MODE-TIPS
RADIO PROGRAMMA
VOOR ONS HUIS.
HUISHOUDELIJKE WENKEN.
ZATERDAG 6 OCTOBER
HILVERSUM.
301.5 M. (995 Kp.)
V. A. IC- A.
1—10.00 Ochtendmuziek.
v. p. r. o.
>.0.0010.1» Morg-n«uaiü*
v. a. r. a
0.18 Uitzending voor d« arbeider* in Co
tlnube drijven
v. a. r. a
.1.15 n.m. De Flierefluiters o.l.v. Jan van der
Horst.
7..15 Lunchconcert.
00 n.m. Toespraak voor de Jeugdgroep voor
t socialistische scholieren.
I 30n.m. Licht-Klassiek Concert.
1 .00 n.m. Hoe ontstaat een radiotoestel?
15 Vooravondconcert door VARA-orkest.
j.00 n.m. Letterkundig overzicht door A M
de Jong.
..15n.m. Gramofoonmuziek.
V. R. O.
.00 n.m. Rede door J. Hoving „Over de Jr
denhaat."
V. A. R. A.
5.018.05 n.m. Nieuwsberichten Vaz Dias.
.30 n.m. Concert.
.00 rum. „Met man en macht". Een V.A.R.A
propagandaspel.
.45 n.m. VARA-Orkest o.l.v. Hugo de Groot.
0. .0 n.m. Vaz Dias.
.0.1010.40 n.m. Concert.
1.10 n.m.—12.00 Gramofoonmuziek.
HUIZEN.
Golflengte 1875 M.
K. R. O.
i.009.00 n.m. Concert.
0.30—11.00 Muziekuitzending voor fabrieken.
1.30—12.00 Godsdienstig halfuurtje door
Kapelaan J. H. A. Hendriks.
2.15—2.00 n.m. Middagconcert.
.,00—2.30 n.m. Halfuurtje voor de rijpere
Jeugd.
i.304.00 n.m. KJnderuurtje door Mevr. So-
phie Nuwenhuls van der Rijst en MeJ
Lidwina Diepenbrock.
n. i. r. o.
.00 n.m. Uitzending voor de Vereeniging voor
Wettelijke Dierenbescherming.
.30 n.m. Uitzending voor de Nederlandsche
Vakcentrale.
K. R. O.
.155.30 n.m. Esperanto-nieuws door P. Heil-
ker.
.307, n.m. De KRO-Boys. o.l.v. Piet Lus
tenhouwcr.
.206.40 n.m. Paul de Waart r Journalistiek
.457.10 n.m. Het K.R.O.-Orkest.
.157.45 n.m. Medische causerie.
.40 Het K.R.O. Orkest o.l.v. Marinus van 't
Woud.
.308.35 n.m. Vaz Dias.
.359.05 n.m. Onze Zaterdagavond-causerie.
.15n.m. KRO. Orkest.
.30 n.m. Roland en Roland brengen een ra-
dioschets.
.4510. n.m. Het K.R.O.-orkest.
0.1510.25 n.m. Praatje over de Esperanto-
cursus.
0.1510.20 n.m. Vaz Dias.
0.2010.40 n.m. K.R.O.-Boys.
1.10 n.in.12.00 Gramofoonmuziek
ZONDAG 7 OCTOBER
hilversum
301.5 M. (995 Kp.)
V. A. R. A.
.30 Morgenrood.
.35 Tuinbouwhalfuurtje. S. S. Lantinga.
.00 Postduivenberichten.
.07 Orgelspel door Joh. Jong.
0.30 Toespraak voor de Alg. Ned. Mijnwer-
kersbond door Chr. v. d. Biit.
0.45 n.m. V.A.R.A.-orkest.
1.15 Van staat en maatschappij, door A. Pley-
sier.
1.30 Gramofoonplaten.
a. v. R. o.
2.00 Carillon en uurslag van de Westertoren
Amsterdam.
2.151.30 n.m. Concert.
.00—2.30 n.m. Boekenhalfuur Dr. P. H. Rit-
ter Jr.
.30 Populaire muziek.
.00—. Middagconcert.
.45 n.m. Sportuitslagen van Vaz Dias.
V. A. R. A.
.40 n.m. Voetbal van den Dag.
V. F. R. O.
.00 n.m. Lezing De beweging der Vrijzin
nig Hervormden.
.45 n.m. Wijdingsdienst in de studio.
A. V. R. O.
5.01—8.15 Nieuws- en Sportberichten van
van Vaz Dia*
,158.50 n.m. Concertgebouw, Amsterdam.
.509.05 n.m. Radio-Journaal.
.0511.00 n.m. Studio-Concert.
1.00.12.00 Gramofoonmuziek.
HUIZEN.
Golflengte 1875 M.
N. C. R. V.
.30 Morgenwijding.
K. R. O.
.40 n.m. Bespeling van het studio-orgel.
0.0011.45 Hoogmis uit de St. Elisabethskerk
te Rotterdam.
1.4512.00 Causerie over het Vrouwenbond-
werk door Mej. C. Bak.
2.152.0G a.m. Middagconcert
.002.30 n.m. Godsdienstonderricht voor
ouderen door D Bont.
>.10 Kamermuziek.
:.005.00 n.m. Ziekenlof uit Bloemendaal.
c
.00 n.m. Kerkdienst uit de Ned. Herv. Kerk
(Hooglandsche Kerk) te Leiden.
K. R. O.
.457.50 n.m. Gramofoonmuziek.
.508.15 n.m. „Mijn reis naar Appelsienen-
land" door Felix Timmermans.
.1510.00 n.m. Aansluiting met de voorm.
Dominicanenkerk te Maastricht. „Romeo
en Julia", dramatische Symphonie.
0.4011.00 n.m. Epiloog door het Klein Koor.
MAANDAG 8 OCTOBER
HILVERSUM.
301.5 M. (995 Kp.)
A. V. R. O.
.00 GramoïoonmuBiei
0.0110.15 Morgenwijding.
0.1510.30 Gewijde Klanken ter Nabetrach
ting.
1.00—12.00 Orgelconcert.
2.01—2.00 n.m. Het AVRO-Klein orkest.
.30 Gramofoonmuziek.
.003.30 n.m. Voordracht door Kommer
Kleijn.
.30 njn. Concert.
.305.30 n.m. Causerie door Max Tax.
30 Concert door het Rembrandt-Theater-
Orkest.
01—8.15 n.m. Nieuwsberichten Vaz Dias.
05 n.m. Concert door het Omroeporkest.
25—10.00 n.m. Radio-tooneel. „Gewoonte
recht."
NIEUWE
MODELLEN
VAN
HERFST-
een sterk actieve natuur en de waardevolle
medewerking der Poolsche vrouwen op
politiek, wetenschappelijk en kunstgebied,
haar sportieve prestaties worden niet alleen
in het eigen land erkend; maar zijn voor
de vrouwen van andere landen het bewijs,
dat de werkzaamheid van begaafde VTouwen
slechts ten nut van de gemeenschap kan zijn
en ln geen geval beperkt mag worden.
Men moet zich nu onder de „boeiende"
Poolsche vrouw niet het type van een
„luxe-vamp" voorstellen, zooals de film
ons zoo vaak toont. De Poolsche vrouw
werkt doelbewust en veel; meestal ook nog
haar huwelijk. Maar ze vindt er een
elegante vorm voor; ze gaat in haar werk
op, maar niet onder en blijft onder alle
omstandigheden „Vrouw".
Dr. DE CR.
Eén ding dient voorop gezet bij het
bespreken van de niéuwe modellen, en wel:
dat er geen sprake van is, dat öf kleine of
groote hoeden mode zullen zijn.
Iedere vrouw zal namenlijk vrij zjjn om
te kiezen of een groote dan wel een kleine
hoed beter past bij haar type. Wat we wel
kunnen vaststellen is: dat de bol van alle
modellen zeer plat is en de rand het rech
teroog beschaduwt. In alle variaties zullen
we verder het barètmodel zien optreden.
Vooral van fluweel zal het veel gezien wor
den. Deze barèts zijn overigens vrij gecom
pliceerd; vouwtjes, plooitjes en naadjes ge
ven er de noodige soepelheid aan. Ook haar-
vilt zal een veel aangewend materiaal zijn
voor de winterhoeden.
HOEDEN.
Elegant zijn de modellen van zwart naar-
vilt, gegarneerd met rood koord.
Bulten de besproken barèts zullen we ech
ter ook veel andere modellen dragen.
Het chasseurtje, in een iets gewijzigde
vorm, is weer teruggekeerd. De groote hoed,
die zich reeds de heele zomer in onze
gunst verheugde, behoudt ook deze winter
haar plaats in onze garderobe. Vooral bij de
elegante namidöagjaponnen zal men veel
groote hoeden van fluweel zien.
De twee andere afbeeldingen toonen een
paar gangbare modelletjes, die van vilt ver
vaardigd, zeer aardig zijn voor onze jonge-
meisjes.
JEANNE DE FL.
GEZELLIGE
VERTREKKEN.
Een vertrek kan goed, kost
baar en zelfs voornaam ingericht
zijn en toch kan de gezelligheid
ontbreken, terwijl een andere
kamer, die naar verhouding
„goedkoop" gemeubeld is, niet
alleen gezellig is voor zijn be
woner, maar ook voor den toe-
valligen bezoeker, die er voor de
eerste maal binnenttreedt.
Hieruit kunnen we dus concludeeren,
dat gezelligheid en kostbaarheid gelukkig
niet samen hoeven te gaan. Ja, bij nadere
beschouwing moeten we inzien, dat zelfs
stijleenheid van de meubels of van de
andere voorwerpen in het vertrek niot nood
zakelijk is; al zal natuurlijk een goede stijl
van de meubelstukken en een eenvoudige
vorm van de vertrekken de gezelligheid
alechts ten goede komen; want uit verkeerde
overdaad of ondeskundig verwerkt mate
riaal kan men nooit een gezellig vertrek
maken.
Wanneer is nu een kamer gezellig? Gezel
lig is een vertrek, waarvan de sfeer den be
woner omvat, waarin hij ongestoord cp-
renomen wordt en ws ervan de meubelstuk-
Ken ieder op hun beurt bevredigen. Daarmee
bedoelen we, dat een stoel of fauteuil mooi
en gemakkelijk is en men er bij den aanblik
al zeker van is, goed er in te kunnen zitten;
dat het leeshoekje voldoende belicht is en
dat het van het boek opdwalend oog nergens
op een storende afleiding blijft rustendat de
eettafel de herinnering aan de behaaglijk
heid van de maaltijden weer wakker roept,
de schrijftafel meedeelt, dat men er prettig
en gosd aan werken kan. Kortom wanneer
het vertrek tweegesprekken houdt met den
bezoeker en dezen uitnoodigt zich behaag
lijk te voelen er in.
Het is natuurlijk de vrouw, die de schep
ster en verbreidster is van het element der
DE „KNEPEN VAN HET VAK".
Voor liet schoonmaken
van visch.
echte bloem te doen gelijken. Teere soepele
stof verschaft ons de mogelijkheid bloemen
te maken, die, al zijn ze dan niet echt,
toch bijzonder sierlijk zijn.
Men kan allerlei vormen maken: orchi
deeën, klokjes, sterren. Daarvóór knipt
gezelligheid. Ze begrijpt de zin en 't wezen
der voorwerpen beter dan de man (gezellig
heid is een gevoel) en leeft in grooter ver
bondenheid met de dingen, die haar omrin
gen. Ze kiest instinctmatiger uit dan de man,
zoodat deze zonder meer, de inrichting
van het huis aan haar moet overlaten! Ze
verwijdt eigenlijk met ieder ding, waarmee
ze zich bevriend maakt en dat ze zich aan-'
schaft, de kring van haar persoonlijkheid.
De sfeer van een huis is dus altijd gelijk
aan de persoonlijkheid der huisvrouw. Ze
leeft en streeft in het huis, zij schept de
stemming. Zij is „vrouw aes huizes"
heeft om dit volmaakt te zijn een uit
stekende opleiding noodig. Daa»om, is het
moeilijker een goede ïimvrouw te zjjn dan
een goede steno-typiste bijvoorbeeld.
De werkkamer van den man mag vol
doen aan diens eigen wenschen. Hier mag
hij inrichten, zooals hij denkt dat voer zijn
werk het beste is. Maar ook hier toovert
de hand van de vrouw des huizes het nuch
tere en zakelijke om in gezelligheid. Het
doelmatige moet hier in de eerste plaat:
betracht worden; maar het moet tevens vol
doen aan alle eischen van smaakvolheid. En
dat is toch wel het werk der huisvrouw. Zij
alleen verstaat het om de doelmatige in
richting der kamers die sfeer van gezellig
heid te geven, die ons dadelijk thuis doet
voelen.
M. B
Het met de hand vasthouden van e_
visch, die afgeschrapt moet worden is een
onaangenaam werkje. En niet alleen dat;
maar ook een min of meer gevaarlijk
werkje voor de huisvrouw; want men kan
zich gemakkelijk verwonden aan de stekels
en vinnen. En deze verwondingen kunnen
onder gegeven omstandigheden lang niet
zoo onschuldig zijn ais men geneigd zou zijn
te denken.
Het apparaatje, dat hier afgebeeld is,
brengt de oplossing. Het bestaat uit een
vrij groot en dik houten plankje, de hout
soort komt er niets op aan. Hierop wordt
de visch gelegd. Aan een van de uiteinden
bevestigt men met een scharnier een kleiner
en dunner plankje. Er door heen slaat
men spijkers met scherpe puntjes. Deze
puntjes zet men in de staart van de viscb;
een elastiek er om heen om het geheel vast
te houden en het afschrappen van de visch
is een werkje geworden, dat weinig tijd
kost en absoluut zonder gevaar is.
Mevr. DE J.v. Z.
men 5 of 6 bloemblaadjes in den vorm,
zooalg de afbeelding toont. De randen
vouwt men twee maal heel smal om en
naait deze met onzichtbare steken vast. Men
kan de stof recht en schuin nemen. Om
klokjes te vormen knipt men het driehoekje,
dat op de teekening staat. De randjes
zoomt men op de wijze, zooals hierboven
beschreven is. Door het smalle omvouwen
en het rekken van de zoomen, buigen de
blaadjes vanzelf een beetje om. Dat staat
bijzonder aardig. In het midden van het
klokje naait men de gele of anders ge
kleurde meeldraden, die gemaakt zijn uit
16 18 draden parelgaren. Deze buigt men
om, draait ze een beetje in elkaar en naait
ze vast. Om het klokje naait men de lange
bloembladen.
Hun grillige vormen krijgen ze vanzelf
or het zoomen. Zoo ontstaat de orchidee.
- DE POOLSCHE VROUW.
Toen ik onlangs een Hongaar vertelde,
dat ik naar Polen zou gaan, nam hij zijn
hoofd tusschen beide handen en fluisterde:
,7De Poolsche vrouwenHoofdpijn krijg
je in de straten van Warschau. Zoo vaak
moet je je hals uitrekken en met je oogen
draaien, omdat er zooveel mooie vrouwen
zijn".
Is de Poolsche nu werkelijk mooier dan
de andere vrouwen van andere landen
.Waarin ligt haar groote bekoring, die zoo
bekend is, dat het zelfs spreekwoordelijk is
geworden, dat Polen de bekoorlijkste vrou
wen van de wereld bezit. Ik heb er op ge
let en ben tot de slotsom gekomen, dat de
Poolsche rrouw absoluut niet mooier is.
Zij bezit geen betere karaktereigenschap
pen dan de vrouw van andere landen. In
het algemeen hebben ze geen beter figuur
dan in Holland, Frankrijk, Engeland of
waar dan ook. Ook geen regelmatiger trek
ken, geen grootere of stralender oogen,
geen wittere tanden, geen kleiner mondje
dan de vrouwen het overal hebben
misschien mooiere schoenen. En dat is de
waarheid! Dan komen we bij de goede kwali
teiten der Poolsche vrouw.
".Vat de mooiere schoenen daarmee te
maken hebben Meer, dün men denkt. De
Poolsche vrouw let op ean verstandige wijze
op haar uiterlijk. Iederei tweede vrouw in
Polen heeft smaak. Dat hangt heusch niet
af van de portemonnaie van den heer ge
maal; maar ze kent beter de mogelijkheden
van haar eigen type en daar doet ze haar
voordeel mee. De Poolsche vrouw, of ze
tooneelspeelster, moeder van 10 kinderen of
winkelmeisje is; nooit is haar uiterlijk liaar
onverschillig. Dat i3 niet slechts „hang
naar uiterlijkheid" die hij ons zoo vaak ver
oordeeld wordt. Ik vind trouwens, dat een
mooie japon en een mooi karakter best
samen kunnen gaan.
Twee eigenschappen treden bij de Pool
sche vrouw sterk naar voren: de Poolsche
heeft een sterk zelfbewustzijn en een ont
wikkeld gevoel van trots. Ze is absoluut
geen onderdanige vrouw en het boeiende
van haar verschijning is geboren uit het
diepste van haar innerlijk: ze v/enscht en
vindt achting en belangstelling voor haar
persoonlijkheid als raer.sch en vrouw. En
het uiterlijke „op-zich-zelf-letten" is een
voudig het gevolg van deze eigenschappen,
die ook haar houding in de maatschappij en
vooral tegenover het andere geslacht be
palen. Men kan niet zeggen: de Pool heeft
de Poolsche vrouw een plaats in het ge-
zins- en publieke leven ingeruimdnee.
de Poolsche vrouw heeft haar positie, die
min of meer overeenkomt met die van de
vrouwen van Noord-Amcrlka, zelf veroverd
door eigen krachten en met eigen gee3t.
Van ouds her toonde de Poolsche vrouw,
Geen
kh. ld
OM ZELF TE MAKEN.
Bloemen van organdie.
enkele „kunstbloem" kan de lief
van een echte „levende" bloem
HET MENU VOOR DE HEELE WEEN
Zondag:
roastbeef, snjjboonen, gekookte
appelenmoccapudding
fruit.
Maandag:
aardappelsoep;
carbonaadjes, spersleboonen, gekool i
aardappelen;
rijst met abrikozen.
Dinsdag:
gehakt, bloemkool met melksaus,
kookte aardappelen;
chocoladepüdding met vanillesaus.
Woensdag:
kalfslappen, worteltjes, gekookte
appelen;
boschbessenvla.
Donderdag:
groentesoep;
osselapjes, capucijners, gekookte aan
appelen;
maizenapudding.
VrQ dag:
snoek, botersaus, gekookte aardappelei
harde eieren, komkommersla;
griespap.
Zaterdag:
biefstuk, spinazie, gekookte aardappel*
flensjes.
Ook kan men drie klokjes bij elkaar
naaien. De steel is van gedraaid parel
garen.
Zoo'n orchidee van teer gekleurde organ
die kan bijzonder mooi staan op een japon
van zwart fluweel. Of vervaardigd van het
zelfde materiaal completeert en garneert
ze een avondjurk.
MARIAN B.
ONS WEKELIJKSCH KNIPPATROON
Nr. 264: jeugdige namiddagblouse 1
crêpe satin. Gedragen op een Zwarte i
zal het een keurig geheel vormen. Beni_
digd materiaal: 2.25 meter satijn. Mooi
de beide kanten, zoowel de glimmende
de doffe, te verwerken. Prijs van dit j
troon 38 ets. per stuk.
Nr. 278: keurige japon voor zwaardi
dames. We zullen deze winter veel
kwart en half-lange mouwen zien drag
inplaats van lange. Deze japon werd i
dacht van een soepel wollen stofje. Bern
digd materiaal: 5 meter van 90 c.m. breed
Prijs van het patroon: 50 ets. per stu
Nr. 281: practische onderjurk, op i
lug gesloten met een overslag. Deze man
van sluiten maakt, dat de onderjurk all
aangesloten zit; de banden worden
voren dicht gemaakt met een drukker,
overslag heeft bovendien het voordeel,
de onderjurk minder doorschijnend zal a
Benoodigd materiaal: 2.50 meter van 1
breedte. Prijs van het patroon: 38 ets. j
stuk.
No. 280: Middag- en schouwburg jurk i
zware gebloemde zijde. Keurig slank-kleedJ
model. Benoodigd materiaal: 5 meter van li
c.m. breedte. Prijs van het patroon: 0.50
per stuk.
ONZE KINDEREN.
Toen Annètje heel klein was, huilde ze veel.
En als Annètje huilde, gaf moeder haar een
stuk chocoiade. Op een keer zou Annètje met.
haar ouders op reis gaan. Voor ze weggingen,
i-i het kleine meisje: „Mammie, neem veel
weergeven. Toch probeert men telkens woej I chocolade mee, voor het geval, dat ik onderweg
de bloem van stof meer en meer op een huilen meet!"
■MBHBHMI EZ 'iiTïSEJèfi
Zijn Uw meubelen U meer
waard dan Uw longen? De
„goede kamer" moet in de eerste
plaats een gezonde kamer zijn.
Dikke gordijnen, pluchen meu
belen, kleedjes en andere vodden
zijn verzamelplaatsen van stof
en bacteriën. En men behoeft
tegen het schoonmaken van al
de^e overbodige rommel ook
niet op te zien, als ze er niet
meer zijn.
Mrs. X.
Deze patronen zijn in alle maten tegec
ingegeven prijzen te verkrijgen bij de
(ieeling Knippatronen" van de Uitger
maatschappij„De Mijlpaal" postbox
te Amsterdam. Toezending zal geschil
na ontvangst van het bedrag, dat kan
den overgemaakt per postwissel, in p
zegels, of wel per postgiro 41632.
Den lezeressen wordt vriendelijk verfl
bij bestelling niet alleen het nummer
het verlangde patroon, maar ook de
wenschte maat; d.w.z. boven-, taille-, hi
wijdte enz., op te geven.
Gelieve verder naam en adres duldi
te vermelden; men voorkomt daardoor
noodige vertraging in de opsturing.
10.0011.00 n.m. Dajos Bela en zijn orkest.
11.0011.10 n.m. Nieuwsberichten Vaz Dias.
11.10 n.m.12.00 n.m. Aansluiting met „La
Boite Des Matelots," Den Haag.
HUIZEN. ,x
Golflengte 1875 M.
8.008.15 Schriftlezing en meditatie,
8.159.30 Gramofoonmuziek.
10.3011.00 Morgendienst.
11.0011.30 Lezen van Chr. Lectuur.
11.3012.00 Gramofaanplaten concert.
12.01 Lunconcert.
2.002.35 n.m. Uitzending voor scholen.
2.453.15 n.m. Wenken voor de keuken, door
Mevr. M. Adrian-Merckens.
3.153.45 n.m. Cursus knippen en naaien.
4.00 n.m. Bijbellezing.
5.01 n.m. Vooravond Concert door een Ensem
6.307.00 n.m. Vragenuurtje.
7.007.15 n.m. Politieberichten gevolgd door
persberichten van het Ned. Chr. pers
bureau.
±7.157.30 n.m. Gramofoonmuziek, of „een
greep uit het dagelij ksche gebeuren."
7.308.00 n.m. Vragenuurtje.
8.159.00 n.m. Een Amsterdams knapenkoor.
9.009.30 n.m. K. Lantermans „Folklore en
de leek."
9.309.40 njn. Vaz Dias.
9.4010.40 n.m. Orgelconcert door Jan Zwart.
10.4511.30 n.m. Gramofoonmuziek.
DINSDAG 9 OCTOBER
HILVERSUM.
A. V. R. O.
301.5 M. (995 Kp.)
e.01 Gramofoonmuslek.
10.00 Morgenwijding.
10.30—11.00 Concert.
11.00—11.30 Kookpraatje door Mevr. R. Lot
gering— Hillebrand.
11.30—12.00 Solistenconcert.
11.80—2.00 Middagconcert.
3.003.45 Knipcursus voor gevorderden door
Ida de Leeuwvan Rees.
4.305.00 n.m. Radio-Kinder-Koorzang o.l.v.
Jacob Hamel.
5.00—5.30 n.m. Voor kleinere Kinderen door
Mevr. Ant. van Dijk.
6.007.30 n.m. Het Omroeporkest onder lei
ding van Albert van Raalte.
7.308.00 n.m. Engelsche Les.
8.05 Populair Concert.
11.00 Persberichten Vas Dias
11.10 n.m.12.00 Dansmuziek door Lew Sto-
ne en Harry Roy met hun orkesten.
Golflengte 1875 M.
K. R. O.
8.159.00 n.m. Concert.
10.3011.00 Muziekuitzending voor fabrieken.
11.30—12.00 Godsdienstig halfuurtje door Pas
toor L. H. Perquin.
12.001.00 n.m.Lunchmuziek.
2.00—3.00 Vrouwenuurtje door me]
3.004.00 n.m. Modecursus door nie
pens Geurs.
4.00 n.m. Gramofoonmuziek.
5.00 n.m. Concert.
6.407.00 n.m. Esperanto-cursus dof
ker.
7.15—7.35 n.m. Katholieke Radio ïi
siteit.
8.209.10 n.m. Aansluiting met Hec
dam.
9.40 Concert.
10.30 n.m. Vaz Dias.
10.45 n.m. De KRO-Boys.
10.1510.30 n.m. „De uitvinder va
denborstel" door L'Abor.