jKÖT
JAKvof
Rabobank Noord-Kennemerland
zoekt: Adviseur Verkoop Service
Word jij de Rabobank?
van geboorte
kaartjes
GRATIS een
geboorte
advertentie
in de Uitkijkpost
VAKMANSCHAP IN
HOUTEN KOZIJNEN
072 533 04 78
Mühren KJ Bode
diverse collecties
kaarten liggen ter
inzage klaar.
Drukkerij Uitkijkpost
De Hoefsmid 5,
Heiloo,
tel. 072 5330175
KOZIJNEN
verbeelding
Rabobank Noord-Kennemerland
Rabobank. Een bank met ideeën.
www.rabobank.nl/nkl
Rabobank
24 NOVEMBER 2010
UITKIJKPOST
Stationsweg 13
1851 LH Heiloo
072 533 04 78
www.kopskozijnen.nl
Vereniging van
Nederlandse
Installatiebedrijven
INSTALLATIEBEDRIJF
XX\ r~^r.
GAS WATER SANITAIR VERWARMING DAK
Onderhoud SERVICE
Dusseldorperweg 73 1906 AJ Limmen
Tel. (072) 505 14 05 Telefax (072) 505 13 14
Architectenbureau
hpIHprp
Heerenweg 136 B
1851 KV Heiloo
telefoon (072) 533 53 80
www.muhrenbode.nl
Steeds meer klanten kiezen voor de directe kanalen (telefonie, e-mail, internet) om hun bankzaken te regelen. Hiervoor hebben
wij tegenwoordig een eigen Klant Contact Centrum (KCC) in Heiloo. Daar zijn Verkoop Service Adviseurs werkzaam, die voor
de klant via de telefoon of via de mail eenvoudige bankzaken kunnen regelen. Denk hierbij aan betaal- en spaarproducten,
leningen, verzekeringen en beleggingsproducten. Dus bijvoorbeeld het aanvragen van een bankpas of het afsluiten van een
woonhuis- of inboedelverzekering. Dit kan door onze Verkoop Service Adviseurs allemaal worden geregeld met één
telefoontje of e-mail.
Sander de Zwart, een van adviseurs van het KCC: "Ik kan me voorstellen dat mensen bij het werken op een Klant Contact
Centrum denken aan een telefonist(e), die de klant vriendelijk te woord staat en vervolgens doorverbindt. Zo is dat bij
Rabobank Noord-Kennemerland in elk geval niet. Ons KCC is geen telefooncentrale, maar een commerciële afdeling met oog
voor de klant en met veel kennis in huis om tot een goed advies te komen. Als Adviseur Verkoop Service ben je niet alleen
het eerste aanspreekpunt voor klanten, maar realiseer je ook directe verkopen op het gebied van o.a. Betalen, Sparen en
Verzekeringen. Verder ben je verantwoordelijk voor service en after-sales. Het leuke is dat deze functie constant in ontwikkeling
is. Ik merk dagelijks dat onze klanten meer en meer via de virtuele kanalen met ons in contact treden. Deze verandering zie ik
als kans om mezelf te blijven ontwikkelen. Rabobank Noord-Kennemerland biedt je volop mogelijkheden om je te ontwikkelen
en door te groeien binnen de bank. Kortom: Adviseur Verkoop Service bij het Klant Contact Centrum van de Rabobank is een
boeiende en uitdagende functie."
Spreekt dit jou aan en ben jij het talent dat ons team wil versterken? Kijk dan voor meer informatie over deze vacature op
www.rabobank.nl/nkl of bel naar Oscar Honing, manager Klant Contact Centrum, (072) 507 33 33.
Klant Contact Centrum