contact Lege brandblusser of gasfles naar Afvalbrengplaats HEILOOi GEMEENTE Meer informatie Openingstijden Bouwen en wonen maandagavond 18.00 - 20.00 uur Op andere tijden na afspraak. Bezwaar maken Raad en (raads)commissies Heeft u vragen? Bel meteen!! Volg ons op fSjTi f UITKIJKPOST 1 FEBRUARI 2017 nieuws en informatie voor de inwoners van Heiloo Voortaan kunt u uw lege brandblusser of gasfles bij de Afvalbrengplaats inleveren. De in het huishouden gebruikte brandblusser of gasfles zet u op de balie in het depot voor klein chemisch afval. U kunt maximaal twee tot drie blussers of gasflessen van normaal formaat, zoals voor gebruik op de camping en kleine klusjes thuis, per jaar inleveren. De brandblussers en gasflessen worden op verantwoorde wijze gedemonteerd, poeder verwijderd en de metalen hergebruikt. De Afvalbrengplaats op het Rosendaal 2, is iedere werkdag open van 08.30 tot 15.45 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van het Klantcontactcentrum, telefoonnummer 072 535 66 66. GEMEENTEHUIS Raadhuisplein 1, Postbus 1, 1850 AA Heiloo, t 072 535 66 66, info@heiloo.nl, Www.heiloo.nl Openingstijden ma t/m vrij 08.00 - 12.30 uur BEHEER OPENBARE RUIMTE AFVALBRENGPLAATS Rosendaal 2, Postbus 1, 1850 AA Heiloo, t 072 535 66 66 Openingstijden ma t/m vrij 08.30 - 15.45 uur zaterdag 09.00 - 13.00 uur Als een besluit rechtstreeks gevolgen voor u heeft, kunt u hiertegen bezwaar maken. Dit doet u in een brief bin nen zes weken nadat het besluit is verzonden. In dit bezwaarschrift zet u in elk geval uw naam, adres en hand tekening, de datum, een omschrijving van het besluit en de reden waarom u het niet met het besluit eens bent. Het bezwaarschrift stuurt u naar degene die het besluit heeft genomen: burgemees ter of burgemeester en wethouders, Postbus 1, 1850 AA Heiloo. Dit staat vermeld in de tekst over het besluit. Vragen om schorsing Een bezwaarschrift heeft geen schor sende werking. Het besluit blijft van kracht. Bij een spoedeisend belang kunt u een voorlopige voorziening (schorsing) aanvragen bij de voor- zieningenrechter van de rechtbank Noord-Holland, sector Bestuursrecht, Postbus 1621, 2003 BR Haarlem. Hiervoor betaalt u griffierecht. Voorontwerp Uitwerkingsplan Spanjaardslaan 12b Burgemeester en wethouders maken op grond van de inspraakverorde ning Heiloo bekend dat met ingang van donderdag 2 februari 2017 voor een periode van zes weken ter inzage ter inzage ligt het voorontwerp Uitwerkingsplan Spanjaardslaan 12b te Heiloo. Doel van het voorontwerp Uitwerkingsplan Het doel van het uitwerkingsplan is het planologisch - juridisch mogelijk maken van de bouw van twee vrij staande woningen op het perceel Spanjaardslaan 12b te Heiloo. Op het perceel dat is opgenomen in het uitwer kingsplan Spanjaardslaan 12b zijn twee vrijstaande woningen gepland waarbij het huidige kavel wordt gesplitst in twee afzonderlijke percelen en de achterlig gende geplande woning in één bouw laag wordt uitgevoerd. De verkaveling en opzet van de uitwerking van het per ceel Spanjaardslaan 12b past binnen de regels van het geldende (globale) bestemmingsplan Zuiderloo. Ter inzage Het voorontwerp Uitwerkingsplan Spanjaardslaan 12b ligt van donderdag 2 februari tot en met woensdag 15 maart 2017 op de volgende wijze ter inzage: - bij de informatiebalie in het gemeen tehuis - i n de Openbare Bibliotheek, Westerweg 250 te Heiloo Inzien via internet op de landelijke website www.ruim- telijkeplannen.nl (NL.IMRO.0399. UwpSpanjaardsln12b-0201) als pdf-bestand op www.heiloo. nl/bestemmingsplannen onder Zuiderloo Inspraakreacties Gedurende de periode dat het vooront werp Uitwerkingsplan Spanjaardslaan 12b ter inzage ligt, kan een ieder naar aanleiding van het voorontwerp Uitwerkingsplan Spanjaardslaan 12b - bij voorkeur schriftelijk en goed gemoti veerd - een inspraakreactie naar voren brengen bij de het college van burge meester en wethouders van Heiloo. Uw schriftelijke inspraakreactie richt u aan het college van burgemeester en wethouders van Heiloo, Postbus 1, 1850 AA Heiloo. Vermeld boven aan uw brief het onderwerp: inspraakre actie voorontwerp Uitwerkingsplan Spanjaardslaan 12b te Heiloo. Als u gebruik wilt maken van de moge lijkheid een mondelinge reactie naar voren te brengen, dan kunt u binnen de genoemde termijn van zes weken een afspraak maken met mevrouw S. Jager van het Domein Ruimtelijke ontwikkeling, telefoonnummer 072 535 67 99. Meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw S. Jager van het Domein Ruimtelijke ontwikkeling, telefoonnummer 072 535 67 99. Omgevingsvergunningen Verlengen beslistermijn - Kennemerstraatweg 97, zaaknum mer 16 11689, inpandig aanpassen i.v.m. het (deels) omzetten van kan toorfunctie naar logiesfunctie (hotel kamers), de oorspronkelijke beslis- termijn is met 6 weken verlengd naar 20 maart 2017. Tegen dit besluit kan geen bezwaar worden aangetekend. - Raadhuisweg 8, zaaknummer 16 11958, splitsen bedrijfspand in functies bedrijf/wonen en maken dakterras en opbouw ten behoeve van trap, de oospronkelijke beslister mijn is met 6 weken verlengd naar 27 maart 2017. Tegen dit besluit kan geen bezwaar worden aangetekend. Verleende vergunningen - Laan van Frans 18, zaaknummer 16 11401, plaatsen dakkapel op Vergadering gemeenteraad De gemeenteraad vergadert maan dag 6 februari in de raadzaal van het gemeentehuis. Inspreekrecht Tijdens de raadsvergadering kunt u inspreken op onderwerpen die op de agenda staan. Naast de vaste punten staat op de agenda - Verordening Elektronische kennis geving - Verlenging beleidsplan integrale schuldhulpverlening gemeente Heiloo 2012-2016 - Verordening Cliëntenparticipatie Wet sociale werkvoorziening gemeente Heiloo - Aanwending gereserveerde NUON-gelden - Controleprotocol voor de accoun tantscontrole jaarrekening 2016 - APV Heiloo 2017 achterdakvlak woning, verzonden: 23 januari 2017 - Van Vladerackenlaan 31, zaaknum mer 16 11775, vergroten woning, verzonden: 25 januari 2017 - Oudburgerlaan 33, zaaknummer 16 11791, plaatsen erfafscheiding, verzonden: 25 januari 2017 - Tuinenhof 29, zaaknummer 17 00045, plaatsen carport, verzonden: 17 januari 2017 U kunt tegen deze besluiten bezwaar maken. Zie hiervoor de tekst 'Bezwaar maken'. - Programmabegroting van de GR Werkorganisatie De BUCH 2017/2018 t/m 2021 Meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van de Griffie, telefoonnummer 072 53 56 792 of e-mail griffie@heiloo.nl De stukken staan op www.heiloo.nl/vergaderkalender De stukken liggen tot en met dins dag 7 februari ter inzage bij de Informatiebalie in de hal van het gemeentehuis en in de openbare Bibliotheek.

Kranten Regionaal Archief Alkmaar

Uitkijkpost : nieuwsblad voor Heiloo e.o. | 2017 | | pagina 9