sambo de olifant
£iuAtoaaet
fcutd- en Jum&ouw
Spoct
DE BAAS.
HOFFELIJKHEID.
De wereldvlucht van Hughes
Op weg naar Jakoetsk.
DE RONDE YAN FRANKRIJK
Middelkamp winnaar der
zevende étappe.
Luducq blijft leider.
TWEEDE BLAD.
3
Vannacht om vier uur kreeg Fritz in
Zwammerdam nog een lekken band, waar
door hij de laatste étappe te voet af moest
leggen.
Het is zijn plan de terugreis eveneens per
fiets te doen.
Bestrijding van z.g. schijnakten. - Inge
diend is een wetsontwerp tot aanvulling
van artikel 667 aan het burgelijk wetboek
en wijziging van de artikelen 43 en 45 der
faillissementswet.
Dit ontwerp van wet heeft ten doel de be
strijding van het euvel der zoogenaamde
schijnakten.
Onder „schijnakte" wordt in dit verband
verstaan een akte, waarbij iemand fingeert
zijn roerende goederen, die hij overigens,
als houder voor den verkrijger, onder zich
houdt, aan een ander „constituto pos-
sessorio in eigendom te hebben overge
dragen, ten einde deze goederen aldus te
onttrekken aan het algemeene verhaals
recht, dat zijn schuldeischers, krachtens ar
tikel 1177 W.B., daarop hebben.
HET STEMPELEN VAN RIJWIEL
PLAATJES.
Men verzoekt ons opname van het vol
gende:
Het groote nut van het stempelen der rij
wielplaatjes met naam en adres dringt lang
niet genoeg tot het groote publiek door. En
men moet al een bijzonder onderzoek bij dc
politie instellen om er achter te komen
welk een besparing van geld, verdriet en
ambtelijke rompslomp het zou beteekenen,
indien alle fietsers in Nederland hun rij
wielplaatje lieten afstempelen. Zoo groot
wordt het nut daarvan aangeslagen, dat er
in de kringen der ingewijden wel eens
stemmen zijn opgegaan om dat stempelen
verplicht te stellen.
Trouwens in Engeland, waar toch heel
wat minder wordt gefietst dan hier te lan
de, wordt zulks reeds ernstig overwogen.
Nu komen wij in ons land niet zoo heel
gauw met gebodsbepalingen, vooral niet
zoolang langs vrijwilligen weg eigenlijk
hetzelfde kan worden bereikt. Men wete n.1.
dat de vereeniging Arbeid voor Onvol-
waardigen (A. V. O.) al eenige jaren bezig
is, om een vrij groot aantal onvolwaardige
arbeidskrachten aan arbeid te helpen door
hen te belasten met het stempelen van de
nieuwe rijwielplaatjes, met naam en adres
van den bezitter. De vereeniging slaat hier
bij twee vliegen in één klap. Zij geeft
iedereen de gelegenheid om zich te verze
keren tegen diefstal en verlies van rijwiel-
plaatjes en fiets en tevens is dit een onge
zochte werkverschaffing voor een paar hon
derd onvolwaardigen, die behalve een be
hoorlijke verdienste, de moreele winst boe
ken dat zij, die als regel buiten het pro
ductieproces vallen, thans de gelegenheid
krijgen door eigen arbeid wat te verdienen.
Het werk ligt buiten de gewone arbeids
markt, vormt dus geen concurrentie-object
met de volwaardige arbeiders en wordt
door de betrokkenen met dankbaarheid
aanvaard.
Het vorig jaar kon de vereeniging een
kleine 12.000 loon uitkeeren, dank zij de
medewerking die zij van officieele en niet-
oficieele zijde ondervond.
De stempelcampagne is dit jaar al weer
begonnen. Sedert 1 Juli heeft de vereeni
ging een groot aantal blanco plaatjes in
depot ontvangen van de Rijksmunt en stem
pelt die af met naam en adres van hen, die
op collectieve lijsten van werkgevers, scho
len, instellingen, diensten en bedrijven hun
wensch tot het ontvangen van een gestem
peld plaatje hebben te kennen gegeven. Op
den dag dat de plaatjes bij de postkantoren
verkrijgbaar zijn, levert de A. V. O., ook de
door haar gestempelde plaatjes af. Aller-
wege, inzonderheid van de zijde der werk
gevers en hun vereenigingen, wordt in toe
nemende mate deze vóórstempeling bevor
derd. Immers, als alles moest worden ge
stempeld in de twee weken, dat de groote
verkoop ten postkantore geschiedt, dan zou
men handen en machines te kort komen.
Op 21 Juli begint de openbare stempe
ling; dan worden bij de postkantoren in de
40 voornaamste plaatsen des lands stempel-
machines geplaatst om de koopers van rij
wielplaatjes in de gelegenheid te stellen het
nieuwe plaatje te koopen en tegelijk af te
stempelen.
De stempeling kost maar 10 cent. In
plaatsen waa geen machine staat kan men
een gestempeld plaatje bestellen bij het
hoofdkantoor der A. V. O., Overtoom 187,
Amsterdam (W.), tegen voorafgaande gi
reering van een bedrag van 2.80 op giro
nummer 301170. In dit bedrag is 20 cent
voor aangeteekend toezenden van het ge-
stemplde plaatje inbegrepen.
Ook weer dit jaar geeft de A. V. O. daar
naast gelegenheid om adresplaatjes te be
komen voor koffers, tasschen, doozen, stok
ken, paraplu's enz. a 15 cent.
Buitengewoon vlot verloopt de vlieg
tocht van Hughes. Met een enorm hoog
gemiddelde worden de etappes afgelegd
en als het zoo door gaat, wordt het
record voor den tocht om de wereld ge
broken.
Wat ook de bedoeling is!
Hughes, die Dinsdagmorgen om 1 uur on
geveer uit Parijs vertrok en nauwelijks 8
uur later in Moskou arriveerde, heeft daar
slechts een kort oponthoud gehad, zoodat
nog gistermorgen gestart werd voor de etap
pe naar Omsk. Aldaar kwam het vliegtuig
om 5 uur n.m. (Engelsche zomertijd) aan.
Hughes en zijn njetgezellen gunden zich te
Omsk eenige rust en vertrokken om 22.37
(G.M.T.) gisteravond naar Jakoetsk, dat 2100
myl van Omsk ligt.
Hughes heeft per radio eenige mededee-
lingen over zijn tocht gedaan. Boven
Duitschland kon hij niet in rechte lijn vlie
gen, daar hij een door de Duitsche regee
ring voorgeschreven koers moest volgen, die
buiten de militaire zones omgaat. Bovendien
moest hij op een hoogte van ten minste 3000
meter vliegen. Hughes steeg tot 5000 meter,
maar verloor tijd om die hoogte te bereiken.
De vlieger achtte het mogelijk, dat hij met
moeilijkheden te kampen zou krijgen bij ver
schillende bergketens, voor hy de Bering-
zee bereikt zou hebben, evenals daarna op
weg naar Fairbanks. Hij wist nog niet, of hij
in één ruk van Fairbanks naar New-York zou
vliegen.
„Alles gaat goed", seint Hughes.
Dat de tocht voorspoedig verloopt, blijkt
uit een radiogram, waarin hy meldt, dat aan
boord van het vliegtuig alles goed gaat en
dat de gemiddelde snelheid 336 K.M. per uur
bedraagt. Dit bericht werd opgevangen door
het radiostation Moskou en per trans-atlan-
tischen telefoon naar de Ver. Staten overge
bracht.
De vertgenwoordiger van Hughes te New-
York deelt mede, dat het vliegtuig vannacht
om twaalf uur 42 (Engelsche tijd) boven
Novisibirsk vloog, dat gelegen is op 640
K.M. ten oosten van Omsk.
De Lockheed van Howard Hughes.
Men schryft ons:
Het Lockheed-vliegtuig waarmede Howard
Hughes zijn vlucht om de wereld maakt, is
van het type L.14, de Super Electra, welke
dit jaar ook aan de K.L.M.-vloot in de West
en in Europa werd toegevoegd.
De K.N.I.L.M. vliegt op het oogenblik met
dit vliegtuigtype tusschen Batavia en Syd-
ney. Voor de Oceaanvlucht had Hughes zijn
Lockheed met sterkere motoren uitgerust,
t.w. met Wright Cyclone-motoren van het
type G. 102, waarmede ook de Douglas DC 3
van de K.L.M. zijn voorzien. Deze motoren
ontwikkelen in den start een vermogen van
1100 P.K. elk. Hierdoor komt de snelheid
van het vliegtuig hooger te liggen dan in de
standaarduitvoering. De Amerikaan vliegt
blijkens de berichten lang niet op maximum
snelheid. Vermoedelijk laat hij zijn motoren
op 70 tot 75 pCt. van het vermogen draaien.
De motoren drijven de vier Hamilton Stan
dard Hydrolatic-schroeven, waarmede ook de
K.L.M. haar nieuwste D.C. 3 „De Kemp
haan", bij wijze van proef, heeft uitgerust.
Deze schroeven kunnen tijdens de vlucht
zoodanig van stand veranderen, dat de lucht
druk er geen vat meer op heeft, zoodat de
schroef in volle vlucht stilgezet kan worden,
zonder dat dit eenig nadeel voor den motor
op kan leveren.
De Lockheed van Hughes is voorts nog
uitgerust met extra benzinetanks, die wer
den aangebracht in de vleugels en in de ka
juit. De K.L.M.-werktuigkundigen die van
Schiphol naar Le Bourget werden gedirigeerd
om het toestel na te zien, bevonden alles uit
stekend in orde. Vliegtuig en motoren had
den zich in de vlucht over den Oceaan voor
treffelijk gehouden. Er was geen spoor te
vinden dat er op wees dat de Lockheed ruim
16 uur achtereen in de lucht was geweest.
Er werd alleen een geringe beschadiging
geconstateerd aan de verbinding van het
staartwiel met den staart. De staartvlakken
waren volkomen onbeschadigd, maar het toe
stel schijnt zwaar belast als het was voor
den sprong over den Oceaan in den start
van New-York met het staartwiel een obsta
kel licht geraakt te hebben. Een en ander is
in onderling overleg op Le Bourget voorloo-
pig in orde gebracht. Bij een voorzichtige
landing heeft de vlieger geen noemenswaar-
digen last te ondervinden van het bescha
digde staartwiel.
De vlucht van Hughes is daarom ook voor
de Nederlandsche luchtvaart van belang,
omdat men hetzelfde materieel, dezelfde mo
toren, schroeven e.d., ook bij de K.L.M.-vloot
aantreft.
Een en ander kan men dus uit het verloop
van deze vlucht toetsen aan de ervaring wel
ke men met de Lockheed bij de K.L.M. heeft.
Hughes te Jakoetsk.
Om 9 uur 08 Greenwichtijd is Hughes met
zijn toestel op het vliegveld te Jakoetsk ge
land. De vliegers hadden een vlotte reis ge
had en maakten op het traject OmskJa
koetsk een gemiddelde van 212 mijl per uur.
De organisatoren van den tocht deelen
mee, dat Hughes vijf uur op het ontworpen
reisplan achter is.
ONZE POSTVLUCHTEN.
De positie der postvliegtuigen was gisteren:
Uitreis: Ibis te Rangoon; Reiger te Athene;
Valk te Bandoeng.
Thuisreis: Emoe te Basra; Oehoe te
Medan.
HET BLOEMBOLLENVAK.
Een adres aan den minister.
De vereeniging tot behoud van het Bloem
bollenvak in Nederland (anti-saneering)
heeft aan Zijne Excellentie den Minister van
Economische Zaken het volgende schrijven
verzonden:
De Vereeniging tot Behoud van het
Bloembollenvak in Nederland, tellende
méér dan 2000 leden-vakgenooten, verzoekt
Uwe Excellentie beleefd, doch zeer drin
gend niet tot vernieuwing van het sanee-
ringsplan voor de bloembollencultuur 1937-
1938, hetwelk op 31 Juli afloopt, over te
gaan, doch alle betreffende maatregelen,
welke in zoo hooge mate funest voor het
Nederlandsche bloembollenbedrijf zijn ge
worden, op te heffen en het loopende plan
te liquideeren.
Onze vereeniging is, zooals Uwe Excellen
tie bekend zal zyn, steeds beducht geweest
voor de gevolgen, welke de saneeringsmaat-
regelen zouden hebben en heeft van den
aanvang af gewezen op het gevaar van uit
breiding en vestiging van de bloembollen
cultuur in het buitenland, waar de Neder
landsche maatregelen voor de buitenland-
sche kweekers groote voordeelen opleveren
moesten. Deze uitbreiding is een feit gewor
den, wat thans bevestigd wordt door onder
zoek van een commissie uit de Algemeene
Vereeniging voor Bloembollencultuur. In
het bijzonder is de teelt van tulpen, welke
de grootste factor in ons bedryf vormt, op
onrpstbarende wijze toegenomen en is de
kweek wij ze van dit product in Engeland de
laatste jaren zeer verbeterd, zoodat daar
thans kweekerijen zijn, die de meest criti-
sche vergelijking met vooraanstaande kwee
kerijen op Nederlandschen bodem kunnen
doorstaan.
Wij hebben er steeds op gewezen, dat deze
door de saneeringsmaatregelen bevor
derde buitenlandsche culturen ons vak in
de toekomst een moordende concurrentie
zouden aandoen. Thans is reeds een feit dat
de geregelde Engelsche afnemers van onze
Nederlandsche bloembollen in den rug wor
den aangevallen door de Engelsche kwee
kers, waardoor onze afnemers zich nu reeds
terughoudend tegenover het aanbod van Ne-
derlandsche bollen toonen.
Een der motieven van voorstanders van
de maatregelen was, dat gevreesd zou moe
ten worden voor dumping met het Neder
landsche product op de Engelsche markt.
Het dumpen van de Engelsche markt door
het Engelsche product blijkt thans echter
een onmiddellijk en veel ernstiger gevaar.
De teeltregeling en minimum- of basis
prijzen hebben tevens ten gevolge gehad,
dat de teelt van vluggroeiende en dikwijls
voor den handel waardelooze bloembollen-
varieteiten hier te lande zeer is toegenomen,
waardoor dus bewust een surplus wordt ge
kweekt, waarvan de opkoop zware offers
van de normale kweekerij vergt.
Tevens maken wij Uwe Excellentie er op
attent, dat de door U vastgestelde binnen-
landsche basisprijs is verworden tot buiten
landsche verkoopprijs, waardoor de expor
teur zich de handelswinst ziet ontgaan.
Voorts dwingt de teeltregeling den kwee-
ker bij een best gewas al zyn leverbaar op
de markt te brengen, waardoor de prijzen in
sterke mate gedrukt worden.
Bovendien brengen wij onder de aandacht
van Uwe Excellentie, dat het vak door de
teeltregeling theoretisch niet, doch practisch
wel gesloten is voor jonge of pasbeginnende
kweekers, daar de teeltbewijzen zoo in prijs
zijn gestegen, dat aanschaffing daarvan te
gen de geldende prijzen geen daad van goed
koopmanschap voor hen kan worden ge
noemd.
Tenslotte mogen wij er Uwe Excellentie
nog eens op wijzen, dat de werkloosheid in
ons vak, die bij den aanvang van de sanee
ring in zoo ernstige mate is toegenomen,
tot dusver geen dalende tendenz vertoont.
Behalve deze en andere gevolgen achten
wij de concurrentie uit het buitenland, als
onmiddellijk gevolg van de genomen maat
regelen, het allergrootste bezwaar. Dat de
afschaffing hiervan gerechtvaardigd is, blykt
indirect uit de ontwikkeling van de vrye
bol- en knolgewassen, waarvan de export
zoowel in gewicht als in waarde is geste
gen.
Wij eindigen met Uwe Excellentie nog te
wijzen op de uitspraak in de vergadering
van de Algemeene Vereeniging voor Bloem
bollencultuur van 21 Juni 1937, waarin met
groote meerderheid de opheffing der sanee
ringsmaatregelen werden gevraagd.
Wij hopen, dat Uwe Excellentie in het be
lang van de ontwikkeling van het bloem
bollenvak in Nederland, wel tot afschaffing
der genoemde maatregelen zal willen be
sluiten.
47. Maar dan... da voetspore"k»«nan«uU Maan
te komen.
48. De andere morgen, om 7 uur, riep de moeder van
Jan: „Opstaan Jan!" En toen ze geen antwoord kreeg,
liep ze naar zijn bed en het bed was leeg. Terwijl ze
angstie bij het lege bed stond, kwam de moeder van
Flip. Ook Flip was verdwenen. „Ze zijn vast die olifant
zoeken", zei de vader van Lange Jan.
KENNEMERLAND.
De markt toont het zomerbeeld. Een
groote aanvoer en rijke verscheidenheid. En
de prijzen voor le kwaliteit waren alleszins
bevredigend. Maar er komt een groot kwan
tum „dat den toets der critiek" niet kan
doorstaan en hiervan komt weinig terecht.
Bloemkool had niet die groote belang
stelling zooals we (behoudens uitzonderin
gen) gewoon zyn. De prijzen waren voor
le soort (en welk een kwaliteit) slechts
7 a 10 en voor 2e soort 2 a 4.50 per
100 stuks. Sla had meer belangstelling en
de prijzen 1.80 a 3.20 waren bevredigend.
Andijvie was gewild en maakte een prijs van
2 a 4 per 100 K.G. De aanvoeren van
spinazie en postelein waren niet overdadig
groot, doch niettemin was de prijs niet hoog,
n.1. 0.30 a 0.45 en ƒ0.15 a 0.35 per kist.
Peulvruchten werden in beduidende kwan-
tums aangevoerd en de prijzen vielen mee.
Behoudens doperwten (welke dik en rimpe
lig waren) viel de kwaliteit te roemen en de
prijzen waren niet onbevredigend. We no
teerden: Capucijners (br.) 12 a 14, id.
(wit) 10 a 15.50, raspers 14 a 20, dop
pers 8 a f l£en peulen 16 a 25 per 100
K.G. De aanvoer van snijboonen en dikke
boonen was klein, doch de eerstelingen uit
de natuur zijn aangevoerd, zoodat er spoedig
meer ruimte komt. Snijboonen golden 32
a 38 en boonen 34 a 40 per 100 K.G.
Tuin boonen waren in trek en de prijzen
5-f 8 per 100 K.g., aan den hoogen kant en
Bosgroente wer ruim aangevoerd en alleen
boswortelen waren duur. We noteerden: Bos
peen 6 a 11.50, selderie 2 a 3, peter
selie 12, uien 24, asperges (wit)
3643, id (blauw) 1519 per 100
bos. Komkommers waren niet in trek en
maakten een prysje van 1.50—3.50 per
100 stuks. Tomaten waren gewild, doch de
prijzen 10 a 14 per 100 K.G., niet hoog.
De overige aanvoer van groente had onver
anderde prijzen.
De aardbeiencampagne loopt ten einde.
Aan de dagelijksche noteering van Bever
wijk kan men zien, dat aanvoer en prijzen
teruggaan. Ook in Heiloo gaat de aanvoer
terug en deze bedroeg de vorige week tus
schen de 60.000 en 70.000 K.G. met een ge
middelden prijs van 1 15—17 voor de late
en 11.50 a 14 voor de vroege en wel per
100 K.G. Hieruit kan men zien, dat de prij
zen terug loopen.
Naast de aarbeien komt er aanvoer van
zwarte bessen en frambozen. Zwarte bessen
zijn duur, n.1. 42 a 52 per 100 K.G.
Roode bessen golden 10 a 15 per 100
pond. Frambozen maakten een prijs van
0.15 a 0.20 per doosje. Kruisbessen deden
0.55 a 0.75 per slof (een hooge prijs) en
perziken (variatie in kwaliteit) van 3.50
tot 11 per 100 stuks. De volgende week
zijn we volop in den aanvoer van fruit en
zijn er meer stabile prijzen te verwachten.
DE GROOTSTE AMERIKAANSCHE
TIJDSCHRIFTEN WINNEN LEZERS
MET COURANTENRECLAME.
De Curtis Publishing Cy., die uitsluitend
tijdschriften uitgeeft en wel dé bekende
bladen met de millioenen-oplagen „Sa-
turday Evening Post" en „Ladies Home
Journal", zyn de laatste jaren steeds
meer in couranten gaan adverteeren.
In 1935 plaatsten zij ruim 231.500 regels
in couranten; het jaar daarop werd dit
aantal meer dan verdubbeld, n.1. 639.000
regels.
Zooveel resultaat schijnt deze reclame-
politiek op te leveren, dat Curtis vorig
jaar haar budget voor courantenreclame,
t.o.v. het voorafgaande jaar, ongeveer
verdriedubbelde en t.o.v. 1935 ruim ver
achtvoudigde.
Met haar 1.870.321 regels rangschikt deze
uitgever zich thans onder de veertig
grootste Amerikaansche adverteerders in
couranten.
Wielrennen
De zevende etappe van de Ronde van
Frankrijk welke over 115 K.M. van
Bayonne naar Pau leidde, is door onzen
landgenoot Middelkamp gewonnen in
den tijd van 2 uur 51 min. 22 sec. Dank
zij het feit, dat hy door zyn etappe-over
winning een vergoeding van 1 minuut
kreeg, is Middelkamp verscheidene
plaatsen in de algemeene rangschikking
opgeschoven en staat thans als 23e ge
klasseerd op de groote lijst, met nog
geen 8 minuten achterstand op den lei
der, den drager van de gele trui, Le-
ducq, die zyn positie vandaag wist te
handhaven.
Opnieuw is dus een der Nederlandsche
vertegenwoordigers er in geslaagd een etap
pe te winnen. Eerst vestigde Schulte de aan
dacht op zich door in de derde etappe, van
St. Brieuc naar Nantes, als eerste ever de
streep te gaan, thans is het Middelkamp, die
een glorieuze zege behaalde en opnieuw be
wees, dat er met de Nederlandsche renners
ernstig rekening moet worden gehouden.
Niet voor een uiteindelijke zege in de ronde,
daarvoor is de kracht en vooral de kwanti
teit der Hollandsche renners niet groot ge
noeg. Maar wel als gevaarlijke outsiders in
de etappes. Van de zeven etappes zyn er
thans twee door Nederlanders gewonnen,
twee door Belgen, 1 door een Italiaan, 1 door
een Luxemburger en 1 door een Duitscher.
Middelkamp heeft in de zeven étappes,
welke achter ons liggen, wel zeer regelma
tig gereden. In de eerste etappe werd hij
derde, daarna werd hij achtereenvolgens 48e,
34e, 33e, 29e, 30e en 23e in de algemeene
rangschikking. Ook van Schendel is een
etapperenner bij uitnemendheid. Na de etap
pe van vandaag is hij 38e in het klassement
met een totaaltijd van 43 uur 11 min. 45 sec.,
terwijl Leducq, de drager van de leiderstrui,
43 uur 55 sec. noteert. Overigens is het wel
opmerkelijk, dat het verschil tusschen de
renners in de algemeene rangschikking zoo
bijzonder klein is. Woensdag wordt er te
Pau gerust en Donderdag is er de eerste
zeer zware bergetappe, Pau-Luchon met top
pen als de Aubisque (1750 meter), de Tour-
malet (2100 meter), de Aspin (1500 meter)
en de Peyresourde (1550 meter) over bijna
200 K.M. Dan zal het veld wel springen, dan
zal het aspect van den strijd zich zeker wij
zigen. Nog zijn alle zes Nederlandsche ren
ners in de ronde' en zijn hun verrichtingen
beter geweest, dan men had durven hopen.
Maar Donderdag zal de bergproef moeten
uitmaken, in hoeverre onze landgenooten bij
het klimmen kunnen meekomen, of zij ach
ter raken of dat zy wellicht hun positie nog
kunnen verbeteren.
Leducq bleef leider dank zij
Middelkamp.
Leducq heeft het behoud van de gele trui
aan Middelkamp te danken. In de sprint
won Middelkamp n.1. van den Duitscher
Wengler, die slechts 26 seconden in de rang
schikking achter stond op Leducq. Had
Wengler dus de etappe gewonnen, dan had
hy de eene minuut tijdsvergoeding gekregen
en was Leducq van de eerste plaats verdre
ven.
Veel strijd is er overigens in deze etappe
niet geweest. Eerst op de laatste 20 K.M.
viel er iets van strijd te bespeuren. Leducq
n.1. kreeg bandenpech en onmiddellijk was
dit het sein voor enkele concurrenten om
weg te loopen. Lesueur stapte af en hielp
zijn landgenoot door hem zijn fiets te geven.
Wengler had inmiddels zijn kans gezien en
was gedemarreerd. In een tempo van 40
K.M. trok hij er tusschen uit, spoedig gevolgd
door Middelkamp en Vissers, die den Duit
scher inhaalden. Met zyn drieën bereikten
zij Pau het eerst, waar onze landgenoot in
den sprint won. Elf seconden achter Vissers
kwam de Spanjaard Berrendero binnen, ge
volgd door Frechaut en Bini, alsmede het
hoofdpeleton, dat niet minder dan 79 ren-