contact Zwerfvuil mm HEILOO GEMEENTE nieuws en informatie voor de inwoners van Heiloo Openingstijden Burgerzaken Raad en (raads)commissies Heeft u vragen? Bel meteen!! Om Heiloo schoon te houden is uw hulp ook nodig. Lege blik jes, snoeppapier of de inhoud van een autoasbak worden helaas wel eens op straat gedeponeerd en verstoren zo het straatbeeld. Met behulp van u als inwoner lukt het de mede werkers van de afdeling Beheer Openbare Ruimte nog beter om het zwerfvuil tot een minimum te beperken. Geef het goede voorbeeld en gooi geen afval op straat, maar neem het mee naar huis of deponeer het in één van de vele prullenbakken. Mocht er een prullenbak vol zijn, laat uw afval hier dan niet achter maar neem contact op met de afdeling Beheer Openbare Ruimte (BOR). Is uw rolemmer te vol dan verzoeken wij u het teveel aan afval in vuilniszakken te doen zodat het losse afval niet uit de rolemmer kan waaien en op straat terecht komt. Wanneer u ziet dat iemand iets op straat gooit dan kunt u diegene wellicht op zijn gedrag aanspreken. We hebben maaréén milieu, laten we daar zuinig op zijn en er geen wegwerpartikel van maken. Meer informatie Voor informatie of meldingen kunt u contact opnemen met een medewerker van de afdeling Beheer Openbare Ruimte, telefoonnummer 072 535 68 68. GEMEENTEHUIS Raadhuisplein 1 Postbus 1 1850 AA Heiloo t 072 535 66 66 Openingstijden ma t/m vrij 08.00 - 12.30 uur maandagavond 18.00 - 20.00 uur Op andere tijden na afspraak. BEHEER OPENBARE RUIMTE AFVALBRENGPLAATS Rosendaal 2 Postbus 1 1850 AA Heiloo t 072 535 68 68 Openingstijden ma t/m vrij 08.00 - 15.45 uur zaterdag 09.00 - 12.00 uur Hoorzittingen commissie voor Bezwaarschriften De commissie voor Bezwaarschriften houdt op 21 januari a.s. hoorzittingen voor de behandeling van bij burge meester en wethouders ingediende bezwaarschriften tegen de volgende besluiten: 20.00 uur: Verlenen van een bouwver gunning eerste fase voor De Spanring 2. 20.30 uur: Aanwijzing van het pand aan de Groeneweg 12 als gemeentelijk monument. Deze hoorzittingen worden gehouden in de B&W kamer van het gemeente huis (toegang via de ingang bij het witte kerkje, Raadhuisplein 1). De hoorzittingen zijn in beginsel open baar. Op verzoek van belanghebben den kan de zitting om persoonlijke of andere bijzondere redenen besloten worden gehouden. Ook kan de com missie, op grond van wettelijke voor schriften, beslissen dat de zitting beslo ten gehouden wordt. Ter Inzage De stukken van bovengenoemde zaken liggen, voor zover deze open baar zijn, tot de datum van de hoorzit ting van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur ter inzage bij de secretaris van de commissie voor bezwaarschriften, mevrouw C.H. Venhuis, afdeling Bestuursonder- steuning. Buiten deze bezoekuren kun nen de stukken op afspraak met de secretaris van de commissie worden ingezien. Meer informatie Voor nadere informatie over het genoemde of de behandeling van bezwaar of beroep in het algemeen kunt u terecht bij mevrouw C.H. Venhuis, secretaris van de commissie, telefoonnummer 072 535 66 48. Welstandscommissie Op maandag 21 januari a.s. vergadert de Welstandscommissie. De vergade ring begint om 14.00 uur in kamer 008 wan het gemeentehuis (toegang via de hoofdingang van het gemeentehuis, Raadhuisplein 1). De behandeling van bouwplannen is openbaar. Op verzoek van belangheb benden kan de vergadering om per soonlijke of andere bijzondere redenen besloten worden gehouden. Belangstellenden en belanghebbenden kunnen de vergadering van de wel- standscommissie bijwonen op de publieke tribune. Belangstellenden en belanghebbenden hebben geen spreekrecht, met uitzondering van een planindiener en/of ontwerper. Deze kan op afspraak een toelichting geven tij dens de vergadering waarin het plan wordt behandeld. Voorts zijn de goed gekeurde notulen van de behandeling van bouwaanvragen openbaar. Voorlopige agenda 1. Opening en mededelingen. 2. Notulen vergadering d.d. 7 januari 2008. 3. Ingekomen stukken. 4. Ingekomen bouwplannen: - De Burcht 9, vergroten woning; - Holleweg 48, bouwen woning. 5. Algemene zaken met betrekking tot de welstand. 6. Rondvraag en sluiting. De definitieve agenda - inclusief de ingeplande afspraken en de volgorde van de behandeling, en de daarop betrekking hebbende bouwplannen - staat vanaf vrijdagmiddag 18 januari a.s. op de website van Heiloo en ligt op maandag 21 januari a.s. tus sen 08.00 en 12.30 uur op het gemeen tehuis ter inzage bij de Publieksbalie Bouwen en Wonen en receptie. Meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van de publieksbalie Bouwen en Wonen, tele foonnummer 072 535 66 66. Burgerlijke stand tot en met 11 januari 2008 Geboren Cain M. z.v. L. de Vries en E. Veldt Elders geboren Irene E. d.v. A.F.J. van de Ven en E. Schneider Overleden J.E. Kaandorp wv Beers U.W. Groot wv Zonneveld C.l. Boekei ev Zonneveld H.G. Zandbergen J.B. Klein Herenbrink H. Kuiper W.C.M. Opdam ev Stroomer Elders overleden A. Brouwer wv van Gijlswijk P. Eriks J.A. Janssen wv Haazelager C.M. Ligthart wv Zoon D. Beers wv Schilder N. Wiersma wv Brandsma N.A. Adrichem A.M.G. Pepping ev Veldt T.J. van den Berg N.F. Zuurbier

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Uitkijkpost : nieuwsblad voor Heiloo e.o. | 2008 | | pagina 13