contact Klantbegeleidings systeem HEILOO Verleende collectevergunning GEMEENTE nieuws en informatie voor de inwoners van Heiloo Openingstijden Raad en (raads)commissies Heeft u vragen? Bel meteen!! UITKIJKPOST 7 MEI 2008 In de centrale hal van het gemeentehuis is iets veranderd. Vanaf begin februari 2008 staat er bij de entree een 'console', waarop u kunt aangeven waar u voor komt: een klantbegelei dingssysteem. Het nieuwe systeem is natuurlijk voor alle par tijen even wennen. Het gebeurt wel dat de 'console' voorbij gelopen wordt. Vandaar dat wij de nieuwe werkwijze in de hal onder uw aandacht willen brengen. Het klantbegeleidingssysteem zorgt voor een betere begelei ding van de klanten, zeker wanneer het druk is in de hal, zoals regelmatig aan het eind van de ochtend en op maan dagavond. Het systeem geeft ons informatie over hoe lang u gemiddeld wacht, hoe lang een handeling duurt en voor welke producten u het meest komt. Zo kunnen we de dienstverle ning beter afstemmen op onze klanten stroom. En u weet beter wanneer u aan de beurt bent. digdheden bij u heeft, .zoals een pasfoto, uw oude paspoort en geld. Wanneer u niet de juiste spullen bij u heeft, staat u niet onnodig te wachten. Heeft u alles bij u, dan geeft de console een volgnummer uit en kunt u even plaats nemen in de hal. Als het niet druk is, wordt u direct door een van de baliemede werkers geholpen. Een voorbeeld Als u bijvoorbeeld voor het aanvragen van een nieuw pas poort komt, verschijnt de vraag op de console of u alle beno- Meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw A. Stam van de afdeling Publiekszaken, telefoonnummer 072 535 66 97. GEMEENTEHUIS Raadhuisplein 1 Postbus 1 1850 AA Heiloo t 072 535 66 66 Openingstijden ma t/m vrij 08.00 - 12.30 uur maandagavond 18.00 - 20.00 uur Op andere tijden na afspraak. BEHEER OPENBARE RUIMTE AFVALBRENGPLAATS Rosendaal 2 Postbus 1 1850 AA Heiloo t 072 535 68 68 Openingstijden ma t/m vrij 08.00 - 15.45 uur zaterdag 09.00 - 12.00 uur GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN Op Tweede pinksterdag 12 mei a.s. zijn het gemeentehuis en de afval- brengplaats aan het Rosendaal 2 gesloten. Zie voor de wijzigingen in de ophaaldata van de afvalemmers elders op deze pagina. Avondopenstelling De eerstvolgende avondopenstelling is op maandag 19 mei a.s. van 18.00 tot 20.00 uur. Commissie Bestuurlijke Zaken Dinsdag 13 mei a.s. vergadert de commissie Bestuurlijke Zaken in de raadzaal van het gemeentehuis, ingang Raadhuisweg. De vergadering begint om 20.00 uur en is voor ieder een toegankelijk. Naast de vaste punten staat op de agenda: - Instemmen met begroting 2009 en de meerjarenraming 2010-2012 van de Veiligheidsregio Noord-Holland Noord - Instemmen met jaarstukken 2007 Veiligheidsregio Noord-Holland Noord - Vaststellen van de archiefverorde ning 2008 van de gemeente Heiloo - Eindrapport Rekenkamercommissie Heiloo "Subsidies in Heiloo" Mevrouw C. van Keulen, voorzitter van de Rekenkamercommissie Heiloo, is bij dit agendapunt uitgenodigd - Inventarisatie instrumenten toezicht en handhaving na 1 september 2008 - Bespreeknotitie over hoogte algeme ne reserves gemeente Heiloo Commissie Openbare Ruimte Woensdag 14 mei a.s. vergadert de commissie Openbare Ruimte in de raadzaal van het gemeentehuis, ingang Raadhuisweg. De vergadering begint om 20.00 uur en is voor ieder een toegankelijk. Naast de vaste punten staat op de agenda: - Vaststellen beeldkwaliteitsplan Nieuw-Varnebroek - bouwstenen voor beeldkwaliteit - Vaststellen bestemmingsplan kopbe- bouwing Pastoor van Muijenweg Bespreken aanbevelingen wel standscommissie Heiloo De heer G.J. van Leeuwen/voorzit ter van de welstandscommissie, is bij dit .agendapunt uitgenpdigd Op verzoek van PvdA bespreeknoti tie over Aldi supermarkt in Heiloo Commissie Maatschappelijke Zaken Donderdag 15 mei a.s. vergadert de commissie Maatschappelijke Zaken in de raadzaal van het gemeentehuis, ingang Raadhuisweg. De vergadering begint om 20.00 uur en is voor ieder een toegankelijk. Naast de vaste punten staat op de agenda: - Procesvoorstel voor ontwikkeling nieuw subsidiebeleid - Kadernota armoedebestrijding Welstandscommissie Op dinsdag 13 mei a.s. vergadert de Welstandscommissie. De vergadering begint om 14.00 uur in kamer 008 van het gemeentehuis (toegang via de hoofdingang van het gemeentehuis, Raadhuisplein 1). De behandeling van bouwplannen is openbaar. Op verzoek van belangheb benden kan de vergadering om per soonlijke of andere bijzondere redenen besloten worden gehouden. Belangstellenden en belanghebbenden kunnen de vergadering van de wel standscommissie bijwonen op de publieke tribune. Belangstellenden en belanghebbenden hebben geen spreekrecht, met uitzondering van een planindiener en/of ontwerper. Deze kan op afspraak een toelichting geven tij dens de vergadering waarin het plan wordt behandeld. Voorts zijn de goed gekeurde notulen van de behandeling van bouwaanvragen openbaar. Voorlopige agenda 1. Opening en mededelingen. 2. Notulen vergadering d.d. 28 april 2008. 3. Ingekomen stukken. 4. Ingekomen bouwplannen. 5. Algemene zaken met betrekking tot de welstand. 6. Rondvraag en sluiting. De definitieve agenda - inclusief de inge plande afspraken en de volgorde van de behandeling, en de daarop betrekking hebbende bouwplannen - staat vanaf vrij dagmiddag 9 mei a.s. op de website van Heiloo en ligt op dinsdag 13 mei a.s. tus sen 08.00 en 12.30 uur op het gemeente huis ter inzage bij de Publieksbalie Bouwen en Wonen en receptie. Meer informatie Voor meer informatie kunt u terecht bij een medewerker van de publieksbalie Bouwen en Wonen, telefoonnummer 072 535 66 66. Wijziging datum legen rolemmers De groene rolemmers die op Tweede Pinksterdag maandag 12 mei a.s. zou den worden geleegd, worden nu op donderdag 15 mei a.s. geleegd. Wij vragen u uw rolemmer vóór 07.30 uur buiten te zetten en op de inhaaldag tot na 16.00 uur te laten staan. De rolem mers kunnen op deze dag namelijk later dan 16.00 uur geleegd worden. Grof huisafval Op donderdag 15 mei a.s. wordt er géén grof huisafval opgehaald. Meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van de afdeling Beheer Openbare Ruimte, telefoonnummer 072 535 68 68. Door burgemeester en wethouders is vergunning verleend voor het houden van een collecte door Nederlands Astma Fonds in de periode van 11 tot en met 17 mei a.s. De collectanten horen een legitimatiebewijs bij zich te hebben, waaruit blijkt dat zij bevoegd zijn te collecteren.

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Uitkijkpost : nieuwsblad voor Heiloo e.o. | 2008 | | pagina 13