jKÖT JAKvof Rabobank Noord-Kennemerland zoekt: Adviseur Verkoop Service Word jij de Rabobank? van geboorte kaartjes GRATIS een geboorte advertentie in de Uitkijkpost VAKMANSCHAP IN HOUTEN KOZIJNEN 072 533 04 78 Mühren KJ Bode diverse collecties kaarten liggen ter inzage klaar. Drukkerij Uitkijkpost De Hoefsmid 5, Heiloo, tel. 072 5330175 KOZIJNEN verbeelding Rabobank Noord-Kennemerland Rabobank. Een bank met ideeën. www.rabobank.nl/nkl Rabobank 24 NOVEMBER 2010 UITKIJKPOST Stationsweg 13 1851 LH Heiloo 072 533 04 78 www.kopskozijnen.nl Vereniging van Nederlandse Installatiebedrijven INSTALLATIEBEDRIJF XX\ r~^r. GAS WATER SANITAIR VERWARMING DAK Onderhoud SERVICE Dusseldorperweg 73 1906 AJ Limmen Tel. (072) 505 14 05 Telefax (072) 505 13 14 Architectenbureau hpIHprp Heerenweg 136 B 1851 KV Heiloo telefoon (072) 533 53 80 www.muhrenbode.nl Steeds meer klanten kiezen voor de directe kanalen (telefonie, e-mail, internet) om hun bankzaken te regelen. Hiervoor hebben wij tegenwoordig een eigen Klant Contact Centrum (KCC) in Heiloo. Daar zijn Verkoop Service Adviseurs werkzaam, die voor de klant via de telefoon of via de mail eenvoudige bankzaken kunnen regelen. Denk hierbij aan betaal- en spaarproducten, leningen, verzekeringen en beleggingsproducten. Dus bijvoorbeeld het aanvragen van een bankpas of het afsluiten van een woonhuis- of inboedelverzekering. Dit kan door onze Verkoop Service Adviseurs allemaal worden geregeld met één telefoontje of e-mail. Sander de Zwart, een van adviseurs van het KCC: "Ik kan me voorstellen dat mensen bij het werken op een Klant Contact Centrum denken aan een telefonist(e), die de klant vriendelijk te woord staat en vervolgens doorverbindt. Zo is dat bij Rabobank Noord-Kennemerland in elk geval niet. Ons KCC is geen telefooncentrale, maar een commerciële afdeling met oog voor de klant en met veel kennis in huis om tot een goed advies te komen. Als Adviseur Verkoop Service ben je niet alleen het eerste aanspreekpunt voor klanten, maar realiseer je ook directe verkopen op het gebied van o.a. Betalen, Sparen en Verzekeringen. Verder ben je verantwoordelijk voor service en after-sales. Het leuke is dat deze functie constant in ontwikkeling is. Ik merk dagelijks dat onze klanten meer en meer via de virtuele kanalen met ons in contact treden. Deze verandering zie ik als kans om mezelf te blijven ontwikkelen. Rabobank Noord-Kennemerland biedt je volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en door te groeien binnen de bank. Kortom: Adviseur Verkoop Service bij het Klant Contact Centrum van de Rabobank is een boeiende en uitdagende functie." Spreekt dit jou aan en ben jij het talent dat ons team wil versterken? Kijk dan voor meer informatie over deze vacature op www.rabobank.nl/nkl of bel naar Oscar Honing, manager Klant Contact Centrum, (072) 507 33 33. Klant Contact Centrum

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Uitkijkpost : nieuwsblad voor Heiloo e.o. | 2010 | | pagina 14