksche autotentoonstelling ge
houden. Het heeft er om gespannen, zou de
R.A.I. dit jaar doorgaan of zou ook toch
nog het steeds groeiend object slachtoffer
worden van datgene wat we zoolangzamer-
hand plegen aan te duiden met „crisis, die
nu wel in het diepste punt is"? De R.A.I. is
doorgegaan, ondanks het feit dat eindelijk
het laatste jaar tot uiting komt, dat het
zwaarbelaste verkeer aan het eind is, dat
zelfs dit moderne verkeer door moloch-
fiscus té zwaar belast werd, zoodat eindelijk
na lange jaren de permanente stijging van
voertuigen-op-den-weg plaats gemaakt
heeft voor een daling, die waarachtig nog
niet zoo klein is ook.
Hoe het ook zij, het R.A.I.-gebouw is weer
een rendez vous van geïnteresseerden, een
va et vient van enthousiastelingen, en hij,
die binnentreedt, zal nog niet alle hoop
laten varen (voor een ophouden van de
crisis dan), maar verbaasd en verrukt staan
over den durf en het doorzettingsvermogen
van R.A.I.-bestuur en exposanten, die de
groote hall weer zoo grandioos hebben inge
richt.
Het is de oude opstelling, die steeds weer
bekoort, het is de oude sfeer, die immer
treft, die gedachtenassociaties opwekt van
kerels die wat aandurven, van zakenlui, die
niet bij de pakken neerzitten, maar taai vol
houden.
En per slot van rekening is het product,
dat zij op de markt brengen, de moeite
waard: wat de moderne automobielfabriek
momenteel aan het publiek aanbiedt, is zoo
mooi en zoo perfect, dat het een plezier
moet zijn in de autobranche te kunnen wer
ken. Wie naar de expositie zou gaan om nu
op zijn gemak eens een wagentje naar zijn
smaak uit te zoeken, zal al heel gauw mer
ken, dat dit heusch niet zoo gemakkelijk zal
gaan: in iedere prijsklasse, die stuk voor
stuk hooge waar voor het aardsche slijk
geeft, is zooveel keus en zooveel variatie,
dat het overbluft en stil maakt.
Is er dan zooveel veranderd bij het vorig
jaar? Och, nee, zelfs zijn de meeste wagens
vrijwel niet veranderd, tenminste het in
wendige niet. Maar het exterieur kan nu
eenmaal geen jaar gelijk blijven, bijna elke
fabriek heeft hare producten een nog
fraaiere lijn, een nog mooiere neus gegeven,
en waar een goeie gevel nu eenmaal altijd
nog het huis versiert, zijn de diverse 1936-
modellen vrijwel allemaal mooi.
Kwestie van smaak natuurlijk. We kun
nen ons best voorstellen, dat men zoo op het
eerste gezicht wel eens gek naar een hyper
modern model zal staren, maar op den weg
zijn die modellen meestal een toonbeeld
van snelle, lenige kracht. Ga b.v. het nieuw
ste product van de Auburn-fabrieken eens
bekijken, een ontstellend lange motorkap
waaronder het aandrijfmechanisme ook
verborgen is, ga eens achter het stuur zit
ten en kijk over dien motorkap-waar-geen-
eind-aankomt heen, en ontdekt dan dat die
Cord toch eigenlijk wel erg mooi is, mooier
dan zoo op het eerste gezicht, op en top een
wagen voor snelheid. De constructeurs heb
ben zoo op stroomlijn gewerkt, dat zelfs de
koplampen ontbreken, als ze noodig zijn,
worden ze, van het dashboard af met een
handeltje uit de spatborden omhoog ge
draaid. Of dat mechanisme op den duur
practisch is en rammelvrij, is een tweede,
maar een feit is, dat het geheel een enorm
cachet heeft.
Zooals gezegd: de Cord heeft voorwiel
aandrijving, iets wat zeer goed schijnt te
voldoen. Er zijn meer van die constructies,
en dan hoeft men die niet eens in dure Ame
rikanen te zoeken, er zijn om er zoo maar
twee uit te pikken, een paar Duitschers, die
de .Frontantrieb" al enkele jaren toepassen
en behoeft om U heen maar de vele
DKW's en Adler's te zien om te weten,
dat het bevalt. Rijdt de bekende rijder Cor-
nelius niet de meeste betrouwbaarhe.dsrit-
ten b.v. de Ralley Monte Carlo, dus nog
niet zoo erg kinderachtig ook, met zoo n
doodgewone D.K.W.? De garage Kossen die
in onze stad de D.K.W. vertegenwoordigt
heeft er een lief troetelkind aan, die zeer
zuinig in gebruik zyn, weinig aan weg.n
lasting kosten en een aanschaffl^pr J
hebben, die enkele jaren geleden voor een
behoorlijke motorfiets gold.
De Adler is voor de firma Tasch
deze Duitschers hebben voorwielaandry
ving. De modellen zijn weinig .veranderd,
alleen-en dat is belangrijk - ^°k-
allemaal van staal, het met leer
ken triplex is nog wel leverbaar, m
meer „in the running". Het .bekendste
model, de Adler Triumph, cabno1®*' 1460
onder den kap, kost vandaag den
gUNunwe toch aan de Alkmaarsche finr£s
bezig zijn, de firma Tasche verteg
digt natuurlijk ook nog de Chrysler en
Plymouth. Hier is het groote nieuws wel,
dat de Plymouth er een type bij heeft, n.1.
de Standard. Dit is precies dezelfde wagen
als de Luxe, maar eenvoudiger van uitrus
ting, verschil in prijs ongeveer 275 gulden.
De bekende Chrysler-Airflow is gelijk ge'
bleven, alleen heeft de wagen een prettiger
gezicht gekregen, het stomme gezicht heeft
plaats gemaakt voor een pienteren kop. De
ronde stroomlijn is van voren veel beter ge
modelleerd en het geheel is er danig van
opgeknapt.
Wie Nash en Fiat zegt, zegt A. Dam en
Co. Ook al van ouds vertegenwoordigers
van deze twee wereldmerken, die beide hun
aanhangers hebben. Wie houdt van een
zuinigen wagen, met Europeesch cachet, kan
zijn hart ophalen aan b.v. een Fiat Balila
(de kleinste van het stel) of als men iets
zwaarder wenscht aan een Fiat 1500 of
2000. Al deze wagens zijn beneden de twee
mille. Tusschenspijlen bij de portieren zijn
vervallen, zoodat het voertuigen zijn voor
kleine, groote menschen (klein van porte-
monnaie en groot van postuur dan).
OPEL
De Nash is de roemruchte Amerikaan;
het laatste type, de Lafayette, is wel een
doorslaand succes geweest en zal dat wel
blijven ook. De zwaardere Nash, de 400, is
een zeer mooie moderne wagen, terwijl de
prijzen meedoen met de algemeene ten-
denz d.w.z. laag zijn.
De Firma Schmidt is voor onze stad de
Forddealer. Zóó bij het betreden van de
expositie ontwaren we een enorme vergul
de lauwerkrans, die de Ford huldigt als
winnaar van de jongste Rallye Monte Carlo.
Alle nieuwste modellen zijn te kust en te
keur aanwezig, het front heeft een mooier
aanzicht gekregen, de eidition selecte is
ruimer en langer geworden, maar de be
roemde V8 motor is wijselijk ongewijzigd.
En niet alleen dat Ford zijn modellen laat
kijken, een van de menschen, die de weet
grage massa met inlichtingen van dienst is,
is niemand anders dan de midvoor van
het nationale voetbalteam: Bakhuys. Hij
had Zaterdag al veel belangstelling en aan
hem zal het heusch niet liggen.
Behalve de 4 en 8 cylinders komt Ford
dit jaar met iets geheel nieuws uit. Men
weetde groote Lincoln is ook een product
uit Henri's fabrieken. Het verschil tusschen
Ford en Lincoln was zeer groot en er is nu
ook een model van een drieduizend gulden
verschenen, de Lincoln Zephyr, en wellicht
is dit nu wel een van de weinig nieuwe ver
schijningen op de tentoonstelling. De Zephyr
is een twaalfcylinder, twee 6-cylinders in
V-vorm. De body is gemaakt volgens aller
laatste principes van de aërodynamica en
is inderdaad iets bijzonders. Twee modellen,
de 2- en 4-deurs sedan, worden aangemaakt.
Wij moeten ons al heel erg vergissen als
we binnenkort niet veel Zephyrs over de
Nederlandsche wegen zien loopen.
De Opelvertegenwoordiging is hier in
handen van de Nassaugarage. General
Motors, die de Opel fabriceeren, hebben be
reikt, wat ze willen: een goedkoope, be-
drijfszekere auto. Ze zijn vrijwel gelijk ge
bleven, de kleine 4 cylinder kost nog geen
duizend gulden; de volgende, de Olympia,
is een type, dat vorig jaar October aan de
markt gekomen is en al furore heeft ge
maakt; de 6-cylinder is de beproefde Opel.
De geheele serie is het genre auto, dat zijn
baas overal heen brengt, dat heel weinig
kosten meebrengt, mits de rijder er geen
raceallures op na houdt, want steeds tegen
de honderd K.M. loopen houden ze niet
vol, al zijn er helaas velen, die dat eischen,
en die dan bovendien nog ontevreden wor
den ook als ze onkosten krijgen. Per slot van
rekening is de Opel nog geen zwaar gepous
seerde motor, die zich pas lekker gaat
voelen, als de snelheidsmeter op 120 staat.
Nu we toch langs de stands van General
motors loopen, is het wellicht de moeite
waard de andere wagens eens te bekijken.
U weet, Jac. Met's Automobielbedrijf heeft
de vertegenwoordiging van Chevrolet, Pon-
tiac, Oldsmobile en Buick. De Chevrolet
'36 heeft als laatste een verbeterde onaf
hankelijke voorveering, een stabilisator
maakt dat de body niet gaat zweven. Ver
der zijn de wagens met hydraulische rem
men uitgerust en hebben de banden het z.g
stopprofiel gekregen. Voor de veiligheid
dus. Het stalen dak, dat op alle wagens
doorgevoerd is, is vanzelfsprekend ook om
den veiligheidsfactor op te voeren. Zooals
bekend, maar Chevrolet twee typen, de
Standard, welke vóór niet onafhankelijk
geveerd is, en de Master. Zoo op 't gezicht is
er weinig verschil. De body van de Standard
is iets lichter, de bumperbevestiging is iets
anders, maar de motor is gelijk, d.L een
6-cylinderkopklepper.
Als er één wagen in 1835 een sprong in
de goede richting gemaakt heeft, is dat wel
Oldsmobile geweest. Ontelbaar veel van
deze krachtige mooi gemodelleerde wagens
bevolken de wegen. Voor '36 ,1b het front
wat veranderd, o.i. niet verfraaid, de kop
lampen zijn hooger geplaatst. De rest is
hetzelfde gebleven, en de rflcapaciteiten
zijn zeer goed. Wellicht gaan deze goede
hoedanigheden eenigszins tien koste van den
wagen, die net tusschen Chevrolet en Olds
in zit: de Pontiac. Deze fraaie wagen met
zfjn achteroverliggende ronde radiator zit
tegenwoordig in een niet leuk hoekje, maar
toch is het een wagen die èn door kwaliteit
èn door uiterlijk (om over den prijs maar
heelemaal niet te spreken) wel weer van
zich zal doen spreken.
Buick heeft dit jaar vrijwel het voorstuk
van Olds '35 overgenomen, zij het dan ook
iets forscher. De fabriek die ten opzichte van
haar andere modellen zoo vooruitstrevend
was, bleef met Buick nogal lang ietwat con
servatief en zoo kon het gebeuren, dat dit
jaar voor het eerst Buick met aluminum
zuigers is uitgerust. Tot en met de '35
modellen waren die van gietijzer. Het stuur
wiel is veerend gemaakt en de handrem is
links hoog onder het dashboard gemonteerd,
wat ruimte geeft voor de passagiers naast
den bestuurder. Trouwens dit is geen speci
fiek Buick-nieuwtje, een groot deel van de
moderne wagens is op die manier uitge
rust.
Zoo zijn we dan langzamerhand aan het
einde van de wagens waar de Alkmaarsche
automobielhandel belang bij heeft en we
kunnen dus verder hier en daar een greep
doen. Maar wellicht willen onze lezers ons
tot het nummer van morgen excuseeren,
dan kunnen we nog enkele algemeenheden
over de 25ste R.A.I. zeggen.
Voetbal.
Het was slechts een klein program
ma, dat gisteren afgewerkt moest wor
den en helaas zijn er van die weinige
wedstrijden twee nog niet doorgegaan.
Acht eerste klas-wedstrijden, het is
niet veel. Maar ondanks dat zijn eeni-
ge er van zeer belangrijk geweest.
Xerxes speelde gelijk, waardoor ze 2
punten voorsprong heeft gekregen op
H. D. V. S. H. F. C. speelde gelijk,
waardoor haar achterstand op V. U. C.
tot 1 punt gereduceerd is. Achilles
speelde gelijk en staat nu vrijwel veilig
en tenslotte verloor D. F. C. en is nu
wel heelemaal uitgeschakeld voor den
titel.
In Amsterdam is de historische strijd
AjaxSparta het evenement van den dag
geweest, 't Beteekende voor Ajax de laatste
kans en zij heeft die niet kunnen benutten.
Want het gelijke spel, door haar bevoch
ten, belette, om een achterstand in te loo
pen, zoodat deze nog steeds 4 punten be
draagt met nog 6 wedstrijden voor den
boeg.
De wedstrijd was zeer spannend. Eerst
nam Sparta de leiding en toen begon Ajax
zoo flink aan te vallen, dat elk moment de
gelijkmaker kon komen. Juist toen gebeur
de er wat: bij een Sparta-uitval blunderde
de Ajax-defensie volkomen en het was
02! Opnieuw probeerde Ajax het met den
moed der wanhoop en uit een strafschop
kwam het eerste tegenpunt. Meteen was
Sparta weer voor het Ajax-doel, dat als
door een wonder voor een doorboring ge
spaard bleef en nog was meft van den
schrik niet bekomen of de gelijkmaker
was er!
't Was nog niet genoeg, want een nieuwe
fout in den Ajax-verdediging bezorgde
Sparta weer 'n kleinen voorsprong (23),
waarmee ook de rust kwam.
Na de thee heeft Sparta langen tijd het
beste gespeeld, maar een vierde doelpunt
bleef uit. En toen Ajax opnieuw gelijk
maakte, heeft Sparta alle zeilen moeten
bijzetten, om een nederlaag te voorkomen.
Wat gelukte!
Xerxes had bezoek van R. C. H. De Rot
terdammers namen al gauw de leiding,
vergrootten die spoedig tot 20, maar het
duurde niet lang of het stond 22. Toen
werd Xerxes weer sterker en wist voor de
rust nog twee keer te doelpunten. Na de
hervatting kreeg Xerxes nog een paar kan
sen, die niet benut werden en toen kon K.
C. H. haar achterstand weer inloopen, en
zelfs een kleinen voorsprong nemen. In de
laatste minuut kwam echter de verdiende
gelijkmaker (55), waardoor de puntjes
gedeeld werden.
De stand luidt thans:
Sparta 12 6 5 1 34—24 17
H. B. S. 13 7 2 4 33—27 16
Haarlem 14 6 4 4 3729 16
V. S. V. 12 6 2 4 25—25 14
A. D. O. 13 7 0 6 30—31 14
Ajax 12 5 3 4 3322 13
R. C. H. 13 4 5 4 26—24 13
K. F. C. 13 4 3 6 15—25 11
Xerxes 13 2 4 7 3039 8
H. D. V. S. 13 1 4 8 18—35 6
Afdeeling II.
In afdeeling II werden drie wedstrijden
gespeeld.
Blauw Wit, welke ontmoeting door de
kampioenscandidaat gewonnen werd. Al
heel gauw namen de Amsterdammers de
leiding, doch V. U. C. wist zich te herstel
len en bracht daarna de Blauw Wit-defen-
sie eenige keeren in het nauw. In die pe
riode kwam ook de gelijkmaker. Toen her
vatte Blauw Wit haar offensief en met de
rust stond het 21 voor de Amsterdam
mers. De score werd daarna tot 51 opge
voerd en pas daarna kwam het tweede te
genpunt.
D. F. C., terecht ontevreden over het
competitie-verloop, trok naar Delft, waar
ze tegen D. H. C. een nederlaag leed. Di
rect na het begin nam D. H. C. de leiding,
doch de tegenslag prikkelde D. F. C., dat
met moeite gelijk wist te maken.
Dezelfde geschiedenis herhaalde zich
nog eens, zoodat de rust met 22 kwam.
Dadelijk na de hervatting wist D. F. C. de
leiding te nemen, maar twee doelpunten
aan den anderen kant brachten den stand
op 43, die zelfs tot 53 vergroot werd.
Toen even voor tijd D. F. C. nogmaals
scoorde kwam er nog hoogspanning, maar
D. H. C. hield stand.
D. F. C. heeft nog 'n uitwedstrijd te spe
len (tegen H. F. C.) en nog vier thuiswed
strijden! Men ziet het onbillijke dus wel in
deze competitie-afwerking!
Intusschen zijn hier slechts twee kam-
pioenscandidaten overgebleven, n.1. Blauw
Wit en Feyenoord, waarvan laatstgenoem
de 2 verliespunten meer heeft en 2 wed
strijden achter is. Waar beide ploegen el
kaar nog moeten ontmoeten, is de strijd
dus nog geheel open.
Blauw Wit's programma luidt:
Thuis: D. H. C., H. F. C.
Uit: Feyenoord, Stormvogels, Z. F. C.
Feyenoord moet nog de volgende wed
strijden spelen:
Thuis: Blauw Wit, V. U. C.
Uit: D. F. C., D. H. C., D. W. S., Excel
sior, H. F. C.
Het programma der Rotterdammers is
dus wel veel zwaarder.
In Haarlem op het H. F. C.-terrein werd
de opnieuw vastgestelde wedstrijd Storm
vogelsH. F. C. gespeeld. H. F. C. speelde
in een nieuwe opstelling, die goed voldeed.
Zij was voor de rust absoluut de sterkste,
maar zag geen kans, die meerderheid in 'n
doelpunt uit te drukken, zoodat de rust
met blanco-stand kwam. Direct na de her
vatting doelpuntte H. F. C. twee keer. Toen
zette Stormvogels alles op den aanval en
forceerde tenslotte een gelijk spel. Daar
mee kwam het einde.
De stand is hier:
Blauw Wit 13 10 2 1 30—10 22
Feijenoord 11 7 2 2 3413 16
D. F. C. 12 6 3 3 24—18 15
Stormvogels 14 6 3 5 3422 15
D. H. C. 14 6 2 6 42—31 14
D. W. S. 14 5 4 5 29—27 14
Z. F. C. 13 3 6 4 17—25 12
Excelsior 13 3 3 7 2036 9
V. U. C. 13 2 3 8 2141 7
H. F. C. 13 1 4 8 14—42 6
In het Oosten werd gisteren niet gespeeld,
zoodat we thans beginnen met
afdeeling IV
waar van de drie vastgestelde wedstrijden
er slechts één door ging, nl. NoadN.A.C.
Noad begon uitstekend en had na 5 minu
ten reeds een 20-voorsprong. Maar N.A.C.
speelde rustig verder, was technisch veel
beter en een kwartier later stond het al 23!
Met dezen stand werd ook gedraaid. Na de
rust trachtte Noad met enthousiasme op
nieuw den strijd te forceeren, maar toen het
24 werd, was Noad volkomen kapot,
't Werd nog 52 voor de Bredasche club, die
dus nog een klein kansje heeft op den titel.
Men zie den stand:
B. V. V. 13 7 5 1 28—20 19
N. A. C. 14 6 6 2 28—17 18
M. V. V. 14 6 4 4 31—25 16
P. S. V. 12 3 7 2 18—16 18
Eindhoven 13 5 3 5 2424 13
Juliana 14 4 5 5 21—25 13
Longa 11 3 5 3 22—14 11
Bleijerhelde 12 3 5 4 16—19 11
Roermond 13 4 2 7 1426 10
N. O. A. D. 14 2 2 10 21—37 6
Afdeeling V.
In het Noorden werden twee wedstrijden
gespeeld, die alleen van belang waren voor
de bezetting der onderste plaats.
Voor Sneek was het een slechte dag;
zelf verloor ze en Achilles veroverde een
puntje. Dat ziet er dus somber uit voor de
Sneeker ploeg.
Sneek speelde thuis tegen Leeuwarden en
begon met vollen moed. Ze nam dan ook de
leiding, maar direct daarna werd het gelijk
en nog geen minuut later stond het 12. Met
dezen kleinen achterstand begon de tweede
helft, die niet veel beteekende. Toen een
Sneeker back in eigen doel schoot (13),
was het met de thuisclub gedaan. Ze verloor
met 41.
Achilles speelde tegen G.V.A.V. en toonde
direct een veldmeerderheid, die pas na ruim
een half uur in een doelpunt tot uitdrukking
kwam. Na de thee bleek de Asserclub uitge
speeld. Haar verdediging hield echter lang
stand en pas in het laatste kwartier kwam
de zeer verdiende gelijkmaker.
Dé stand is hier:
Be Quick 12 11 1 0 51—10 23
Veendam 12 9 1 2 38—26 19
Velocitas 12 6 3 3 31—17 15
Leeuwarden 12 7 0 5 3225 14
H. S. C. 12 5 2 5 31—37 12
G. V. A. V. 13 4 3 6 32—27 11
Friesland 13 4 2 7 23—40 1 0
Hoogezand 11 3 1 7 1925 7
Achilles 12 2 3 7 21—35 7
Sneek 11 1 0 10 10—46 2
D. O. S. loopt uit De positie van
Alcmaria iets gunstiger. W. F. C.
weerstaat Velox.
Moest verleden week 't Gooi thuis in
D. O. S. met 21 haar meerdere erkennen,
ook de returnmatsch, welke gisteren te
Utrecht gespeeld werd, eindigde in een
overwinning van de leiders. Thans won de
thuisclub met 43.
Doordat de overige kampioenscandidaton
niet in het veld kwamen zijn de Stichte
naren twee doelpunten ingeloopen.
Alcmaria zag haar positie iets verbete
ren. Zelf wist zij in den uitwedstrijd tegen
Bloemendaal een 22 gelijk spel te be
vechten, maar Kinheim bewees onze stad-
genooten een zeer groote dienst, door den
thuiswedstrijd tegen A. F. C. met 30 te
verliezen. Ongetwijfeld is dit een zeer
slechte beurt voor de Velsenaren, want ve
len zullen hun tegen de Amsterdammers
een kans gegeven hebben.
Westel.
2e kl. A
t>
E3
etf
'•ofl i O
3 i Ixj
o -
G>
N3 l
O
Q
W
Alcmaria 1
a
a
•q
Kinheim 1
I c5
O
~iQi>
U.V. V.
0-214-4
i-i
4-1
3-i;i.8| -
Zeeburgia
-
2-2
2-0
3-1
i-2|i-i|4-i
A. F C.
m
5-4! D
5-4
2-2
2-2
l-4j j2-4
E.D. O.
1-1
jl-5j E
4-2
3-1
-
j4.2|0-0
Alcmaria
-
3-3=7-310-1
4-2
0-2
2-4j - 12-2
Bl.daal
2*2
1-112-2
-
2-2
2-1
1-2=3-0: -
Kinheim =2-7
- |0-3|l-l
1-2
2-4
- jo-2|l-l
't Gooi
3-4
l-2j -
2-4
1-1
D.O.S. |2-1
3-111-113-3
3-2
-
4-3| G -
Vrschaar.
4-0
- |3-3|2-2
4-0
2-1
Van het nog te verwerken programma
was dit o.i. ook de minst zware ontmoe
ting. Zeeburgia en 't Gooi zijn ongetwijfeld
sterker, en het is een groote vraag of uit
de wedstrijden tegen U. V. V., D. O. S. en
E. D. O. winst behaald zal worden.
Alcmaria daarentegen ontvangt de bei
de clubs uit Utrecht nog en moet nog
naar 't Gooi en Vriendenschaar. Momenteel
is Alcmaria dus 4 punten voor, en wy ge-
looven, dat er uit de vier nog resteerende
wedstrijden wel een paar punten bijkomen.
Ja!je kunt zooveel zeg
gen als je wilt, maar mijn hond en
ik zijn vroeger al met je op jacht
geweest en we hebben ons leven
nog te lief!