voortgezette on .er-. ije in de toekonet met j>ngeleeh wordt MMIIMb, da»
4'rujrjaoh en eindelijk ook Duiteoh. Dan aehtte hij de verkondingen in de 'Jfcn-
c;eleohe scholen - ook in de nie t~koetecrolen - tueeoheu onderwijzer? en
leerlingen beter, daar hier veel meer epra-te ie van een kleine gèneeaecho
waar men 1.- v Ie en trotser op ie. iervoon wordt ook tijd or> tehool ge
laten, daar minder pcrate kennle behoeft te worden biJgebrnoht< hit eohept
teven? -i< le.,t,w.fid meer t ai te rv raing te d ?en er. ook an» burger
zin. It 1 tcti n -• •de ijbutgerec.-r o..*nde, rr.ee tv 1 relitie. e
1 l»hjj,t telling worit jewe rt, ale de bereidheid *nan poli ti ek te doen" en.
éaurvoox l ter een baantje (eender reldelijke vooraeelen) op zich.te nemen»
eeh.. u: ten te b< n. Jij eec er ten «lette oog u v c i op,
dat het allemlinet iljn bedoeling na» onze kinderen te veren «ie ;«n, aear
hij hoopte, di t het ionifeeaootéor pp -si de ««penenm de c-rlog zal orden